AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #1 Skrevet 17. juli 2022 Slutta på pillen for 3-4 uker siden og nå er jeg mer eller mindre konstant våt. Jeg fingrer mellom 2-4 ganger hver eneste dag, noen ganger flere. Å få orgasme hjelper bare en liten stund og så er jeg kåt igjen. En sånn type kåthet du ikke bare kan ignorere og tenke bort, den er altoppslukende. Det var deilig i starten, men nå begynner jeg å bli sliten og for å være helt ærlig- litt bekymra? Det kan ikke være normalt å være så kåt. Jeg satt i familiebursdag her en dag og kjente det begynte. Ble så våt til slutt at jeg måtte gå på badet og fingre (!) Har noen opplevd det samme etter pilleslutt? Roet det seg etterhvert? Hvordan kan jeg bli mindre kåt? På dager som idag, en dag hvor jeg kun er hjemme, så bare nyter jeg det. Fingrer hele tia, men det går ikke i min normale hverdag med jobb osv.. Anonymkode: ea8f1...abf
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #2 Skrevet 17. juli 2022 Våt hele tiden selv jeg. Pilleslutt eller ei. Har ingen tips. Her går det i bind fordi jeg er så våt til tider og alt for kåt. Ellers forsøker jeg å ha ordentlig gode orgasmer. Har det hver dag. Begynt å bli vandt til at jeg er så våt. Samboeren lukter når jeg er våt. Han elsker det. Anonymkode: e2346...cbd 2
Maestro Skrevet 17. juli 2022 #3 Skrevet 17. juli 2022 Det hørtes slitsomt ut! Har du ikke en partner og slå deg løs med?😂
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #4 Skrevet 17. juli 2022 Noen kan få PGAD etter at de slutter på medisiner. Dette gjelder særlig ved hormonbehandling og antidepressiva. Har du lest om det? Persistent genital arousal disorder. Ikke sikkert du har det, selvfølgelig, men du kan jo lese om det. Selv har jeg hatt PGAD periodevis i hele mitt voksne liv, men det er en alvorlig diagnose og handler selvsagt ikke bare om å være veldig kåt hele tiden. Det handler om at opphisselsen blir så voldsom at det går utover funksjonsevne og livskvalitet. Forhåpentligvis er du ikke riktig der.. Anonymkode: 5420c...d7d
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #5 Skrevet 17. juli 2022 Da jeg begynte spiral roet det seg ned her. Før det (uten prevensjon) var jeg kåt og våt hele tiden. Kunne lett gi meg selv 4-6 orgasmer hver dag og allikevel være kåt og klar. Eneste som kunne, i mitt tilfelle, tilfredsstille det var skikkelig sex med en mann. Synd mitt samliv med mannen heller var et sølibat 😕 Anonymkode: b6e78...d98
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #6 Skrevet 17. juli 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Da jeg begynte spiral roet det seg ned her. Før det (uten prevensjon) var jeg kåt og våt hele tiden. Kunne lett gi meg selv 4-6 orgasmer hver dag og allikevel være kåt og klar. Eneste som kunne, i mitt tilfelle, tilfredsstille det var skikkelig sex med en mann. Synd mitt samliv med mannen heller var et sølibat 😕 Anonymkode: b6e78...d98 Jeg kommer ikke til å gå på prevensjon igjen siden jeg er lesbisk da 😅 gikk på det nå siden det skulle hjelpe mot pms (funka ikke) Maestro skrev (18 minutter siden): Det hørtes slitsomt ut! Har du ikke en partner og slå deg løs med?😂 Har ei jeg ligger med i perioder, men for tiden er hun på ferie, så må klare meg selv! Ta nå f.eks: jeg onanerte for tjue minutt siden, og nå kjenner jeg at jeg blir våt igjen... herregud TS Anonymkode: ea8f1...abf
Maestro Skrevet 17. juli 2022 #7 Skrevet 17. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg kommer ikke til å gå på prevensjon igjen siden jeg er lesbisk da 😅 gikk på det nå siden det skulle hjelpe mot pms (funka ikke) Har ei jeg ligger med i perioder, men for tiden er hun på ferie, så må klare meg selv! Ta nå f.eks: jeg onanerte for tjue minutt siden, og nå kjenner jeg at jeg blir våt igjen... herregud TS Anonymkode: ea8f1...abf Leketøy 👌🏻👌🏻 Og vente til frøkna di er tilbake 😂 1
bjone Skrevet 17. juli 2022 #8 Skrevet 17. juli 2022 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Jeg kommer ikke til å gå på prevensjon igjen siden jeg er lesbisk da 😅 gikk på det nå siden det skulle hjelpe mot pms (funka ikke) Har ei jeg ligger med i perioder, men for tiden er hun på ferie, så må klare meg selv! Ta nå f.eks: jeg onanerte for tjue minutt siden, og nå kjenner jeg at jeg blir våt igjen... herregud TS Anonymkode: ea8f1...abf Lykke til 😄 onanere er jo ikke det farligste man gjør med seg selv
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #9 Skrevet 18. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Slutta på pillen for 3-4 uker siden og nå er jeg mer eller mindre konstant våt. Jeg fingrer mellom 2-4 ganger hver eneste dag, noen ganger flere. Å få orgasme hjelper bare en liten stund og så er jeg kåt igjen. En sånn type kåthet du ikke bare kan ignorere og tenke bort, den er altoppslukende. Det var deilig i starten, men nå begynner jeg å bli sliten og for å være helt ærlig- litt bekymra? Det kan ikke være normalt å være så kåt. Jeg satt i familiebursdag her en dag og kjente det begynte. Ble så våt til slutt at jeg måtte gå på badet og fingre (!) Har noen opplevd det samme etter pilleslutt? Roet det seg etterhvert? Hvordan kan jeg bli mindre kåt? På dager som idag, en dag hvor jeg kun er hjemme, så bare nyter jeg det. Fingrer hele tia, men det går ikke i min normale hverdag med jobb osv.. Anonymkode: ea8f1...abf Hilsen Frank 53 år Anonymkode: 985bb...f31
Jentegutt Skrevet 18. juli 2022 #10 Skrevet 18. juli 2022 Er selv konstant kåt og onanerer mellom 2 til 3 ganger daglig, har onanert på de merkeligste plasser fordi kåtheten tar overhånd.Tror bare du må leve med det, nyte det for det det er verd. Lykke til 😁❤️ 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå