Gå til innhold

Hvordan bli lykkelig som singel?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I hele mitt liv har jeg vært mest lykkelig når jeg har vært i forhold. Det er bare da jeg føler meg normal, og som singel er jeg alltid ensom og føler meg helt mislykka. 

Nå er jeg 39 år, har et barn og er singel. Jeg har det meste på stell, god jobb og god lønn, hus, venner og hobbyer. Men er utrolig ensom. Ligger mye våken om nettene og kjenner på en tyngende ensomhet. Sammen med andre er jeg alltid blid, morsom og sprudlende, så dette er det ingen som vet. 

Jeg er ikke spesielt pen, ser helt normal ut, og har BMI innenfor øvre del av normalvektig (har tidligere slitt med ekstrem fedme, så er relativt fornøyd nå). Er ganske høy. Og er totalt mislykka på datingapper, jeg blir bare unmatchet, ignorert osv selv om jeg sveiper høyre på de fleste. Så jeg innser at jeg nå er for gammel og stygg for å finne noen. Jeg har jo ekstremt liten mulighet til å treffe noen utenom også, med et lite barn.

Noen som er lykkelig som singel? Hvordan skal jeg klare å akseptere at jeg skal være alene resten av livet? 

Anonymkode: 340f0...fcc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tok jegerprøva og kjøpte telt eneste gangene jeg er lykkelig er nå jeg er på tur i hæljene 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Maskinfører skrev (3 minutter siden):

Tok jegerprøva og kjøpte telt eneste gangene jeg er lykkelig er nå jeg er på tur i hæljene 

Takk for svar 😊 Ja, jeg skulle virkelig funnet noe som ga meg litt mening i livet, har tenkt mye på det. Er bare så vanskelig å finne noe, så fint du har funnet din "greie" 😀

-TS

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Takk for svar 😊 Ja, jeg skulle virkelig funnet noe som ga meg litt mening i livet, har tenkt mye på det. Er bare så vanskelig å finne noe, så fint du har funnet din "greie" 😀

-TS

Mente ikke å være frekk eller noe :( mhm hva liker du å gjøre da ? :) ja har funnet noe vurderer kiting til vinter,n :) 

Skrevet

Synd du har så lave tanker om deg selv. Ikke la andres «avslag» definere deg. 
Du bør fortette å pleie deg selv, finne på noe med venninner, ha det gøy, slutte å tenke på at livet er dårlig uten en mann. Når du verdsetter deg selv og livet ditt vil det nok dukke opp en bra mann også. Det finnes menn for deg der ute også. Men verdsett det livet du har. Er mange nok i forhold som ikke har det så bra også.

AnonymBruker
Skrevet
Maskinfører skrev (4 minutter siden):

Mente ikke å være frekk eller noe :( mhm hva liker du å gjøre da ? :) ja har funnet noe vurderer kiting til vinter,n :) 

Jeg synes ikke du var frekk, satte virkelig pris på svaret ditt 😊 Jeg har prøvd så mye og ikke likt noe egentlig, blir fort lei og rastløs. Liker å lese bøker, men det hjelper ikke på dette 😄

Sannhetsøkende skrev (4 minutter siden):

Synd du har så lave tanker om deg selv. Ikke la andres «avslag» definere deg. 
Du bør fortette å pleie deg selv, finne på noe med venninner, ha det gøy, slutte å tenke på at livet er dårlig uten en mann. Når du verdsetter deg selv og livet ditt vil det nok dukke opp en bra mann også. Det finnes menn for deg der ute også. Men verdsett det livet du har. Er mange nok i forhold som ikke har det så bra også.

Jeg gjør liksom "alt" en vanlig person gjør. Har det morsomt med venner, er mye med familien min, gjør alt det jeg liker å gjøre. Jeg er veldig glad i livet mitt, men den ensomheten altså. Den er tung å bære. Jeg har slitt med dette hele livet, og har jo heller aldri vært attraktiv for så mange, noe som har ført til at jeg har gått inn i en del forhold med feil folk for å ikke være alene. Det vil jeg ikke igjen, derfor tror jeg bare jeg må finne en måte å heller være alene på. Men takk for råd 😊❤️

-TS

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg synes ikke du var frekk, satte virkelig pris på svaret ditt 😊 Jeg har prøvd så mye og ikke likt noe egentlig, blir fort lei og rastløs. Liker å lese bøker, men det hjelper ikke på dette 😄

Jeg gjør liksom "alt" en vanlig person gjør. Har det morsomt med venner, er mye med familien min, gjør alt det jeg liker å gjøre. Jeg er veldig glad i livet mitt, men den ensomheten altså. Den er tung å bære. Jeg har slitt med dette hele livet, og har jo heller aldri vært attraktiv for så mange, noe som har ført til at jeg har gått inn i en del forhold med feil folk for å ikke være alene. Det vil jeg ikke igjen, derfor tror jeg bare jeg må finne en måte å heller være alene på. Men takk for råd 😊❤️

-TS

Du satte pris på det ja takk takk  det var bra :) nei jeg ser det å lese bøker blir jo til det at man blir sittende på samme stedet igjen bøker er jo fint men hjelper ikke på ensomhet vet Njff har noe ting for jenter :) mitt liv ble bedre av friluft :) (Evig Ungkar) :) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

-TS

Syns du virker som en herlig kvinne❤️ Bare gi slipp på tanken om forhold ja. Jeg tror det dukker opp en når du minst forventer det😊

Skrevet

Kurs! Dansekurs som er både for damer og menn, typ swingkurs. Er flere single som er med på det ☺️ 

Eller andre ting du ønsker og lære? Språk? Male? Trene? Jobbe med leire? 

Nå er jeg ikke singel, men hjemmeværende. Tar ofte med meg bok på cafe og tar meg en kaffe og leser. Ser litt på folk mellom slaga. ☺️ 

At du får avslag på tinder liksom, skal absolutt ikke definere deg! Og mannfolk er ikke svaret på alt i livet heller ☺️ Tenker at man bør være glad i seg selv og egen tilværelse, før man tenker på mann. Ellers går man fort i fella der man møter drittsekker man godtar alt fra, for og ikke være alene. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...