AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #1 Skrevet 18. juli 2022 Hei, jeg er nyllig blitt singel etter 12 års langt forhold der jeg ikke fikk mulighet for å utforske meg selv seksuelt som jeg ønsket. Jeg har innsett at monogamy ikke er noe for meg men tror jeg ikke vil ha flere emosjonelle forhold med flere partnere. Drømmen er at jeg og hun framtids kona hadde hatt litt swinging aktivitet som et felles "hobby" - selfølgelig skal hun ønske det samme. Så dere damer som kan se før dere et slikt liv frem i tid, (selfølgelig vi må vi først ha romantisk tid for bare oss, med reising og kvelder bå byen og sånn) hvor lang tid må gå før oss som nyforelsket for å invitere en extra mann eller dame i senga med oss? Hvis dette ikke er for deg, da trenger du ikke å svare - men om du er ei som kan se for deg slikt forhold på sigt, da vil jeg gjerne høre di mening og hva gammel du er. Jeg er selv 39 år Anonymkode: 4b19d...e19
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #2 Skrevet 18. juli 2022 Tror det kan være greit å gi forholdet en god del tid først. Ikke tidligere enn 6 mnd, gjerne lengre tid. Anonymkode: 4e8dc...60c 1
Hinsk Skrevet 18. juli 2022 #3 Skrevet 18. juli 2022 Tenker dere skal være veldig trygg på forholdet før dere tar inn en tredjepart. Hvor lang tid dette vil ta, er det vel ingen fasit på. 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #4 Skrevet 18. juli 2022 Jeg tenker motsatt fra de andre, men det er kun basert på mine egne følelser. For at jeg skal være komfortabel i et åpent forhold eller polyforhold, så må det skje helt fra starten av; før jeg rekker å falle dypt for personen og føle på å han han/henne helt for meg selv. Da er det vanskeligere å åpne opp uten å føle på sjalusi synes jeg! Dette har nok en sammenheng med at jeg har lett for å bli co-dependant. Når jeg har ytret dette ønsket fra start og vi har gjort det slik, så har jeg aldri havnet dypt i den bobla av co-dependency, som er så mye sunnere for meg og min mentale helse, og da klarer jeg være meg selv, og jeg tror at det er helt normalt å bli tiltrukket av andre. Det synes jeg plutselig er vanskelig å godta hvis jeg lar meg selv bli co-dependant 😂 Anonymkode: 15f92...d5c
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #5 Skrevet 18. juli 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jeg tenker motsatt fra de andre, men det er kun basert på mine egne følelser. For at jeg skal være komfortabel i et åpent forhold eller polyforhold, så må det skje helt fra starten av; før jeg rekker å falle dypt for personen og føle på å han han/henne helt for meg selv. Da er det vanskeligere å åpne opp uten å føle på sjalusi synes jeg! Dette har nok en sammenheng med at jeg har lett for å bli co-dependant. Når jeg har ytret dette ønsket fra start og vi har gjort det slik, så har jeg aldri havnet dypt i den bobla av co-dependency, som er så mye sunnere for meg og min mentale helse, og da klarer jeg være meg selv, og jeg tror at det er helt normalt å bli tiltrukket av andre. Det synes jeg plutselig er vanskelig å godta hvis jeg lar meg selv bli co-dependant 😂 Anonymkode: 15f92...d5c Forstår godt hva du tenker, men litt usikkerr om dette er det lureste for ts. Men nå er det jo et forhold han ønsker. Dersom han skal ha et forhold til noen så må man jo innom det emosjonelle, og åpne seg opp for hverandre. Anonymkode: 4e8dc...60c
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #6 Skrevet 18. juli 2022 Min erfaring er at forholdet bør være åpent fra start. Hvis jeg går i bobla med en fyr vil han som regel tenke at vi har det så fint sammen, at jeg ikke vil date andre, og eksplodere i sjalusi når det blir aktuelt, og det kan jo gå både på liv og helse løs for oss kvinner. Så jeg beholder minst en fuckbuddy på prinsipp, bare for å se om han greier å håndtere det, så får vi heller avvikle tidlig hvis ikke. Anonymkode: ec0d5...a92 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #7 Skrevet 18. juli 2022 Kutt alkohol som første bud. Å være full og invitere til trekant er usjarmerende. Anonymkode: 3f052...f90
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå