AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #1 Skrevet 17. juli 2022 Ville bare høre hva andre tenker om dette. Vi har møttes 6 ganger de siste to månedene og har det fint når vi møtes. Han virker seriøs og snakker mye om ting vi skal gjøre i framtiden og håper fortalt om meg til venner. Men han sa selv at han fortsatt logger inn på datingprofilen sin. Han fortalte at han hadde fått melding fra ei, men da hadde han sagt at han treffer meg for tiden. Han sa det helt uoppfordret Vet ikke hva jeg skal tenke om dette. Er det greit? Han har nok litt dårlig selvbilde hvis det har noe å si, spesielt i forhold til dating. Jeg tenker selv at det er greit så lenge vi ikke har avklart noe, men blir litt usikker også, så håper jeg kan høre andre tanker rundt dette. Anonymkode: 35e79...538
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #2 Skrevet 17. juli 2022 For min del forventer jeg at datingprofilene slettes/avvikles når vi sier at nå dater vi bare hverandre og begynner å ligge sammen. Anonymkode: c3870...571 2
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #3 Skrevet 17. juli 2022 Hva gjør du selv? Sjekker du din profil? Anonymkode: ca7eb...307
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #4 Skrevet 17. juli 2022 Jeg sjekker ikke min nei, var lei av nettdating før han sendte melding, så sluttet å logge inn når vi begynte å prate på messenger. Anonymkode: 35e79...538
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #5 Skrevet 17. juli 2022 4 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg sjekker ikke min nei, var lei av nettdating før han sendte melding, så sluttet å logge inn når vi begynte å prate på messenger. Anonymkode: 35e79...538 Tror ikke jeg ville vært så streng på det uansett. Ikke etter 6 dates. Gi det litt tid til. Det burde komme i fra han selv at han stopper å logge inn på profilen, ikke noe du "krever". Tenker at du må kjenne etter i deg selv for når du ikke synes det er i orden at han sjekker sin profil. På et tidspunkt skal dere vel begge skjule/slette den Anonymkode: ca7eb...307
Jr.Garcon Skrevet 17. juli 2022 #6 Skrevet 17. juli 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Tror ikke jeg ville vært så streng på det uansett. Ikke etter 6 dates. Gi det litt tid til. Det burde komme i fra han selv at han stopper å logge inn på profilen, ikke noe du "krever". Tenker at du må kjenne etter i deg selv for når du ikke synes det er i orden at han sjekker sin profil. På et tidspunkt skal dere vel begge skjule/slette den Anonymkode: ca7eb...307 Så TS skal ta snakket hans om hva de skal gjøre i fremtiden og at han fortalt venner om henne, seriøst , men at han fortsatt har en aktiv datingprofil som han sjekker er helt oki siden de bare har hatt 6 dater 🤔 Rødt flagg for min del. Det er egentlig et rødt flagg i seg selv etter 6 dater å snakke om "alt vi skal i fremtiden" - før de i det hele tatt har blitt sammen, og når man så kroner det med å fortsatt ha en profil som man sjekker, så blir det hele veldig unaturlig og selvmotsigende for min del. Det hadde gjort meg skeptisk. 2
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #7 Skrevet 17. juli 2022 Litt forskjellige meninger ja. Med at han snakker om fremtiden mener jeg mest at han forslår ting vi kan finne på til høsten. Og så har han tatt opp temaer som tanker rundt barn, bosted, økonomi osv. men det er jo greit å avklare før man går videre uansett, så uenig i at det er rart å snakke om før man er sammen. Anonymkode: 35e79...538 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #8 Skrevet 17. juli 2022 12 minutter siden, Jr.Garcon said: Så TS skal ta snakket hans om hva de skal gjøre i fremtiden og at han fortalt venner om henne, seriøst , men at han fortsatt har en aktiv datingprofil som han sjekker er helt oki siden de bare har hatt 6 dater 🤔 Rødt flagg for min del. Det er egentlig et rødt flagg i seg selv etter 6 dater å snakke om "alt vi skal i fremtiden" - før de i det hele tatt har blitt sammen, og når man så kroner det med å fortsatt ha en profil som man sjekker, så blir det hele veldig unaturlig og selvmotsigende for min del. Det hadde gjort meg skeptisk. Regner ikke med at han snakker om bryllupsreise og antall barn, men heller noe mat han skal lage til henne og hvor de skal gå tur f.eks. Vet ikke hvorfor han sa det med at han sjekket dating profilen, men muligens for andre kan se når han sist var pålogget og han ville avvepne det. Ja, jeg ville tatt det rolig litt til og blitt bedre kjent Anonymkode: ca7eb...307
Gjest AprilRyan Skrevet 17. juli 2022 #9 Skrevet 17. juli 2022 Jeg blir usikker av sånt. Han sjekker fortsatt, men prøver også å gi et inntrykk av å være seriøs. Hvem vet om han fortsatt treffer andre? Jeg ville ikke stolt på at han bare treffer deg. Før har menn skrevet til meg at det bare var meg de skrev med, hjerte, rosa briller og hele den pakka, men det er jo bare tull. Ser ikke poenget med å skrive eller si det eller lignende ting. Etter 6 dates så begynner det å bli seriøst synes jeg og jeg hadde ikke akkurat stolt på den mannen noe særlig. Hvem vet om han plutselig får kontakt med ei som er bedre eller "bedre" og dumper deg? Ord er bare ord. Det er handlingene som teller så ikke vær naiv rundt dette i hvert fall. Jeg hadde kanskje fortsatt å treffe han, men kanskje også vært mer tilbakeholden inntil jeg så hvordan det utviklet seg. Folk kan egentlig ikke forvente at folk skal være veldig på når de selv er aktiv på datingsider mens man dater.
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #10 Skrevet 17. juli 2022 Hvis dere har sex , så har han ingenting på Tinder å gjøre . I så fall,eier han ikke skam . Anonymkode: 5e866...f83
Mwfa Skrevet 18. juli 2022 #11 Skrevet 18. juli 2022 Jeg og min kjæreste slettet våre profiler i det vi bestemte oss for å kun fokusere på oss og bli kjent. Vi var enige i å ville kun date en av gangen, og hadde ikke behov for å ha profiler mens vi datet.
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #12 Skrevet 18. juli 2022 Vi har ikke hatt sex, vi tar det rolig og blir kjent først. Og jeg er sikker på at han ikke treffer andre. Han er uerfaren, og har litt lite selvtillit og er ikke noen player. Burde nok ta det opp med han, men treffer han ikke før om et par uker, på grunn av begges ferieplaner. Anonymkode: 35e79...538
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå