Gå til innhold

Returnerer du mye på zalando?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Blir man blokka om man returnerer masse? 

Anonymkode: 759c4...58c

Skrevet

Det tror jeg ikke. 

Har returnert en gang, et par adidas sko. Ikke så de ut som jeg forventet og jeg bruker 39. Måtte nok hatt de i 42 eller noe. Knøtt små sko 😩😂

Returnerte og brukte heller pengene på footway, på et par sketchers. Aldri hatt det før, men hell i uhell da jeg elsker de 👌🏻

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Blir man blokka om man returnerer masse? 

Nei. Pleier å bestille for rundt 8-10k. Returnerer nesten alt, sjelden jeg handler for over 2k. 

ikke blitt blokka etter flere år med slik adferd. 

Anonymkode: 29454...4ec

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Maestro skrev (7 minutter siden):

Det tror jeg ikke. 

Har returnert en gang, et par adidas sko. Ikke så de ut som jeg forventet og jeg bruker 39. Måtte nok hatt de i 42 eller noe. Knøtt små sko 😩😂

Returnerte og brukte heller pengene på footway, på et par sketchers. Aldri hatt det før, men hell i uhell da jeg elsker de 👌🏻

Fikk du returnert gratis også? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Nei. Pleier å bestille for rundt 8-10k. Returnerer nesten alt, sjelden jeg handler for over 2k. 

ikke blitt blokka etter flere år med slik adferd. 

Men da må du jo gå med svære pakker til postkontoret? Spesielt om det er sko for de kommer vel i skoeske? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Var typen som leverte den til posten, men han sa ingenting om det. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Men da må du jo gå med svære pakker til postkontoret? Spesielt om det er sko for de kommer vel i skoeske? 

Ja. Men er mest klær. Og har bil…

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sikkert ikke, eller det står kanskje i reglene deres et sted?

Selv har jeg ikke hjerte til å drive å bruke opp ressursene våre og forurense ved å sende ting fram og tilbake uten at det er nødvendig. Jeg er heldigvis frisk nok til å kunne gå i butikken men skjønner at det er vanskelig for noen med helseutfordringer da.

Anonymkode: 9ce7c...11d

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Zalando har gratis retur

Anonymkode: e88c5...776

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker å bestille for 2-3 tusen hver gang jeg bestiller, og som regel er det noe som ikke passer så jeg sender i retur. Har aldri fått reaksjoner på det :) 

Anonymkode: 286af...72d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sjelden jeg retunerer tilbake

Anonymkode: b53af...8ae

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Sikkert ikke, eller det står kanskje i reglene deres et sted?

Selv har jeg ikke hjerte til å drive å bruke opp ressursene våre og forurense ved å sende ting fram og tilbake uten at det er nødvendig. Jeg er heldigvis frisk nok til å kunne gå i butikken men skjønner at det er vanskelig for noen med helseutfordringer da.

Butikkene har jo ekstremt dårlig utvalg. 

Anonymkode: 36779...c40

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Jeg mistet muligheten til å betale med faktura eller bankkort, fikk kun muligheten til "Forhåndsbetaling" gjennom banken! Hadde handlet veldig mye fra Zalando, alltid betalt i tide og aldri gjort noe tull, men jeg hadde noen returneringer på slutten som sikkert gjorde at jeg ble "utestengt". Etter et år eller to åpnet de opp muligheten for å betale med faktura igjen, men siden dette har jeg bestilt veldig lite fra Zalando - så der mistet de en god kunde.

Det samme skjedde med en jeg kjenner veldig godt. Vedkommende har heller ikke misligholdt betalinger el.l., men sikkert returnert for mye.

Anonymkode: d5e8a...de3

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet størrelsen på det meste, bare om noe ikke svarer til forventningene. Jeg vil for eksempel ikke ha tynne bomullsjoggebukser eller hettegensere, noe som er vanskelig å bedømme fra bilder. Men sjelden jeg trenger returnere noe. Beholdt en tynn Under Armour joggebukse som jeg bruker som stillongs under andre baggy joggebukser om vinteren. 

Anonymkode: 4e7ac...478

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.7.2022 den 2.21):

Butikkene har jo ekstremt dårlig utvalg. 

Anonymkode: 36779...c40

Kanskje på bygda? Sjelden jeg har problemer med å finne noe fint her i byen. Tror jeg kjøper klær mye sjeldnere enn veldig mange andre kvinner gjør også da, det er ikke noe jeg gjør for gøy eller som hobby. Kjøper klær mellom 1 og 3 ganger i året.

• Liker 2
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hahaha.

Kjenner meg igjen i problemstillingen.

Jeg returnerer noe senest i dag, men handler ikke så ofte der. Derimot har jeg blitt blokkert fra å betale med faktura, da jeg var sen å betale en periode.

Hos Nelly returnerer jeg som regel alt, kvaliteten er jo krise.

Anonymkode: 93093...e9d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Jeg mistet muligheten til å betale med faktura eller bankkort, fikk kun muligheten til "Forhåndsbetaling" gjennom banken! Hadde handlet veldig mye fra Zalando, alltid betalt i tide og aldri gjort noe tull, men jeg hadde noen returneringer på slutten som sikkert gjorde at jeg ble "utestengt". Etter et år eller to åpnet de opp muligheten for å betale med faktura igjen, men siden dette har jeg bestilt veldig lite fra Zalando - så der mistet de en god kunde.

Det samme skjedde med en jeg kjenner veldig godt. Vedkommende har heller ikke misligholdt betalinger el.l., men sikkert returnert for mye.

Anonymkode: d5e8a...de3

Det skjedde med meg og, men jeg var dessverre for sen med å betale regningen et par ganger. Gikk og ventet på lønn. Nå må jeg alltid betale på forskudd, og vente på tilbakebetaling når klærne ikke passer 🙂

AnonymBruker
Skrevet

Samboeren min la inn en bestilling på en haug med dyre klær midt på natten, og det var tydeligvis mistenksom aktivitet, for nå er profilen hans sperret og bestillingen kansellert 😅

Anonymkode: 46a26...56c

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det irriterende med Zalando er at man må skrive ut returlapp selv, og jeg har ikke skriver.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Samboeren min la inn en bestilling på en haug med dyre klær midt på natten, og det var tydeligvis mistenksom aktivitet, for nå er profilen hans sperret og bestillingen kansellert 😅

Anonymkode: 46a26...56c

Oi da. Hvor mye var det snakk om da??

Jeg la inn en bestilling på en dyr jakke i en annen nettbutikk en gang, og så ringte de meg og spurte om jeg virkelig skulle ha jakken.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...