Gå til innhold

Min sønn har funnet min hjemmelagede voksenfilm

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke helt hvordan jeg skal starte, så jeg bare setter igang.

For nærmere 10 år siden, hadde jeg og mannen en vanskelig periode. For å piffe opp samlivet litt, laget vi en sextape. Ettersom eldste gutten hadde flyttet hjemmefra, og yngste ikke var hjemme, endte vi men å lage denne på rommet til den eldste (ikke mitt stolteste øyeblikk, men vi var i slaget, og ingen av oss egentlig tenkte noe over det).

Nå, nesten 10 år senere, har vår yngste gutt (som nå er 17), funnet denne sexvideoen da han ryddet diverse datautstyr og minnepinner som befant seg på loftet.
For å være helt ærlig hadde jeg glemt hele videoen, og ikke tenkt noe over det når han sa han skulle gå igjennom kassene, men iallefall..
Han vet ikke at jeg vet. Da jeg overhørte han snakket om den på telefonen. Tingen er at han tror det er en video broren har filmet, og før jeg fikk mistanke om/ bekreftet at dette var videoen jeg trodde, har jeg hørt han har spilt den av, og gudene vet hva han har gjort til den.
Kjenner jeg blir kvalm bare av å skrive der, og tanken på hva han har gjort til den filmen.

Her i går klikket det for meg, da jeg overhørte han snakke med en kompis (som tydligvis også har sett filmen) om den digge fitta som bare ba om å bli fingerpult. Jeg braste inn på rommet (vet ikke hva jeg egentlig ønsket, å buste dem kanskje?). De satte bare der, og det var ingenting å se på datamaskinen. Min sønn ble rasende å spurte hva i h------- jeg drev på med.

Vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre. Skal jeg forlange at han gir meg tilbake minnepinnen, og si at det er min fitte han sitter å runker til? Skal jeg la det være, og late som ingenting? Vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre. Og ja, jeg har lett rommet rundt etter den minnepinnen, men finner den ingen sted.

Anonymkode: 84aac...d04

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nå tror jeg trollet bør legge seg og sove.

Anonymkode: 8bd2e...8a7

• Liker 17
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

😂 Har du tatt for mye medisin?

Anonymkode: 7dd44...4d1

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Tips til neste gang- få deg et språk så du ikke høres ut som en fjortis. Om du virkelig har en sønn som snakker om å fingerpule hadde jeg minnet ham på at klitoris er det stedet man skal stimulere. Høres ut som han ikke har helt peiling og trenger veiledning i sex. Jeg har heldigvis bare blitt fingerpult en gang og det var vel da jeg var tja 18?

Alle skjønner skjønner at det er en mann som har skrevet innlegget, men jeg lo så takk for at du lyste opp dagen min! 

Anonymkode: f7938...55a

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Om det var meg (thank God for at dette aldri ville skjedd meg!), ville jeg straks sagt i fra om at den minnepinnen er min, og det er min (eventuelt din far sin) fra gammelt av. Jeg hadde nektet på at det var meg på videoen (om ham tok det opp), men hadde nok sagt at det var noen jeg kjente før i tiden, en god venninne jeg hadde eller noe, som hadde delt en video for lenge siden, bla bla bla, ett eller annet, og at jeg vil ha den minnepinnen sporenstreks, for å slette videoen. Og jeg hadde selvsagt slettet videoen, som egentlig burde vært gjort for ti år siden før den havnet i en kasse på loftet...

Anonymkode: c5d45...761

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det der er helt usannsynlig at han ville snakka om fitta di på den måten! 🤦‍♀️  Han hadde nok syntes det var flaut og dømt deg og sikkert flytta ut på dagen, men det her tror jeg ikke på et eneste sekund! 

Anonymkode: 45f97...c16

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Tips til neste gang- få deg et språk så du ikke høres ut som en fjortis. Om du virkelig har en sønn som snakker om å fingerpule hadde jeg minnet ham på at klitoris er det stedet man skal stimulere. Høres ut som han ikke har helt peiling og trenger veiledning i sex.

Han er 17 år, og antageligvis litt umoden for alderen. Tror ikke akkurat en sexprat med meg er noe han er interessert i. Kjenner jeg han rett ville han nok blitt flau og sint hadde jeg prøvd å nærmet meg samtale-emnet.

Nå har de heldigvis vært igjennom en del sexundervisning på skolen, og jeg tror en gutt i alder av 17 skjønner det er mye mer som skal til for å ha god og tilfredsstillende sex. Tror nok dette er mer en snakkeform han bruker til vennene sine, kanskje for å virke tøff, hvem vet. 

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det der er helt usannsynlig at han ville snakka om fitta di på den måten! 🤦‍♀️  Han hadde nok syntes det var flaut og dømt deg og sikkert flytta ut på dagen, men det her tror jeg ikke på et eneste sekund! 

Anonymkode: 45f97...c16

Selvfølgelig ville han ikke snakket om 'fitta' mi på denne måten. 

Nå vet han jo selvfølgelig ikke at det er meg som er på videoen. Hadde hn vist dette så hadde han nok ikke klart å sett meg i øynene, det er sikkert og vist. Som jeg skrev tidligere så tror han at dette er en gammel film broren har filmet (broren er singel, men alltid vært en rundbrenner).  Han tror altså at det er en av hans erobringer. 

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Om det var meg (thank God for at dette aldri ville skjedd meg!), ville jeg straks sagt i fra om at den minnepinnen er min, og det er min (eventuelt din far sin) fra gammelt av. Jeg hadde nektet på at det var meg på videoen (om ham tok det opp), men hadde nok sagt at det var noen jeg kjente før i tiden, en god venninne jeg hadde eller noe, som hadde delt en video for lenge siden, bla bla bla, ett eller annet, og at jeg vil ha den minnepinnen sporenstreks, for å slette videoen. Og jeg hadde selvsagt slettet videoen, som egentlig burde vært gjort for ti år siden før den havnet i en kasse på loftet...

Anonymkode: c5d45...761

Selvfølgelig skulle videoen aldri eksistert i utgangspunktet. Er så utrolig skamfull og flau over hele opplegget. Har flere gang idag vært inne på rommet hans og lett etter minnepinnen, men finner den ikke noen steder. Datamaskinen er selvfølgelig passordbeskyttet, så der kom jeg ingen vei. 

Blir nok rett og slett nødt til å konfrontere han, uten å røpe at det er meg, men er virkelig livredd. 

AnonymBruker
Skrevet

Fy faen så ekkelt om dette er seriøst. Blir jo bare verre jo lenger tid det tar før du faktisk forteller at det er din video, for det må du innrømme, du kan ikke la broren ta skylda for ditt griseri. Tenkt så jævlig om han innser det er deg i videoen før du sier noe, eller i verste fall om vennene skjønner det er mora hans de sitter å glor på...

Blir så jævlig irritert av voksne folk som ikke klarer å holde sexlivet sitt unna barna sine.

Anonymkode: 92195...58f

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde dere pose over hodet? Prøver å forstå hvordan dere har holdt dere skjult, såpass at han kan forveksle det med sin bror, men samtidig så ser man hvilket rom det er på 🤔

Anonymkode: dcd30...9db

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner virkelig ikke hvordan han ikke kjenner igjen sine egne foreldre? Om filmen ble laget for ti år siden burde dere vel være lett gjenkjennelige…? 

Anonymkode: 329cc...c52

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Jeg skjønner virkelig ikke hvordan han ikke kjenner igjen sine egne foreldre? Om filmen ble laget for ti år siden burde dere vel være lett gjenkjennelige…? 

Det er jo ikke sikkert man ser noen fjes.

Anonymkode: 81ef7...327

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Fy faen så ekkelt om dette er seriøst. Blir jo bare verre jo lenger tid det tar før du faktisk forteller at det er din video, for det må du innrømme, du kan ikke la broren ta skylda for ditt griseri. Tenkt så jævlig om han innser det er deg i videoen før du sier noe, eller i verste fall om vennene skjønner det er mora hans de sitter å glor på...

Blir så jævlig irritert av voksne folk som ikke klarer å holde sexlivet sitt unna barna sine.

Anonymkode: 92195...58f

Helt enig. Synes selv det er kjempe ekkelt, og er så skamfull, fortvilet og kvalm over hele situasjonen.

Selvfølgelig blir det værre jo lengre tiden går, men vet rett og slett hvordan jeg ska ta tak i det. Kunne mest ønske jeg kunne kommet over at han faktisk så på den (uten at han gjorde noe med seg selv såklart), så jeg kunne tatt den fra han og sagt at det var uakseptabelt, ferdig snakket. 

Nå vil jeg virkelig, for ikke bare min men mest hans egen del, at det ikke skal komme ut at det er meg på videoen. Da jeg vet at han har snakket veldig positivt om denne 'damen på videoen' til kompisene sine, og jeg er ganske sikker på at han har sett den i en mer 'privat-setting'. Tror derfor det vil gjøre mere skade at han finner ut at det er meg. Selvfølgelig ønsker jeg ikke å la broren ta 'skylden', men slik som han ser på det nå det nå så er det status, en hjemmelaget video hvor broren hadde med seg en dame fra byen. Er nok ikke like kult når han finner ut at dette ikke er broren sin film, og at denne '' digge damen'' er hans egen mor.

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hadde dere pose over hodet? Prøver å forstå hvordan dere har holdt dere skjult, såpass at han kan forveksle det med sin bror, men samtidig så ser man hvilket rom det er på 🤔

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Filmen viser bare den nedre delen, (altså kjønnsorganene, og i dette tilfellet en hånd) man kan derfor ikke identifisere hvem som er på filmen. Grunnen til at sønnen min tror det er eldstemann (broren) sin film, er fordi vi hadde sex på rommet hans. Rommet er ganske lett å kjenne igjen, da han har en litt spessiel innredning, og man kan tydlig se deler av rommet i enkelte av klippene. 

Skrevet

Fortell at minnepennen ikke tilhører han og du skal ha den tilbake. Nekter han så bare fortell at det er for hans egen beste at han gir den fra seg. 

Han får lære til neste gang å ikke godte seg over private videoer som ikke tilhører han. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Kenelz skrev (12 timer siden):

Fortell at minnepennen ikke tilhører han og du skal ha den tilbake. Nekter han så bare fortell at det er for hans egen beste at han gir den fra seg. 

Han får lære til neste gang å ikke godte seg over private videoer som ikke tilhører han. 

Nå er minnepinnen i mine hender igjen. Sa også klart ifra at dersom han hadde filen lagret på datamaskinen, skulle den slettes umiddelbart.

Han ble veldig satt ut da jeg konfronterte han med dette, og kunne se at dette ble veldig pinlig for han. Etter en stund var det en veldig ydmyk gutt som kom å la den på kjøkkenbenken. Tenker jeg lar situasjonen være, og late som ingenting fremover (med mindre han selv tar opp noe). Er bare glad at det løste, og at det ikke trengte å bli noe snakk om filmen og innholdet. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.7.2022 den 6.07):

Nå tror jeg trollet bør legge seg og sove.

Anonymkode: 8bd2e...8a7

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 jeg dør

Anonymkode: 45705...c07

Skrevet

😳 Hva om sønnen din har delt filmen med vennene sine? kan jo hende den er over hele nabolaget for alt du vet🙄

AnonymBruker
Skrevet
Hinsk skrev (2 timer siden):

😳 Hva om sønnen din har delt filmen med vennene sine? kan jo hende den er over hele nabolaget for alt du vet🙄

Den tanken hadde ikke engang streifet meg. Håper da virkelig ikke det, men kan jo ikke si noe for sikkert. Føler jeg ikke kan spørre så mye heller, da det beste for oss alle er om vi blir ferdige med dette. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...