AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #1 Skrevet 17. juli 2022 Jeg prøvde å holde igjen, men ble vanskelig når hans lyst ble så stor. Endte selfølgelig opp med hele pakka. Han spurte før han dro når vi skulle møtes igjen. Kan jeg tro på dette? 2timer har gått og han har svart på mld mine. Tok et hjerte som reaksjon da jeg skrev vi snakkes snart. Jeg avsluttet siste mld. Han er i en seperasjons tid... Alt var så fint ikveld. Livredd for å ikke høre noe videre... 😑 Anonymkode: 2312b...7ad
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #2 Skrevet 17. juli 2022 Seperasjonstid? Altså en gift mann? Anonymkode: dc602...444 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #3 Skrevet 17. juli 2022 Du burde virkelig ikke ha sex på første date om du legger så mye følelser i det. dette er oppskriften på selvskading Anonymkode: eabb6...cf8 13 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #4 Skrevet 17. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du burde virkelig ikke ha sex på første date om du legger så mye følelser i det. dette er oppskriften på selvskading Anonymkode: eabb6...cf8 Jeg vet.. Jeg hater meg selv akkurat der. Men dette er en godt voksen mann. Slutten av 40årene.. Jeg stopper alt av mannfolk etter dette om jeg ikke hører noe. Levd en singelperiode nå ett års tid og blitt sviket litt for mye. Men nå vil tiden vise med han her... Anonymkode: 2312b...7ad
Aliquis Skrevet 17. juli 2022 #5 Skrevet 17. juli 2022 Om han vil treffes mer tar han nok initiativ til det. Ganske enkelt sånn sett egentlig.
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #6 Skrevet 17. juli 2022 Altså nå generaliserer jeg, men han virker ikke seriøs når han presser på med sex første gang dere treffes. Du hører sikkert fra han igjen, men om han kun er ute etter sex kan jo godt være. Anonymkode: 8c3e9...429 6
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #7 Skrevet 17. juli 2022 Fikk han tømme seg i deg? Anonymkode: fea80...ed2 1
Istinde Skrevet 17. juli 2022 #8 Skrevet 17. juli 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg prøvde å holde igjen, men ble vanskelig når hans lyst ble så stor. Endte selfølgelig opp med hele pakka. Han spurte før han dro når vi skulle møtes igjen. Kan jeg tro på dette? 2timer har gått og han har svart på mld mine. Tok et hjerte som reaksjon da jeg skrev vi snakkes snart. Jeg avsluttet siste mld. Han er i en seperasjons tid... Alt var så fint ikveld. Livredd for å ikke høre noe videre... 😑 Anonymkode: 2312b...7ad Er han bilselger? 😁 6
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #9 Skrevet 17. juli 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Altså nå generaliserer jeg, men han virker ikke seriøs når han presser på med sex første gang dere treffes. Du hører sikkert fra han igjen, men om han kun er ute etter sex kan jo godt være. Anonymkode: 8c3e9...429 Jeg sa først at jeg ville vente, men han prøvde litt igjen timen etter. Er jo meg som gir etter, så ene og alene meg som ikke har vært streng nok mot meg selv. Dagene vil vise, men jeg orker ikke å møtes kun for å ha sex. Jeg har opplevd dette for mye. Hva er positivt med å ha utseendet med seg når det kun blir for lysten og attraktivitet? Da vil jeg heller være uattraktiv og være en videre "mulig" kjæreste potensiale. Ts Anonymkode: 2312b...7ad
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #10 Skrevet 17. juli 2022 Istinde skrev (9 minutter siden): Er han bilselger? 😁 Nei. Det er han ikke:) Anonymkode: 2312b...7ad
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #11 Skrevet 17. juli 2022 Istinde skrev (12 minutter siden): Er han bilselger? 😁 Det samme tenkte jeg 😎 Anonymkode: ac2d0...6dc 1 1
Istinde Skrevet 17. juli 2022 #12 Skrevet 17. juli 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nei. Det er han ikke:) Anonymkode: 2312b...7ad Men han jobber på bilforretning?
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #13 Skrevet 17. juli 2022 Istinde skrev (3 minutter siden): Men han jobber på Nei han jobber heller ikke i en bilforretning. Han er kontormann-ts Anonymkode: 2312b...7ad
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #14 Skrevet 17. juli 2022 26 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg sa først at jeg ville vente, men han prøvde litt igjen timen etter. Er jo meg som gir etter, så ene og alene meg som ikke har vært streng nok mot meg selv. Dagene vil vise, men jeg orker ikke å møtes kun for å ha sex. Jeg har opplevd dette for mye. Hva er positivt med å ha utseendet med seg når det kun blir for lysten og attraktivitet? Da vil jeg heller være uattraktiv og være en videre "mulig" kjæreste potensiale. Ts Anonymkode: 2312b...7ad Du hadde nok ikke hatt større sjans som kjærestepotensiale hos menn dersom du var styggere. Nok heller sjans hos færre. Det er ikke utseende ditt som avgjør om du blir utnyttet av playere. Tenker at du må lære å kjenne hvor dine grenser går og ikke være redd for å holde fast i disse. Ta deg tid til å bli bedre kjent først, da kan du rekke å få en bedre fornemmelse av hva slags type du har med å gjøre. Uansett, noe dritt å ha den følelsen du har nå. Anonymkode: 8c3e9...429 4
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #15 Skrevet 18. juli 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Du hadde nok ikke hatt større sjans som kjærestepotensiale hos menn dersom du var styggere. Nok heller sjans hos færre. Det er ikke utseende ditt som avgjør om du blir utnyttet av playere. Tenker at du må lære å kjenne hvor dine grenser går og ikke være redd for å holde fast i disse. Ta deg tid til å bli bedre kjent først, da kan du rekke å få en bedre fornemmelse av hva slags type du har med å gjøre. Uansett, noe dritt å ha den følelsen du har nå. Anonymkode: 8c3e9...429 Ja godt poeng. Men altså det har jo bare gått timer og han ville treffes igjen. Han koste mye med meg, klemte meg, også etter sex. Så tydelig han likte meg. Han spurte også når jeg kunne neste gang.. Ville han spurt om det bare for å ikke virke som en luring? Anonymkode: 2312b...7ad
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #16 Skrevet 18. juli 2022 Nesten samtlige svar er idiotiske. Vi kan så klart ikke vite, men alt du skriver tyder på at han vil se deg igjen. Ta ansvar for din egen seksualitet. Du hadde lyst på ham, ikke fjern dine egne valg ved å si at det "hans lyst var så stor" og "det endte opp med..". Nei. Du var kåt og bestemte deg for hva du skulle gjøre. Stå for valget ditt, kvinne! Det er ikke noe galt i det! Anonymkode: 015c4...527 7
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #17 Skrevet 18. juli 2022 -huff må nå le av alle som gjetter bilselger..må vel bare opplyse at det fins flere menn som bare ute etter sex en bilselgere da...men skjønte hva dere hinta til.. ha ha ha.. Anonymkode: cebc7...a5d 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #18 Skrevet 18. juli 2022 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): -huff må nå le av alle som gjetter bilselger..må vel bare opplyse at det fins flere menn som bare ute etter sex en bilselgere da...men skjønte hva dere hinta til.. ha ha ha.. Anonymkode: cebc7...a5d Det er nok samme dama. 😉 Hun gjør samme skrivefeil i begge innlegg på ordet " sveket" Begge steder skriver hun " har blitt SVIKET " Anonymkode: ac2d0...6dc 2 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #19 Skrevet 18. juli 2022 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Det er nok samme dama. 😉 Hun gjør samme skrivefeil i begge innlegg på ordet " sveket" Begge steder skriver hun " har blitt SVIKET " Anonymkode: ac2d0...6dc alt du får med deg. Sånt legger jeg ikke merke til. Anonymkode: cebc7...a5d 1 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #20 Skrevet 18. juli 2022 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): alt du får med deg. Sånt legger jeg ikke merke til. Anonymkode: cebc7...a5d 🤣🙈 Anonymkode: ac2d0...6dc 1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå