Gå til innhold

Hår


Gjest Mzfire

Anbefalte innlegg

Rart hva hår har å si spesielt for oss kvinner. Selv har jeg nettopp klippet meg kort. Håret mitt var så slitt og ødelagt at jeg bare måtte, selv om jeg ikke ville :( men nå skal jeg spare til langt hår igjen. Noen ganger får jeg et ønske om å sveise på håret mitt igjen.Derfor lurer jeg på hva det koster. Om det lønner seg eller ikke. Får trøste meg med at hårstråene vokser 1-2 cm i måneden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rart hva hår har å si spesielt for oss kvinner. Selv har jeg nettopp klippet meg kort. Håret mitt var så slitt og ødelagt at jeg bare måtte, selv om jeg ikke ville  :(  men nå skal jeg spare til langt hår igjen. Noen ganger får jeg et ønske om å sveise på håret mitt igjen.Derfor lurer jeg på hva det koster. Om det lønner seg eller ikke. Får trøste meg med at hårstråene vokser 1-2 cm i måneden  :)

her koster det rundt 6000-8000 hvis du skal gjøre det skikkelig og få det "pent"

. Jeg ville anbefale deg og la håret gro..påsveising sliter på håret.jeg har spart i 1,5 år nå og har hår til skuldrene ( hadde helt pinnekort før) og jeg klipper det ca hver 3 mnd . :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spis b-vitaminer; det hjelper med å gjøre håret sterkere og vokse fortere.

Ølgjær/b-vitamin-kompleks du får i dagligvarebutikken, helsekosten eller på apotek. Spør deg fram for å finne de produktene som virkelig inneholder det de lover - her vil jeg anbefale å gå på apoteket.

Kjøp deg også gode hårpleieprodukter; en shampo og balsam fra frisøren.

Ikke føne håret, men la det tørke naturlig så ofte du har anledning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Jeg ville latt håret vokse noen mnd. på den naturlige måten først. Følg Vibekes gode råd om skikkelig shampoo og pleieprodukter, nå som høsten er her er en hårkur en gang i uken ett must. Ølgjær og B- vitamin er også bra.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...