Gå til innhold

Skadene etter dysfunksjonell forhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er 20 dager siden jeg så han og ble ferdig med alt praktisk som hørte med å forlate han. Ingen barn og helt ferdig med han nå.

Hva var dine reaksjoner og hvordan var healing prossesen ? Hvor lang tid ble du bra igjen?

Jeg var på en måte i gang med healing prosessen i forholdet, fordi jeg lærte meg hva han var og så det. Jeg sørget i forholdet over hvem han egentlig var, og ble ferdig med hele han. Tenker ikke mer på han nå. 

Men reaksjoner fra alle årene med slik behandling får man alle. 

Jeg er nervøs og skvetten generelt i kroppen, vonde muskler, blir trigget som at jeg stivner i noen sosiale situasjoner, har null interesse for å møte nye menn, trenger mye alenetid, blir fort sliten når andre snakker, vil helst være stille sammen med andre, jeg holder alle mine svakheter for meg selv, stoler ikke på noen lenger, en person kan gjøre 'en feil og jeg avslutter den relasjonen, trekker meg unna, jeg bryr meg ikke om hva andre mener om meg lenger, jeg blir ekstremt uvell av å høre om noe dram.

jeg er litt mer på vakt og redd for alt jeg gjør når andre ser på. Jeg tror jeg skal få kjeft for å åpne kjøkkenskapet feil, jeg føler de følger med på meg og er livredd for å lukke døren feil. 

Blir det bra igjen😔?

Anonymkode: d6aba...704

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...