Gå til innhold

Høyt inntak av sukker, ble som en narkoman..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

...som endelig har fått dopet sitt. 

Jeg har altså vært SÅ flink å ikke spise noe som helst sukker i flere uker nå. Begynte til og med å synes at paprika og tomat smakte veldig søtt. Og så måtte jeg jo selvfølgelig sprekke en eller annen gang..

Jeg skulle bare smake på kake og endte opp med å spise 4 stykker, pluss is, og litt kjeks. Klarte ikke å stoppe..

Så ble jeg helt slapp og måtte legge meg på sofa med øynene lukket, i et slags rus, ett par timer.. Klarte ikke noen ting. Er flere timer siden og jeg begynner først nå å komme til ordentlig til meg selv igjen.

Men fy fader hadde ikke venta meg en slik nedtur der kroppen bare rett og slett flatet ut!! Det var ikke noe godt, følte meg nesten syk.. Flere som reagerer slikt på høyt inntak av sukker?? 

Anonymkode: 081c5...47c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sukker er utrolig usunt og det merker man mye bedre når man har kutta det ut, og begynner å spise det igjen. Kroppen har det sykt mye bedre uten!

Da jeg begynte lavkarbo så hadde jeg noen sprekker som deg. Man glemmer søtsuget etter hvert men når man plutselig spiser noe søtt kan man gå litt bananas. Men dette gikk over etter hvert, bare for å ha det sagt. Nå gir med det absolutt ingenting å spise sukker, jeg synes det ikke er godt, det smaker unaturlig og kunstig og altfor søtt.

Så jeg håper du kommer deg tilbake igen , for det blir lettere etter hvert å motstå det. Og husk bare på hvor elendig du føler deg nå, så blir det ikke så fristende heller! Pluss at kroppen og helsa har det bare mye bedre uten! 

Anonymkode: aa9be...fb5

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ja! Spiser jeg sukker på lørdagskvelden er hele søndagen ødelagt. Kaldsvetter, sliten, trøtt og slapp. Noen reagerer sterkere på sukker enn andre. Har nok med ustabilt blodsukker å gjøre vil jeg tro. 

Anonymkode: 0d438...756

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Usmakelig å sammenligne å spise 4 kakestykker og litt is en kveld, med å være narkoman.

Anonymkode: b7ee5...c0e

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...