AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #1 Skrevet 17. juli 2022 Hei dere .. trenger noen fornuftige synspunkter ikveld. Kort fortalt, møttes for 5 mnd siden, skal feriere sammen med barn og har vært sammen siden dag 1. Han sier vi er kjærester og at han ikke vil være med andre. Han sier også at han ønsker en fremtid med meg. MEN, han sier også at han må holde litt igjen fordi han er redd for å bli såret på nytt pga tidligere erfaringer. Derfor tør han ikke gi alt ennå og vil vente med å si f. eks at han elsker meg. Jeg blir litt forvirret? Bør jeg tenke meg om eller høres dette normalt ut? Jeg er så redd for å sitte igjen såret 🙈 Anonymkode: 558f4...f99
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #2 Skrevet 17. juli 2022 Det er ingenting normalt ved å feriere sammen med barn 5 måneder etter at man har møttes. Anonymkode: dc173...ec1 32 11
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #3 Skrevet 17. juli 2022 At han ikke vil være med andre. Han sier også at han ønsker en fremtid med meg. MEN, han sier også at han må holde litt igjen fordi han er redd for å bli såret på nytt pga tidligere erfaringer. Derfor tør han ikke gi alt ennå og vil vente med å si f. eks at han elsker deg. Anonymkode: 4a548...7bb
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #4 Skrevet 17. juli 2022 Hadde aldri sagt jeg elsker noen etter 5 måneder, men jeg er kanskje unormal der, vet ikke Anonymkode: e8746...ba4 3
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #5 Skrevet 17. juli 2022 Han hører en smule forvirret ut. Anonymkode: 0ef4e...c36 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #6 Skrevet 17. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er ingenting normalt ved å feriere sammen med barn 5 måneder etter at man har møttes. Anonymkode: dc173...ec1 Dette 😳 Anonymkode: a0402...8be 7 3
Mwfa Skrevet 17. juli 2022 #7 Skrevet 17. juli 2022 Syns det generelt var tidlig å være kjærester etter 5 måneder med barn inni bildet. Men det er bare min mening. Tok 1 år før min nåværende samboer møtte mitt barn jeg hadde fra før da vi datet.. For noen tar det lenger tid å si "jeg elsker deg". 5 måneder er ikke lenge. Ser ikke noe unormalt rundt akkurat det. 5 2
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #8 Skrevet 17. juli 2022 At han etter 5 mnd ikke ennå har sagt han elsker deg ,er en individuell ting som må komme naturlig. Men at unger er med på ferie etter så kort tid er i beste fall uvanlig. Det er jo langt mer seriøst / kan få konsekvenser ,,enn de 3 ordene du venter på. Så at han er " redd " , kjøper jeg ikke. Pga ungene som er involvert her.Høres mere ut som en exitplan. Men du duger inntil videre liksom... Har dere begge unger,eller kun han eller du ? Anonymkode: 379d7...e4e 9 2
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #9 Skrevet 17. juli 2022 Virker ikke som han har holdt igjen noe særlig når dere har vært kjærester fra dag 1 og nå skal på ferie med barn? Høres bare ekstremt usikker ut, og egentlig ut som at det har gått litt for fort fram kanskje 🤔 Anonymkode: 7a056...449 7
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #10 Skrevet 17. juli 2022 Å feriere sammen med barn er jo et kjempestort steg!!! Å si at man elsker noen er bare noen ord i ordboken. Det betyr ingenting i forhold til handling. Anonymkode: 2c415...f22 5
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #11 Skrevet 17. juli 2022 Ts her. Både jeg og han har tenåringsbarn. Han har fortalt kollegaer og familie om meg. Og sier vi er kjærester. Jeg har aldri sagt jeg elsker deg selv og heller ikke bedt han si det. Men jeg har sagt at jeg er glad i han. Men det at han brakte det på bane ikveld gjorde meg så usikker.. sier han vil være kjæresten min, vil involvere barna og at han har masse følelser for meg. Men sier samtidig at han er redd for å rushe for hver gang han har gjort det så har han blitt såret. Skjønner ikke helt hvordan jeg skal tolke dette 😔 Anonymkode: 558f4...f99
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #12 Skrevet 17. juli 2022 6 minutter siden, AnonymBruker said: Ts her. Både jeg og han har tenåringsbarn. Han har fortalt kollegaer og familie om meg. Og sier vi er kjærester. Jeg har aldri sagt jeg elsker deg selv og heller ikke bedt han si det. Men jeg har sagt at jeg er glad i han. Men det at han brakte det på bane ikveld gjorde meg så usikker.. sier han vil være kjæresten min, vil involvere barna og at han har masse følelser for meg. Men sier samtidig at han er redd for å rushe for hver gang han har gjort det så har han blitt såret. Skjønner ikke helt hvordan jeg skal tolke dette 😔 Anonymkode: 558f4...f99 Skjønner godt du undrer deg. For det gir ikke mening. Dere har møtt hverandres familie og venner, og presenterer hverandre som kjærester? Samtidig vil ha ikke forhaste seg. Da hadde jeg spurt mht hva, han ikke vil forhaste seg Anonymkode: fcd17...c2a 4 5
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #13 Skrevet 17. juli 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ts her. Både jeg og han har tenåringsbarn. Han har fortalt kollegaer og familie om meg. Og sier vi er kjærester. Jeg har aldri sagt jeg elsker deg selv og heller ikke bedt han si det. Men jeg har sagt at jeg er glad i han. Men det at han brakte det på bane ikveld gjorde meg så usikker.. sier han vil være kjæresten min, vil involvere barna og at han har masse følelser for meg. Men sier samtidig at han er redd for å rushe for hver gang han har gjort det så har han blitt såret. Skjønner ikke helt hvordan jeg skal tolke dette 😔 Anonymkode: 558f4...f99 Men hva mener han med å "rushe"? Hva er det han holder igjen egentlig? Synes ikke han holder igjen noe som helst? Anonymkode: a0402...8be 7 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #14 Skrevet 17. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men hva mener han med å "rushe"? Hva er det han holder igjen egentlig? Synes ikke han holder igjen noe som helst? Anonymkode: a0402...8be Jeg spurte hva han da mente vi var. Vi er kjærester svarte han da.. så spurte jeg hva han ikke ville rushe.. da sa han at han ikke ville gi alt av seg selv og miste hodet og si jeg elsker deg og springe rundt og gi og gi slik han har gjort før.. enda.. fordi det alltid har skjært seg og han har blitt såret. Må si jeg ble veldig usikker på hva han egentlig mener og hva jeg skal si før han drar i morgen tidlig 😔 Anonymkode: 558f4...f99
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #15 Skrevet 17. juli 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg spurte hva han da mente vi var. Vi er kjærester svarte han da.. så spurte jeg hva han ikke ville rushe.. da sa han at han ikke ville gi alt av seg selv og miste hodet og si jeg elsker deg og springe rundt og gi og gi slik han har gjort før.. enda.. fordi det alltid har skjært seg og han har blitt såret. Må si jeg ble veldig usikker på hva han egentlig mener og hva jeg skal si før han drar i morgen tidlig 😔 Anonymkode: 558f4...f99 Men føler du at det mangler noe? Og hvordan kom dere inn på temaet? Anonymkode: a0402...8be 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #16 Skrevet 18. juli 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Men føler du at det mangler noe? Og hvordan kom dere inn på temaet? Anonymkode: a0402...8be Bare at jeg er den som uttrykker mest følelser og savn og at jeg er flinkest til å invitere han hjem. Han vil alltid være med meg og sender meg fine meldinger hver dag osv. men kan virke litt treig på å ta initiativ selv. Han inviterer meg på turer mens jeg inviterer hjem til mat og kosekvelder. Vi overnatter alltid hos meg. Vi kom inn på temaet når vi satt og snakket om ekser og tidligere vonde opplevelser. Han sier han har vært fryktelig forelsket tidligere og gjort alt for de men endt opp knust. At han er redd for å gjøre samme feilen igjen. I mitt hode snudde jeg det til at han ikke er like forelsket denne gangen 😔 Anonymkode: 558f4...f99 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #17 Skrevet 18. juli 2022 Det betyr at du duger inntil videre. Kjekt å få avlastning/ noen å dele ansvaret for barna med. Når han vil avslutte med deg så kan du ikke bli såret/ sint, for han har jo «advart deg» om hvordan han er. Noen uker etter at han har gjort det slutt med deg, så er han sammen med en annen. Anonymkode: 00422...31b 5 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #18 Skrevet 18. juli 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Det betyr at du duger inntil videre. Kjekt å få avlastning/ noen å dele ansvaret for barna med. Når han vil avslutte med deg så kan du ikke bli såret/ sint, for han har jo «advart deg» om hvordan han er. Noen uker etter at han har gjort det slutt med deg, så er han sammen med en annen. Anonymkode: 00422...31b Herregud for en kynisk tolkning. Hva med at han bare...faktisk forteller sannheten? De færreste driver faktisk med avansert psyko-spill hvor de planlegger å bruke måneder av livet sitt på å involvere seg med en annen person, forteller andre i livet sitt om denne personen, legger energi ned i forholdet for bare å ha planlagt å fordufte hele tiden! Tror du virkelig at dette er mer sannsynlig enn at han er et menneske med følelser..?? KG altså..er alt for mange her som sprer dritt om menn og infiserer andre kvinner med manneforakten sin. Anonymkode: 7f337...0a7 5 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #19 Skrevet 18. juli 2022 Ts igjen.. Jeg ble faktisk så lei meg på morningen her at det kom noen tårer når han kysset meg før han gikk på jobb. Så han ble fortvilet og ville ha bekreftelse på at vi skulle snakkes senere idag. Jeg tror ikke han har spilt spill med meg.. han har brukt så mye tid og involvert meg såpass mye. Han definerer meg som kjæresten, vi holder hender og kysser i full offentlighet.. vi reiser bort sammen… Det er bare det at han var så sinnsykt på meg i starten for å få meg.. og nå når vi er kjærester foran alle kommer det at han ikke vil rushe..???? Vi er jo allerede i et forhold så jeg forstår ingenting 😔 Han sa han ikke vil være med andre, at han ikke vil at jeg skal være med andre, at vi er kjærester, at jeg aldri ville fått truffet barna om han ikke tenkte fremover med meg, og at han hadde veldig sterke følelser for meg. Men samtidig at han ikke vil rushe fordi han er redd det går til helvete igjen.. fatter bare ikke hvordan jeg skal tolke denne mannen 😔 Anonymkode: 558f4...f99 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #20 Skrevet 18. juli 2022 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Ts igjen.. Jeg ble faktisk så lei meg på morningen her at det kom noen tårer når han kysset meg før han gikk på jobb. Så han ble fortvilet og ville ha bekreftelse på at vi skulle snakkes senere idag. Jeg tror ikke han har spilt spill med meg.. han har brukt så mye tid og involvert meg såpass mye. Han definerer meg som kjæresten, vi holder hender og kysser i full offentlighet.. vi reiser bort sammen… Det er bare det at han var så sinnsykt på meg i starten for å få meg.. og nå når vi er kjærester foran alle kommer det at han ikke vil rushe..???? Vi er jo allerede i et forhold så jeg forstår ingenting 😔 Han sa han ikke vil være med andre, at han ikke vil at jeg skal være med andre, at vi er kjærester, at jeg aldri ville fått truffet barna om han ikke tenkte fremover med meg, og at han hadde veldig sterke følelser for meg. Men samtidig at han ikke vil rushe fordi han er redd det går til helvete igjen.. fatter bare ikke hvordan jeg skal tolke denne mannen 😔 Anonymkode: 558f4...f99 Da synes jeg ihvertfall du skal si til han at det er uaktuelt å treffe barna. For det er jo nettopp å «rushe». Anonymkode: 704ac...9ee 5 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå