AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #1 Skrevet 18. juli 2022 Da jeg våknet i dag så har det vært en slags lyd i høyre øre mitt, det er vanskelig å forklare, en slags pipelyd hele tiden, uten stans. Jeg kjenner og føler at hørselen min plager meg, altså at det er noe med hørselen. Hva skal jeg gjøre? Jeg er kjemperedd😞😞 Anonymkode: 8d45e...39b
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #3 Skrevet 18. juli 2022 Tinnitus er i de aller aller fleste tilfeller ikke farlig, bare plagsomt. Men altså, er det første du gjør når du lurer på noe medisinsk å spørre fremmede nolduser som meg på KG? Det første som kommer opp når man søker på internett på 'høy pipelyd' er tinnitus. Du må lære deg å tilegne deg god informasjon på egen hånd, det gjelder nesten alle områder i livet når du lurer på noe. Også..har du virkelig aldri hørt om tinnitus? Er du veldig ung? https://www.helsenorge.no/sykdom/ore-nese-hals/tinnitus/ Anonymkode: 327a5...621
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #4 Skrevet 18. juli 2022 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Tinnitus er i de aller aller fleste tilfeller ikke farlig, bare plagsomt. Men altså, er det første du gjør når du lurer på noe medisinsk å spørre fremmede nolduser som meg på KG? Det første som kommer opp når man søker på internett på 'høy pipelyd' er tinnitus. Du må lære deg å tilegne deg god informasjon på egen hånd, det gjelder nesten alle områder i livet når du lurer på noe. Også..har du virkelig aldri hørt om tinnitus? Er du veldig ung? https://www.helsenorge.no/sykdom/ore-nese-hals/tinnitus/ Anonymkode: 327a5...621 Vil det gå over? Har hørt om tinnitus men vet ikke så mye om det. Takk for svar. Anonymkode: 8d45e...39b
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #5 Skrevet 18. juli 2022 Tinitus kommer og går. Hører du på lyd eller øre er utsatt for støy over lengre tid vil tinitus være der for godt. Pass godt på ørene dine. Ikke så lett å behandle det, men det fins noe. Anonymkode: 61668...687
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #6 Skrevet 18. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vil det gå over? Har hørt om tinnitus men vet ikke så mye om det. Takk for svar. Anonymkode: 8d45e...39b Les svaret mitt en gang til, og tenk så igjennom om du kommer på noen måte du kan finne ut av det spørsmålet fra en god kilde. Beklager at jeg er streng med deg, men kom igjen. Får være makan til tafatthet. Anonymkode: 327a5...621
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #7 Skrevet 18. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tinitus kommer og går. Hører du på lyd eller øre er utsatt for støy over lengre tid vil tinitus være der for godt. Pass godt på ørene dine. Ikke så lett å behandle det, men det fins noe. Anonymkode: 61668...687 Jeg pleier å høre på musikken når jeg går tur, ikke så høyt, men kanskje er det årsaken😞 Nå er jeg kjemperedd for hørselen min. Anonymkode: 8d45e...39b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå