Gå til innhold

Aldersforskjell

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Synes dere det er greit at dama er eldst i et forhold, eller må det være omvendt? Petter og Vendela er et eks. Men tenker mer på folk som er yngre enn dem. Er d greit at det er 6 års aldersforskjell der jenta er eldst?

Anonymkode: d22e7...459

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er konservativ mannen eldst kvinnen yngst og mannen spanderer og holder døra åpen :) 

AnonymBruker
Skrevet

Alt er greit. Kjærlighet er kjærlighet.

Anonymkode: a25d8...975

AnonymBruker
Skrevet

Om jeg var 17-18 kunne jeg kanskje vurdert ei jente som var 6år eldre, men det stopper der. Nå i en alder av snart 40 hadde det vært helt uaktuelt med en eldre dame. Hun må isåfall holde seg eksepsjonelt godt, noe nesten ingen gjør, alkohol i bilde, og holde med den ene gangen. 

Anonymkode: f012b...9d4

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hei. Synes dere det er greit at dama er eldst i et forhold, eller må det være omvendt? Petter og Vendela er et eks. Men tenker mer på folk som er yngre enn dem. Er d greit at det er 6 års aldersforskjell der jenta er eldst?

For sex så er alder ingen betydning. men for et forhold ellers så bør det ikke være for stor forskjell , men Hvem som er eldst betyr ikke noe

AnonymBruker
Skrevet

Om mannen er 36 og kvinnen er 42, og han ønsker seg 5 barn, så er det ikke smart. Bortsett fra slike tilfeller der biologien kan gi begrensninger, så har aldersforskjellen på 6 år ikke noe å si.

Anonymkode: b8d96...648

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Du er som den kommende svigerdatteren min. Er det ok for han, er du velkommen i min familie.

Anonymkode: 58e9c...886

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...