AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #1 Skrevet 17. juli 2022 Jeg hadde fått dårlig samvittighet tror jeg og selv om det er anonymt så hadde jeg følt at jeg hadde utlevert partneren min på en måte. Spørs selvsagt hva man spør om... Anonymkode: 1b591...2fe
snillOnkel Skrevet 17. juli 2022 #3 Skrevet 17. juli 2022 Det er jo mye bedre å spørre på KG enn venninner? KG sprer ikke sladder og er på sitt beste sikkert smartere enn venninnene. 2 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #4 Skrevet 17. juli 2022 Ja... men som nevnt over, verre å utlevere han til folk som kjenner oss. Anonymkode: 8e2aa...1c7 2
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #5 Skrevet 17. juli 2022 Som den over sier, bedre å spørre anonymt på kg enn venninner hvor ting potensielt kan spre seg videre. Jeg anonymiserer alltid og fjerner alt for gjenkjennelige detaljer Anonymkode: a8bab...a6b 2
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #6 Skrevet 17. juli 2022 Ja får av og til dårlig samvittighet, men er mest redd for at han eller noen andre han/vi kjenner skal lese det jeg skriver og kjenne seg igjen. Anonymkode: 5a412...dd4
Gjest Frysepinne Skrevet 17. juli 2022 #7 Skrevet 17. juli 2022 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Jeg hadde fått dårlig samvittighet tror jeg og selv om det er anonymt så hadde jeg følt at jeg hadde utlevert partneren min på en måte. Spørs selvsagt hva man spør om... Anonymkode: 1b591...2fe Eksmannen min var så redd for at jeg la ut om våre personlige problemer i some (noe jeg ikke gjorde) at han begynte å samle på dommer han kunne bruke (han er jurist) hvis det skulle bli aktuelt 😂 Vi trenger alle noen vannhull, noen bruker familien og gjør dem gærne, andre bruker KG og får lov til å være anonyme 👍
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå