Gå til innhold

Ønsker at kjæresten skal bruke vibrator på meg, men han virker skeptisk…

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har prøvd å hinte litt, men han virker ikke interessert så vet ikke om jeg burde være for direkte.

Kan han feks føle seg utilstrekkelig? En vibrator/dildo er jo større enn hans utstyr.

Anonymkode: 47fed...046

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Kan han feks føle seg utilstrekkelig? En vibrator/dildo er jo større enn hans utstyr.

Samme hvor liten pikk han har,  så skal jeg love deg at du finner mindre leketøy.  Hvis problemet er at du har behov for noe større, så kan jeg forstå at han ikke er så entusiastisk. 

Anonymkode: 36206...709

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han føler seg utilstrekkelig grunnet størrelsen på eget utstyr, ville det være logisk at han tar hjelp av dildo/vibrator med glede. 

Vanlig at menn er opptatt av å gi kvinnen orgasme. 

Ellers vil han frykte at du har lyst til å prøve deg på en mann som er bedre utstyrt?? 

Du sier ikke noe om hvordan sexen deres ellers fungerer, da er det vanskelig å vite. 

Er dette viktig for deg? Snakk med han, hvis ikke, la det ligge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er garantert følelsen av utilstrekkelighet. Får du vanligvis orgasme når dere har sex, slik at dette bare er variasjon?

Anonymkode: 0e3d8...e93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Han høres kjeder ut. Her er det ofte partner som drar fem vibrator for å bruke på meg. Han elsker å se meg nyte.

Men nå har han også over snittet stor, så ikke behov for noen komplekser. 

Hva med å begynne med en sånn bitteliten en?

Anonymkode: 2132f...433

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du er ikke særlig taktfull ts. Hvordan hadde du feks følt deg om kjæresten din ba om å gå bruke en gummifitte/sjømannsbrud når dere hadde sex?

Anonymkode: 2fd1d...def

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg er mann. Det kan jo være kult, men liker heller ikke at noen skulle erstatte meg med et sexleketøy, sånn generelt. Sex er en fin ting mellom meg og min partner, ikke en plastdings skal ødelegge det. Press rundt dette tror jeg påvirker forholdet negativt, så ville latt det ligge, eventuelt tatt en forsiktig prat rundt tema om det er viktig for deg.

Selv er jeg veldig opptatt av min partners velvære og orgasme, men det har lite med saken å gjøre. For meg kunne dette bygget seg opp til en greie. Kunne f.eks. følt på det som en form for utroskap.

Anonymkode: 5721f...c51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du er ikke særlig taktfull ts. Hvordan hadde du feks følt deg om kjæresten din ba om å gå bruke en gummifitte/sjømannsbrud når dere hadde sex?

Nå vet ikke jeg hva TS mener, men vibrator trenger ikke være for å penetreres med... mest sannsynlig mener TS at hun ønsker stimulasjon på klitoris samtidig som de har samleie, men som sagt jeg vet ikke.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har han liten tiss mens du har valgt deg en diger erstatter? Det føle sikkert kjipt for mannen din dersom han allerede sliter med selvfølelsen. Velg heller en annen type sexleketøy, som uansett er bedre enn kjempedildoer dersom det er dette du har foreslått.

Anonymkode: 60852...d1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Du kan ikke sammenligne å bruke en kjønnsorgankopi med seg selv på å bruke et leketøy som har andre funksjoner enn et kjønnsorgan på partneren sin..

..Men hadde mannen min villet bli runka av en gummidings så hadde jeg gjerne gjort det på han jeg, sånt er jo gøy.

Anonymkode: 2ef30...97c

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Suzanne
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg er mann. Det kan jo være kult, men liker heller ikke at noen skulle erstatte meg med et sexleketøy, sånn generelt. Sex er en fin ting mellom meg og min partner, ikke en plastdings skal ødelegge det. Press rundt dette tror jeg påvirker forholdet negativt, så ville latt det ligge, eventuelt tatt en forsiktig prat rundt tema om det er viktig for deg.

Selv er jeg veldig opptatt av min partners velvære og orgasme, men det har lite med saken å gjøre. For meg kunne dette bygget seg opp til en greie. Kunne f.eks. følt på det som en form for utroskap.

Typisk mannesvar. Jeg hadde gitt f i hva han synes om vibrator, og brukt det likevel. Maks nytelse oppnås best med en vibrator i ny og ne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Du kan ikke sammenligne å bruke en kjønnsorgankopi med seg selv på å bruke et leketøy som har andre funksjoner enn et kjønnsorgan på partneren sin..

..Men hadde mannen min villet bli runka av en gummidings så hadde jeg gjerne gjort det på han jeg, sånt er jo gøy.

Anonymkode: 2ef30...97c

Hva om det var en gummidokke med gummimus?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er det ingen her som vet forskjellen på en vibrator og en dildo...verken på forskjellen i størrelse eller funksjon?😏

Anonymkode: ed16d...a9d

• Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Suzanne
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Er det ingen her som vet forskjellen på en vibrator og en dildo...verken på forskjellen i størrelse eller funksjon?😏

Anonymkode: ed16d...a9d

Hehe. Tror de fleste damer vet det. Menn derimot tror ofte at dildo og vib er det samme. Det er vibrator som er viktigst. Jeg gidder ikke bruke penger på dildo. Da kan jeg like gjerne bruke en liten agurk eller en stor gulrot. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe rart at han er skeptisk byttes ut til fordel for maskin :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg har prøvd å hinte litt, men han virker ikke interessert så vet ikke om jeg burde være for direkte.

Anonymkode: 47fed...046

I overskriften skriver du vibrator. Nå skriver du vibrator/ dildo. Hvis det er vibrator du mener så gir det ingen mening i at han skulle føle seg utilstrekkelig fordi den er større enn hans utstyr.

Vet du hva en vibrator er?

Anonymkode: ee381...f29

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Det er jo utelukkende deilig! Skjønner ikke menn som føler seg «trua» av litt plastikk 😂

Har selv ganske liten pikk, 13-14cm, men funker som ei kule! Elsker likevel å leke med dildoer og vibratorer på kona, uavhengig av størrelse. Bare digger å se henne nyte og elsker følelsen av å være den som bruker leketøyene på henne. Synes det er dritsexy å se henne prøve en svær en, men hun liker den ikke så godt. Hun foretrekker vanligvis en normal rabbit, we-vibe eller womanizer. Ingen av oss tenker på at det skal utfordre kjøttfløyta mi, det er jo bare pirrende krydder i sexlivet som gir oss begge mer nytelse 🤷🏼‍♂️

/M48

Anonymkode: 33397...d9c

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

😳 Utroskap med leketøy? Jøsses. 

Men ja. TS: han vil ikke. Hvordan stiller han seg til womanizer og liknende?

Jeg mener i fullt alvor at folk som blir sure for at partner ønsker introdusere leketøy lar som egen stolthet trumfe partnerens orgasme og seksuelle helse. 

Manmen mim hadde en sånn holdning - han synes alt som ble distraksjon for ham var unødvendig. Og det gjorde meg ganske forbanna, for der fikk jo han orgasme hver bidige gang mens jeg kanskje 2 av 10. Jeg synes det car utrolig egoistisk.

Tilslutt fikk jeg nok, og sa hva jeg mente. Nettopp at hans seksualitet skulle overdøve alle mine behov? Og at jeg opplevde det som at min seksualitet og orgasme da ikke var viktig.

Det gikk litt tid, og etterhvert ble leketøy mer med. Og plutselig endret han helt holdning til det 🤷‍♀️ 

Anonymkode: 8428a...020

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GulSol
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Flaut for deg. Innmari flaut for deg at du er så usikker på deg selv og din plass i livet at du tror en vibrator er konkurranse. At du som mann i det hele tatt tørr å stå her å si at du føler deg så truet av en liten plastsak at du velger å anse følelsen som en utroskapsfølelse??? Når du tenker slik, så blir det oppfylt!! Sexleketøy er hjelpemidler. 50-60% av kvinner får ingen orgasme med partner. Mens menn kommer hver gang......????

Med mindre partneren din får multiorgasmer ved hjelp av kun din berøring - så er du er faen så frekk og egoistisk partner om du lar deg true av en liten plastsak. Du frarøver partneren din nytelse... Skam deg

Endret av GulSol
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du at du vil at han skal bruke på deg?

En større dildo som vibrerer inni deg, eller en vibrator som du bruker på klitoris?

Hvis han har liten penis så forstår jeg at han kan føle seg utilstrekkelig dersom du drar frem en stor dildo. Det må gjøres på en ok måte for at han ikke skal føle at han er for liten for deg.

Hvis det er snakk om en vibrator på klitoris og de ytre organene så burde han lese seg opp på kvinnelig anatomi og seksualitet. Men, dersom han med glede både fingrer deg og stikker deg lenge så skjønner jeg at han ikke synes det er så kult heller, hvis du får større nytelse av vibratoren enn av hans stimulering. Igjen, da kan du legge det frem som at du bare liker litt variasjon.

Og hva gjør du for hans nytelse?

Ellers er min erfaring at de med minst penis har vært minst opptatt av min nytelse og minst opptatt av å bruke leketøy. Dette er ikke nødvendigvis slik det er for majoriteten, men de mest størst penis har vært mer opptatt av meg og min nytelse og vært mye mer lekne og interessert i sexens muligheter for variasjon generelt.

De mest størst penis har på eget initiativ dratt frem både det ene og det andre av leketøy, til min store begeistring.

Endret av Blåttvann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...