AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #1 Skrevet 17. juli 2022 Er i et langvarig forhold, over 10 år med barn, hus osv. etter en periode hvor den ene av oss jobbet mye og var mye borte, har vi nå begynt å komme tilbake til en normal hverdag igjen, ca 4-5 mnd siden jobbeperioden tok slutt, der vi har begynt å kjenne på litt nærhet. Sexlivet har nesten nådd nye høyder. Men her om dagen oppdaget jeg at jeg har fått kjønnsvorter, og jeg har ikke vært med en annen, eller brukt noen form for leketøy eller lignende. Hvordan kan jeg ha fått dette? Anonymkode: da8eb...2f7
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #2 Skrevet 17. juli 2022 Jeg har opplevd det samme. 12 års ekteskap, hun er min første, men for 4 år siden fikk jeg mine første kjønnsvorter. Og har behandla de men de kommer stadig tilbake på samme sted... Anonymkode: 27c98...2a6
flusa Skrevet 18. juli 2022 #5 Skrevet 18. juli 2022 (endret) Man har dette viruset i kroppen,det ligger latent i kroppen,og kan plutselig blusse opp når som helst. Det har ingenting med utroskap å gjøre. Endret 18. juli 2022 av flusa 7
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #6 Skrevet 18. juli 2022 Jeg fikk kjønnsvorter da jeg var 18 år, hadde ett utbrudd og aldri mer. Så min mann kan få det av meg en gang og da kommer det ikke av at jeg har vært utro men fordi hvis man først får det så er det der alltid. Det kan hende han har fått det før eller det kan hende du har hatt det lenge Anonymkode: 5260b...a9c 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #7 Skrevet 18. juli 2022 Dette har jeg lest mye om, vært borti noe lignende. Det som er med denne sykdommen, er at du aldri kan si sikkert når man fikk den. Den kan ligge latent i kroppen i mange år for så å bryte ut. Noen får plutselig sitt første utbrudd når de er gravide, om det er noe med hormoner eller immunforsvar eller hva det er som "vekker" viruset fra dvalen. Og da har de bare hatt sex med samme mann i 10 år, og denne har ikke vært utro. Og faktisk er det sånn at omtrent de fleste som har hatt sex noen ganger i sitt liv har eller har hatt en form for HPV-virus, så har du (eller han) noen partnere bak dere før dere ble sammen, så er det veldig stor sjanse for at dere har vært borti det. Når det er sagt så virker det som det "vanligste" er at kroppen bekjemper viruset innen et par år, og at utbruddene kommer sånn ca et halvt år etter første gang man ble smittet. Men som sagt, her er det ingen garanti for noe som helst. Det kan ikke brukes som bevis på utroskap på samme måte som klamydia er det. Anonymkode: 0501e...d7f 3
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #8 Skrevet 18. juli 2022 Hadde kjønnsvorter når jeg var 20. Nå er jeg 34 og ikke hatt mer enn det ene utbruddet. Anonymkode: 9d9c4...472
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #9 Skrevet 19. juli 2022 Det kan ligge latent ja, men i10 år? Det er vel ikke så vanlig. Jeg ville snakket med lege jeg, for å få et kvalitetssikret svar. Og kanskje testet deg for andre ting samtidig. Anonymkode: ec795...dde
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #10 Skrevet 19. juli 2022 Man kan ikke stole på noen. Anonymkode: acd6c...e14
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #11 Skrevet 19. juli 2022 Jeg har hatt kjønnsvorter en gang, da hadde jeg aldri brukt leketøy eller hatt sex. Anonymkode: 1c6f1...aea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå