AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #1 Skrevet 17. juli 2022 Hei jeg bare lurer på om noen har på KG har greid og snu et nei til ja etter avvisning?😁😊 Noen som har erfaringer/ historie og dele? Til kvinner, hva skal til for og snu et nei til ja? Er et avslag for livstid? Har dere noen ganger før endret mening om en mann og snudd et nei til et ja? Anonymkode: 9afd2...713
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #2 Skrevet 17. juli 2022 La jenta være Anonymkode: 727db...72d 5 2
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #4 Skrevet 17. juli 2022 På hvilke grunnlag? :) Har du invitert ut på date? Eller har dere vært ute sammen en stund og du hadde lyst å bli kjærester? Anonymkode: 3e00e...5ce
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #5 Skrevet 17. juli 2022 Han jeg dater nå avviste jeg etter to dates for fire år siden. For noen mnd siden tok vi opp igjen kontakten, drakk noen kaffe sammen og fikk turer. Nå dater vi igjen, og denne gangen liker jeg ham virkelig godt. Det som har endret seg hos meg er vel livssituasjonen min, da vi møtes første gangen hadde jeg nylig kommet ut av et langvarig forhold med barn og hele pakken, så jeg var ikke klar for noe nytt. Og han var vel litt i samme situasjon selv og ønsket helst noe uforpliktende. Glad jeg tok den kaffen, og at jeg innså hvor fin han egentlig er. Anonymkode: f40e5...571 3
Maskinfører Skrevet 17. juli 2022 #7 Skrevet 17. juli 2022 Det vil nok være vanskelig når de har sagt nei så ere nei har venta på en sms fra en jente i 4 år og den kommer nok heller aldri men en klarer seg alene 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #8 Skrevet 18. juli 2022 Vel ja fikk nei for 4 år siden og venter fortsatt på ett ja. Vil ikke ha noen andre etter alle datene jeg har vært på i ettertid. Ingen når opp til han her som fortsatt driver og tar kontakt. Kjekkeste mannen jeg vet om og morsomste og aldri hatt det så moro med noen mann i mitt liv før. Jeg tror vel ikke på at det blir noen gang noe ja uten at jeg krever noe men det gidder jeg ikke så ja liker nå at han tar kontakt innimellom. Jeg gjør det aldri. Hvorfor de tar kontakt innimellom vet jeg ikke? For å se om jeg fortsatt svarer kanskje? Så lenge ingen ny klarer å fylle denne mannens plass, velger jeg å være single. Anonymkode: ad722...fb8 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #9 Skrevet 18. juli 2022 Nei betyr nei, det er ingenting romantisk ved amerikanske "romantiske" filmer hvor mannen omtrent trakasserer kvinnen ved hjelp av stalking-oppførsel og lignende til hun sier ja til en date. Det er klart man kan endre mening om en person da, mennesker, livssituasjoner og preferanser endrer seg gjennom hele livet. Men det finnes ingen magisk metode å snu nei til ja. La henne være i fred og fokuser på andre, det er vel til og med også den beste metoden det. Hvis hun noensinne vil se deg i nytt lys og ombestemme seg, så er det gjerne når hun ser at toget begynner å gå fra henne. Å mase og plage vil ikke hjelpe. Anonymkode: 27d3a...573 3 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #10 Skrevet 18. juli 2022 Det som fungerer for meg er at han respekterer grensene mine og trekker seg tilbake til vennskapelig nivå når jeg sier nei. Har flere ganger oppsøkt menn som jeg var usikker på, men som taklet et situasjonelt nei på en god og voksen måte. Samtykkekompetente menn er råsexy. Anonymkode: e4f10...2d8 4
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #11 Skrevet 18. juli 2022 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Hei jeg bare lurer på om noen har på KG har greid og snu et nei til ja etter avvisning?😁😊 Noen som har erfaringer/ historie og dele? Til kvinner, hva skal til for og snu et nei til ja? Er et avslag for livstid? Har dere noen ganger før endret mening om en mann og snudd et nei til et ja? Anonymkode: 9afd2...713 Min erfaring tilsier at det ikke er verdt det. Har ingen suksesshistorier selv på det. Når dama først har bestemt seg virker det å være endelig. Det å mase hjelper ikke. La henne være og fokuset på andre. Anonymkode: b5911...77c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå