AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #1 Skrevet 18. juli 2022 Uansett hva jeg skal eller hva som skjer, så gruer jeg meg. Skal jeg ta buss alene? Får så vondt i magen, må kaste opp, blir svimmel og dårlig i magen og pustevansker. Skal jeg på ferie? Samme. Foredrag? Fest? Kino? Konsert? Lukeparkere? Ja på alt. Jeg er så lei av å ha det sånn. Det føles som å ha en viktig eksamen hver dag, en eksamen jeg ikke har lest nok til. Jeg blir så sliten. Kan jeg gjøre noe med dette? I så fall hva? Må legge til at jeg har ptsd etter langvarig vold i barndommen og voksen alder, pluss at jeg ble mobbet gjennom hele skoletiden (for å være «stygg» om det har noe å si). Det eneste jeg klarer å glede meg til og over er småting, som å drikke en kopp kaffe på verandaen i sola om morgenen, se en humle surre rundt i bedet mitt, å være nær noen jeg er glad i eller lukten etter at det har regnet. Store ting er bare skumle. Anonymkode: c1148...25b 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #2 Skrevet 18. juli 2022 Prøvd terapi og/eller psykolog antar jeg? Anonymkode: 92e7d...1e1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #3 Skrevet 18. juli 2022 Går du til psykolog? Jeg sliter med mye av det samme, blir fysisk syk av det. Har fått henvisning til psykolog men ikke begynt der ennå. Anonymkode: 5a024...e61
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #4 Skrevet 18. juli 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Prøvd terapi og/eller psykolog antar jeg? Anonymkode: 92e7d...1e1 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Går du til psykolog? Anonymkode: 5a024...e61 Ja. Men vi jobber primært med traumene. Anonymkode: c1148...25b
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #5 Skrevet 18. juli 2022 Høres ut som om du sliter med angst. Det finnes gode medikamenter som kan hjelpe deg (i en overgangsperiode), selvsagt sammen med samtalehjelpen du allerede får. Anonymkode: 986cc...dbd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå