Gå til innhold

Hva er det mest usexy du har hatt på, og det har fortsatt blitt sex?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Alt kler den smukke sies det, men har du hatt sex med noe usexy på, eller at du var usexy kledd men det ble sex allikevel? 

Jeg har for eksempel hatt sex iført grilldress (ja, sånne blanke polyester fra Adidas) mange ganger. Buksa forsvinner jo av men ikke alltid jakka gjør det. Det er litt fast plagg på hytta, og vi har ofte sex på hytta... Noen andre som ikke ser ut som Marilyn Monroe når de hopper i høyet? De fleste av oss er jo ikke perfekt kledd til enhver tid?

Anonymkode: 47e65...cf8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er som regel usexy. Joggebukse, rotete hår, hullete, alt for stor genser, usminket o.l. Han er kåt uansett. Det handler ikke om hva jeg har på meg, sitter han der og tenker på meg på seksuell måte, så blir han kåt. Enten jeg er der eller ikke...

Anonymkode: 62bba...59f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Må nok bli en gammel hullete t-skjorte med gulp på. Måtte bare gripe sjansen til litt spontansex mens babyen sov😬 

Anonymkode: 43163...708

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt sex eller «fått» sex med alt fra slitte joggebukser til nattpysj, og kjeledress vinterstid. Klærne spiller ingen rolle :) 

Anonymkode: fad45...816

AnonymBruker
Skrevet

Så bra! At ikke alt må være perfekt bestandig! 

Anonymkode: 47e65...cf8

Skrevet

Har sjeldent kledd meg sexy for å "få sex". Har sex i det jeg går å står i. Om det er en vid joggebukse og en singlet eller om det er et pyntet antrekk pga en eller annen anledning.

AnonymBruker
Skrevet

Typen min blir alltid kåt på meg enten jeg ser ut som kim kardashian eller et dass. 

Anonymkode: 698af...f3e

• Liker 1
Skrevet

Typen tenner på meg samme hva jeg trør i. Men, selvfølgelig om jeg har pent undertøy på eller kledd meg opp så griner han ikke av det 😂

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Var utkledd som muslim på et kostymeparty en gang. Sjal over hodet og langt skjørt med fæle blomster på, jeg så helt grusom ut rett og slett. 
men fikk napp utover kvelden når kollegaen min begynte å bli full😅

Anonymkode: 15b37...2d3

AnonymBruker
Skrevet

Dro hjem fra byen, god og drita. Kom meg hjem  og skiftet til joggebukse med masse hull i og en skitten tskjorte før jeg fant ut at jeg måtte ha litt mat. 

Så jeg gikk de 200 meterne til valkyrien kebab på Majorstua hvor det var masse folk som hadde kledd seg for byen. Jeg så ut som en dass men ga litt f. 

Endre opp med å komme i prat med en pent kledd jente og ble med henne hjem ☺️

Anonymkode: d4ed7...355

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Var utkledd som muslim på et kostymeparty en gang. Sjal over hodet og langt skjørt med fæle blomster på, jeg så helt grusom ut rett og slett. 
men fikk napp utover kvelden når kollegaen min begynte å bli full😅

Anonymkode: 15b37...2d3

Ultimate fetishen å pule ei sånn kvinne.

AnonymBruker
Skrevet

Er sliten småbarnsmor i fast forhold med like sliten småbarnsfar. Skulle vi bare hatt sex når begge var kledd fresht eller sexy så hadde ikke yngste vært her i alle fall 🤣

Anonymkode: 45129...e10

• Liker 2
Skrevet

Skikkelig kraftig hårvekst på legger, bikinilinje og litt nedover lårene, og under armene 🤪

AnonymBruker
Skrevet

Hawaii skjorte og cargo shorts. Fikk nå bli med ei dame hjem så det funka visst

Anonymkode: a9005...a50

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...