Gå til innhold

Returnerer du mye på zalando?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

hvordan er det noe annet enn samme sak?

Anonymkode: 6a4b6...0b7

Jeg kommenterte at det er mye bedre utvalg i fysiske butikker nå kontra det var før...

Anonymkode: e88c5...776

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Synes faktisk dette hørtes ut som svært mange sportsbutikker for bare 2000 stk jeg da men...

skulle stå 200 000 - vet ikke hvor de siste nullene tok veien...

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

skulle stå 200 000 - vet ikke hvor de siste nullene tok veien...

Aha det er noe annet, men vil tro det er sprett på et ganske stort areal?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

veldig flinkt, men lite overbevisende argumentasjon ift det problemet det er at bysentra dør. Det er det bred enighet om, sel om enkelte flinkiser ikke ser det.

Hva er det som "dør" mener du egentlig?

Klesbutikker med klær som ingen lenger vil ha? 

Overprisede leker da de også må dekke inn dyr leie?

Anonymkode: b7246...591

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva er det som "dør" mener du egentlig?

Klesbutikker med klær som ingen lenger vil ha? 

Overprisede leker da de også må dekke inn dyr leie?

Anonymkode: b7246...591

Et levende bysentrum, og muligheten til å få tak i det du trenger uten å planlegge det ukesvis i forveien.

Merkelig at dette er så vanskelig å forstå?

Det er jo ikke noe nytt som jeg har funnet på - det er en problemstilling som har vært bredt omtalt i den offentlige debatt de siste 20 årene.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker said:

Et levende bysentrum, og muligheten til å få tak i det du trenger uten å planlegge det ukesvis i forveien.

Merkelig at dette er så vanskelig å forstå?

Det er jo ikke noe nytt som jeg har funnet på - det er en problemstilling som har vært bredt omtalt i den offentlige debatt de siste 20 årene.

Det med levende bysentrum er en ting, men man trenger da ikke planlegge ukevis ved netthandel? Mange tilbyr 1-2 dagers leveringstid noen også samme dag

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Det med levende bysentrum er en ting, men man trenger da ikke planlegge ukevis ved netthandel? Mange tilbyr 1-2 dagers leveringstid noen også samme dag

Det kan man ikke regne med, og 1-2 dager er jo virkelig ikke hovedregelen uansett. Jeg har handlet masse på nettet de siste 15 årene, så jeg vet jo hva leveringstiden er, og det er ytterst sjelden jeg har fått noe på 1-2 dager. De gangene tror jeg at jeg kan telle på en hånd.

Jeg har flere ganger opplevd å ikke få penklær til ungene i tide til 17. mai og julaften, selv om jeg bestilte tre uker i forveien. Og når de kommer hjem med flenger i regnbuksa, eller har mistet noe på skolen eller trening, eller plutselig vokser masse på kort tid og trenger nye sko ASAP, så er det virkelig upraktisk å måtte handle på nettet.  Og jeg er sikkert ikke den eneste som opplever at besteforeldrene kommer med penger to dager før bursdagen og ber meg kjøpe noe til ungene for dem, uten kunnskap om at vanlige ting ikke lenger er tilgjengelig lokalt, mens jeg vet at det legosettet ungene ønsker seg med 50 prosent sannsynlighet kun er tilgjengelig i nettbutikk.

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Det kan man ikke regne med, og 1-2 dager er jo virkelig ikke hovedregelen uansett. Jeg har handlet masse på nettet de siste 15 årene, så jeg vet jo hva leveringstiden er, og det er ytterst sjelden jeg har fått noe på 1-2 dager. De gangene tror jeg at jeg kan telle på en hånd.

Jeg har flere ganger opplevd å ikke få penklær til ungene i tide til 17. mai og julaften, selv om jeg bestilte tre uker i forveien. Og når de kommer hjem med flenger i regnbuksa, eller har mistet noe på skolen eller trening, eller plutselig vokser masse på kort tid og trenger nye sko ASAP, så er det virkelig upraktisk å måtte handle på nettet.  Og jeg er sikkert ikke den eneste som opplever at besteforeldrene kommer med penger to dager før bursdagen og ber meg kjøpe noe til ungene for dem, uten kunnskap om at vanlige ting ikke lenger er tilgjengelig lokalt, mens jeg vet at det legosettet ungene ønsker seg med 50 prosent sannsynlighet kun er tilgjengelig i nettbutikk.

Jeg elsker nettbutikker hater å handle fysisk-

Men lurer litt på hvor i landet du bor, som har ca 200 000 i nedslagsfeltet, uten nesten noen fysiske butikker?

Her jeg bort er det i overflod med butikker, har vel 10+ kjøpesentre i 20 min omkrets fra der jeg bor

• Liker 1
Skrevet

Jeg var innom to lokale sportsbutikker i dag da jeg trenger nye treningssko. Begredelig utvalg.

Og de få som var aktuelle kostet rundt 30-40% mer enn på nettet.

Jeg handlet på nettet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg returnerer mye. Det handler ikke om at jeg bruker varene, men fordi jeg har en kroppsform det er vanskelig å finne størrelse til og at Zalando er dårlig på å vise hvilke størrelser som passer til hvilke kroppsformer. De skulle hatt 1 modell for hver størrelse. Da hadde de fått mindre retur. 

Anonymkode: 9c9b0...33a

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
On 7/25/2022 at 9:03 PM, AnonymBruker said:

Jeg returnerer mye. Det handler ikke om at jeg bruker varene, men fordi jeg har en kroppsform det er vanskelig å finne størrelse til og at Zalando er dårlig på å vise hvilke størrelser som passer til hvilke kroppsformer. De skulle hatt 1 modell for hver størrelse. Da hadde de fått mindre retur. 

Anonymkode: 9c9b0...33a

Ikke så dumt forslag, kanskje de ville tjent på det i lengden 😊 Gjennomsnittet er verken 180 høy eller bruker størrelse S. 

Anonymkode: f0969...121

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Inkluderer ikke Zalando returlapp i pakken?

Anonymkode: aade8...c9f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Inkluderer ikke Zalando returlapp i pakken?

Anonymkode: aade8...c9f

Nei.

Sikkert lønnsomt for dem😉

Anonymkode: 1524a...5ad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...