Gå til innhold

Ville du datet en mann som hadde besøksforbud mot egne barn og ekser?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har møtt en fantastisk sjarmerende mann. Vil ikke utlevere for mye. Han er så snill og omtenksom og sier unnskyld hver gang det er det minste. Gode verdier og ydmyk. Han har også hatt en svært vanskelig og betent sak med ene barnemora. Det andre barnet med en annen dame bor i fosterhjem. Han har hatt besøksforbud mot disse, både barna og damene, og noen folk rundt de. men brutt det en del ganger og vært feilaktig anmeldt for div trusler og forsøk på å se barna sine. Han er utsatt for samværssabotasje sier han og foreldrefiendtliggjøring. Ville du ha gått videre med å date han? han har ellers livet på stell med dyr, hus, jobb og bil

Anonymkode: 27b37...05a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har møtt en fantastisk sjarmerende mann. Vil ikke utlevere for mye. Han er så snill og omtenksom og sier unnskyld hver gang det er det minste. Gode verdier og ydmyk. Han har også hatt en svært vanskelig og betent sak med ene barnemora. Det andre barnet med en annen dame bor i fosterhjem. Han har hatt besøksforbud mot disse, både barna og damene, og noen folk rundt de. men brutt det en del ganger og vært feilaktig anmeldt for div trusler og forsøk på å se barna sine. Han er utsatt for samværssabotasje sier han og foreldrefiendtliggjøring. Ville du ha gått videre med å date han? han har ellers livet på stell med dyr, hus, jobb og bil

Nei. Absolutt ikke. 🚩

Anonymkode: 54c04...6ee

• Liker 37
  • Nyttig 12
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som en kjernekar dette. 

Anonymkode: 36340...969

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet

Nei, han hadde jeg droppet. Alt som ligner på røde flagg er uaktuelt for min del og om det er sabotasje eller i verste fall sannhet i det så gidder jeg ikke å kaste bort tiden min på slikt. I dette tilfellet høres han ikke i vater ut, han saboterer nok ting selv og slikt roter jeg meg ikke opp i.

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Eksen min er psykopat. Livet på stell ellers.. jobber med akuttmedisin. Dyrt hus.. fine biler, hunder… siktet for psykisk og fysisk vold mot barna sine og 3 av eksene. Ifølge han er jo jeg den gale eksen. Funnet seg en ny dame med barn. Hun er tydeligvis fornøyd. Barna har han besøskforbud mot. Kjernekar

Anonymkode: b47fe...2cd

• Liker 20
  • Hjerte 13
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

🚩

Anonymkode: 21614...74c

• Liker 4
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Den fyren ville jeg ikke vurdert engang.

Anonymkode: 0d4ff...b1f

• Liker 6
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

NEI

Anonymkode: 81387...7d0

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som en psykopat. De er ofte snille og ydmyke i begynnelsen, helt til de har deg på kroken. Skygg unna.

Anonymkode: e27d9...1f4

• Liker 12
  • Nyttig 7
Skrevet

🚩🚩🚩

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kom deg bort mens du kan. Du finner en kjernekar, men dette er ikke det. 

Anonymkode: 81387...7d0

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, da hadde jeg heller blitt singel. 

Typisk psykopat du har funnet deg. Snill og myk i starten frem til han har deg på kroken. Løp!

Anonymkode: 7de31...b73

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Kun hvis han var den siste mannen i universet. 

AnonymBruker
Skrevet

Her holder det ikke med 🚩 , for denne fyren er jo et fullstendig

red_flag.gif.8ab4af344c2bbbfc3c6a4efade7d18be.gif

Anonymkode: cb1a4...179

• Liker 20
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Tøyser du eller..?

Ingen er så uheldige at de mister to barn til forskjellige steder og får besøksforbud for to kvinner pluss for barn i fosterhjem, uten at det er gode grunner til det.

Anonymkode: f2136...47e

• Liker 22
  • Nyttig 9
AnonymBruker
Skrevet

Meg som skrev innlegget.

Det jeg liksom ikke kan forstå er hvordan en så utrolig hjelpsom, snill, ydmyk og sjarmerende mann kan ha vært utsatt for så mye ondskap. Han maner til fred i enhver situasjon. Han er villig til å bli stefar/kjent med barnet mitt. Han er snill med dyr og har dyr, og har vært hos han og selv sett dette. Han følger opp ene barnet til en venninne av seg. Han følger opp alt med bilen, eldre foreldre etc. Kan han rett og slett ha blitt utsatt for et komplott i systemet? Noen som har rottet seg sammen for å "ta" han? Disse eksene kjente hverandre ikke, jeg spurte. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tøyser du eller..?

Ingen er så uheldige at de mister to barn til forskjellige steder og får besøksforbud for to kvinner pluss for barn i fosterhjem, uten at det er gode grunner til det.

Anonymkode: f2136...47e

Nesten skremmende at folk kan være så naive. Jeg prøvde meg nylig på nettdating, og den ene fyren innrømmet at han var dyremishandler. Han gikk rett i blokk. Et vandrende rødt flagg. Sånn som fyren TS dater. Ville holdt meg langt unna. Dette kan bare gå en vei, og det er til helvetet!

• Liker 16
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Når det er mer enn en "gal" eks, så er det en felles person her. Og det er i dette tilfelle denne "kjernekaren" du har møtt.
Slike folk er gode til å late som de er fantastiske til å begynne med. Ikke bli lurt, spesielt når du vet det du vet. 

22 minutter siden, AnonymBruker said:

men brutt det en del ganger og vært feilaktig anmeldt for div trusler og forsøk på å se barna sine. Han er utsatt for samværssabotasje sier han og foreldrefiendtliggjøring.

Selvsagt sier han dette. Han lyver. 

Anonymkode: 6a5dd...35b

• Liker 16
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...