AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #1 Skrevet 18. juli 2022 Revisjonsfolk! Jeg har fått et tilbud fra en av de 4 store. Ikke "entry level" stilling. Har pr i dag en jobb hos et mindre selskap i samme bransjen. Trives godt og føler meg verdsatt, men er veldig redd for å gå glipp av karrieremuligheter/ utviklingspotensial som et større selskap kan gi. Vet også at man må forvente mye mer overtid hos de store. Meninger rundt dette? Anonymkode: 23dc4...509
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #2 Skrevet 18. juli 2022 Utviklingspotensialet faglig vil kunne være enormt mye større hos en av de fire store sammenlignet med et mindre selskap, så hvis faglig utvikling er viktig for deg så er det ikke så mye å tenke på. Jeg er ikke så godt kjent med karrieremulighetene i mindre selskaper vs de store, men av de jeg kjenner i bransjen så er det de som er ansatt i de store selskapene som har klart å klatre jevnlig, mens i de mindre selskapene har de blitt stående litt mer på stedet hvil. Bransjen, inkludert de fire store, jobber med å redusere uønsket overtid. Hos oss er det de som jobber mye og de som jobber lite. Det er ikke kun de som jobber mye som stiger i gradene. Anonymkode: 97674...59a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå