AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #1 Skrevet 18. juli 2022 Han var utro (full første gangen og brisen andre gangen) to ganger for et drøyt år siden med samme dame, og jeg fikk vite det i sommer, eller dvs jeg har hatt mistanke men han innrømmet det for 2 uker siden. Jeg har bestemt meg for å fortsette forholdet, men har problemer med å klare det. Han angrer seg og sier han har det vondt på mine vegne, og oppfører seg som nyforelsket og vet ikke hva godt han skal gjøre for meg. Han prøver å ha sex med meg men det blir bare verre for meg. I går kveld lå jeg bare der mens han kysset meg og holdt på til han hadde kommet. Han tror at fysisk kontakt og sex er det som må til for å vise meg at han er lei seg. Under sexen følte jeg meg følelsesløs, ble kvalm samtidig som jeg gråt innvendig og var sint. På dagtid er jeg mutt og stille, svarer litt surt og straffer han vel ubevisst. Klarer ikke gråte (har ikke felt én tåre ) selv om jeg ønsker det. Dagene varierer mellom å være rasende inni meg, lei meg, iskald og tom, men disse tankene om hans utroskap fyller hodet mitt 98% hele tiden. Jeg har spurt masse spørsmål om hvorfor, hva han tenkte på, om sexen, om henne osv og han har svart meg, men jeg vet jo ikke om han svarer riktig, eller om det bare er noe han sier for å skåne meg. Har nå funnet ut det ikke er vits å spørre mer. Sover elendig og har dårlig matlyst. Hvordan har dere klart å komme dere gjennom utroskap hos partner når dere ønsker å bli g forholdet? Hva må partner gjøre for at det skal bli bedre? Anonymkode: 8b313...d51 3
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #2 Skrevet 18. juli 2022 Dette høres helt håpløst ut. Du bare ligger der og han holder på til han kommer? 😂 Noe av det verste jeg har hørt. Han har vært utro og da er det døren, spør du meg. Anonymkode: bf5df...a58 4 7
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #3 Skrevet 18. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Dette høres helt håpløst ut. Du bare ligger der og han holder på til han kommer? 😂 Noe av det verste jeg har hørt. Han har vært utro og da er det døren, spør du meg. Anonymkode: bf5df...a58 Ts her Jeg lå ikke helt stille men hadde ingen innlevelse, var ikke kåt eller fikk orgasme. Anonymkode: 8b313...d51
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #4 Skrevet 18. juli 2022 Tror ikke dette funker. Hvorfor vil du fortsette i forholdet egentlig? Han var jo utro to ganger til og med. Og fortalte det ikke før han måtte. Da er det ikke en glipp lenger. Han respekterer deg ikke. Anonymkode: c06a1...843 9
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #5 Skrevet 18. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tror ikke dette funker. Hvorfor vil du fortsette i forholdet egentlig? Han var jo utro to ganger til og med. Og fortalte det ikke før han måtte. Da er det ikke en glipp lenger. Han respekterer deg ikke. Anonymkode: c06a1...843 Jeg vil fortsette fordi vi har vært sammen lenge (snart 13 år) og jeg elsker han. Har ikke hatt noe drama/krangling i forholdet som skulle tilsi hvorfor han var utro. Selv sier han at han vet ikke hvorfor egentlig, men blanding av alkohol, dame som prøvde seg på han og det at han var langt unna meg. Han jobbet to måneder i Portugal og da skjedde det med en kollega. Ts Anonymkode: 8b313...d51
Juststop Skrevet 18. juli 2022 #6 Skrevet 18. juli 2022 Om du ønsker å tilgi og bli i forholdet, så må du akseptere at han var utro, men er det ikke nå lengre. Du må bearbeide sorgen og legge det bak deg. Ikke bruke det mot han og ikke nevne det igjen. han på sin side må gjøre det han kan for at du skal stole på han og klare å komme igjennom det. Om dere snakker om det, ikke snakk om det som skjedde, men hva det gjør mot dere nå og hvordan dere kan løse det. 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #7 Skrevet 18. juli 2022 Føler så med deg. Jeg har også blitt fortalt at min mann har vært utro, fikk melding fra dama han hadde vært sammen med. Det skriker i hodet mitt ordene hun sendte meg. Jeg har vist han meldingene fra henne til han, han sier det ikke er sant og at dama bare er gal. Jeg driter I hvem som snakker sant, jeg har bestemt meg for å fortsette. Er bare de helvets meldingene fra henne som plager meg. Har dessverre ingen gode råd til deg mulig vi bare må ta tiden til hjelp og hvertfall ikke høre på de som sier at det bare er å sende han på dør. Man skal kjempe seg gjennom livet hvis man har troen på videre fremtid Anonymkode: 7fe1d...6e5 1 1
Nymerïa Skrevet 18. juli 2022 #8 Skrevet 18. juli 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Han tror at fysisk kontakt og sex er det som må til for å vise meg at han er lei seg. Da må du si til han at det bare gjør saken verre at han presser seg på når du ikke vil. Det er mangel på respekt. Hvis du virkelig ønsker å fortsette dette forholdet (noe jeg ikke forstår, det virker som forholdet fra helvete, men det er ditt valg) så må du i det minste være dønn ærlig med han. Du spør hva han skal gjøre for at det blir bedre, men det hjelper ikke hvis du ikke vil si det til han. Si at han gjør deg kvalm når han holder på slik. Og at sex fra nå av blir på dine premisser, for en lang periode. 3 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #9 Skrevet 18. juli 2022 Juststop skrev (Akkurat nå): Om du ønsker å tilgi og bli i forholdet, så må du akseptere at han var utro, men er det ikke nå lengre. Du må bearbeide sorgen og legge det bak deg. Ikke bruke det mot han og ikke nevne det igjen. han på sin side må gjøre det han kan for at du skal stole på han og klare å komme igjennom det. Om dere snakker om det, ikke snakk om det som skjedde, men hva det gjør mot dere nå og hvordan dere kan løse det. Å akseptere utroskapen er det vanskeligste og vet at det sikkert tar tid, og grunnen til min oppførsel mot han nå er at det er så ferskt og vondt. Er vel i sjokk enda tror jeg. Takk for gode råd. Ts Anonymkode: 8b313...d51
Diezel Skrevet 18. juli 2022 #10 Skrevet 18. juli 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ts her Jeg lå ikke helt stille men hadde ingen innlevelse, var ikke kåt eller fikk orgasme. Anonymkode: 8b313...d51 Ikke gjør dette mot deg selv - ja sex og nærhet er viktig for et forhold men når du ikke respekterer hva kroppen din forteller deg (at du ikke vil!!!) så blir det bare verre og verre - da føles det nesten som et overgrep for kroppen din (selv om du har sagt ja) 6 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #11 Skrevet 18. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Føler så med deg. Jeg har også blitt fortalt at min mann har vært utro, fikk melding fra dama han hadde vært sammen med. Det skriker i hodet mitt ordene hun sendte meg. Jeg har vist han meldingene fra henne til han, han sier det ikke er sant og at dama bare er gal. Jeg driter I hvem som snakker sant, jeg har bestemt meg for å fortsette. Er bare de helvets meldingene fra henne som plager meg. Har dessverre ingen gode råd til deg mulig vi bare må ta tiden til hjelp og hvertfall ikke høre på de som sier at det bare er å sende han på dør. Man skal kjempe seg gjennom livet hvis man har troen på videre fremtid Anonymkode: 7fe1d...6e5 Takk❤️ Hadde jeg vært 25 hadde jeg sendt han på dør og bedt han brenne et visst sted, men jeg er dobbelt så gammel og orker ikke å bli singel nå, derfor vil jeg prøve å komme over det. Merker at selvtilliten min er borte og at jeg bare ser feil og mangler ved meg selv.😕 Ts Anonymkode: 8b313...d51 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #12 Skrevet 18. juli 2022 Diezel skrev (3 minutter siden): Ikke gjør dette mot deg selv - ja sex og nærhet er viktig for et forhold men når du ikke respekterer hva kroppen din forteller deg (at du ikke vil!!!) så blir det bare verre og verre - da føles det nesten som et overgrep for kroppen din (selv om du har sagt ja) Ja, dette er ikke sunt for seksualiteten din, Ts! Anonymkode: 378dc...a75 4
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #13 Skrevet 18. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, dette er ikke sunt for seksualiteten din, Ts! Anonymkode: 378dc...a75 Jeg vet det. Har hatt verdens beste sexliv med denne mannen, derfor skjønner jeg ikke hvorfor han hadde sex med en annen kvinne når han har sagt hver gang vi har hatt sex at han elsker å ha sex med meg og at han aldri har hatt det så deilig med en kvinne noengang. Ts Anonymkode: 8b313...d51
Gjest GulSol Skrevet 18. juli 2022 #14 Skrevet 18. juli 2022 Straff han. Straff han ordentlig og bli ferdig med det. Og du skal ikke la deg knulles som en jævla dukke. Du må samle opp energien i alt sviket og få utløp. Ingen sex før du er tilgitt på MIN MÅTE! Mas om sex? Gå på knust glass din utro jævel.
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #15 Skrevet 18. juli 2022 ett liv og det er et sånt menneske du ønsker bruke det på LMAO Anonymkode: 8d53b...7e5 2
tangent Skrevet 18. juli 2022 #16 Skrevet 18. juli 2022 Det kan hende du vil fortsette forholdet, men det er ikke sikkert at det går an allikevel. Hvis både kropp og sjel stritter i mot kan det være at du må ha en pause for å fordøye og se om du klarer å komme igjennom det. Det virker ikke som du egentlig har jobbet deg gjennom noe ennå. Du sier at han oppfører seg som nyforelsket. Det hadde gjort meg rasende på ham hvis jeg var i dine sko. Hvor var de følelsene når han bedro deg? Snakk med noen andre enn ham om det. Er ikke sikkert han kan være riktig støttespiller i følelsene du går igjennom. 6 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #17 Skrevet 18. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): ett liv og det er et sånt menneske du ønsker bruke det på LMAO Anonymkode: 8d53b...7e5 Jeg ønsker å se om jeg klarer a komme over det, hvis ikke så må jeg gå, men da vet jeg iallfall at jeg prøvde. Ts Anonymkode: 8b313...d51 4
Blått Skrevet 18. juli 2022 #19 Skrevet 18. juli 2022 (endret) Hvis du ønsker å fortsette forholdet, så må du være åpen om det du føler. Ikke tving deg selv til å ha sex med han. Fortell han hvordan du har det og at du sliter med å komme over det. Har dere tid sammen? Gå ut og spis, ta en kveld på hotell. Se om dere får til å få romantikken tilbake. Hvis han ønsker å fortsette så burde han vise forståelse for det du føler og ta hensyn til deg, i tillegg til at det burde være en vilje fra han å jobbe med forholdet. Han må gå inn og vise at han syns du er verdifull, at han vil ha deg og det handler om så mye mer enn sex. Endret 18. juli 2022 av Blått 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #20 Skrevet 18. juli 2022 Det tar lang tid å komme over og komme tilbake til sånn det var før, om det i det hele tatt er mulig. Måneder, og kanskje år. Han må gi deg tid. Du må jo lære deg å stole på han igjen. Nå har han brutt tilliten din, og da blir det sånn at du ikke lenger vet hva som er sant og hva som ikke er sant. Han må ta seg god tid for å vise deg at du kan stole på han igjen. Det kan han gjøre ved å vise seg trofast, stabil, ærlig og åpen over tid. Den tiden det tar for deg å bli sikker på han igjen. Og du må si hva du trenger og ikke trenger. Som f.eks om du ikke ønsker å ha sex, så må du si det. Vær åpen med han om hva du føler. Anonymkode: 48e9b...643
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå