Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg er nå i uke 6, og har de siste dagene vært så sulten!! Jeg merker ikke så mye til sultfølelsen før jeg faktisk har spist, så følelsen dukker alltid opp etter et måltid og er slik resten av dagen. Jeg har hatt en spontanabort en gang før og det første tegnet jeg hadde var denne sultfølelsen, etterfulgt av at jeg begynte å blø kort tid etter. Jeg er derfor litt stresset over denne følelsen, og håper at det er normalt. 

Anonymkode: 11dbc...b00

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Helt normalt. Hormoner. Så er det dessverre også vanlig at sultfølelsen blir erstattet med kvalme. Så nyt og spis mens du kan. 

Anonymkode: 2a48a...0ae

Skrevet

De første 12 ukene var jeg konstant sulten! Gikk det mer enn 2 timer mellom hver gang jeg spiste, så ble jeg kjempekvalm. Følte ikke at jeg gjorde noe annet enn å spise 😂 Det roet seg etter uke 12. er nå i uke 22 med en frisk og aktiv baby 🤩

AnonymBruker
Skrevet

Helt vanlig! Vi pleier å spøke med at vi tar en gravidpause hvis noen er ekstra sulten og går for å spise litt i 14-tiden. For under begge mine graviditeter, og flere andre kollegaer sine, har den matpausen vært helt nødvendig 😛

Anonymkode: f6e73...70b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er Hobbit som gravid og ammende og kjører first & second av frokost, lunsj og middag samt kvelds og snæx på det verste. Helt krise hvor mye sulten en kropp kan være! Har endelig begynt å stabilisere seg nå, så nå klarer jeg meg på fire gode måltider samt snæx per dag, ungen er nå sju måneder og har ENDELIG begynt å spise litt mer fast føde. Satser på å kunne komme opp igjen til pregraviditetsvekt i løpet av noen måneder nå 🤞🤞

Anonymkode: 852f8...935

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...