Gå til innhold

Får ingen matcher på Tinder, hva gjør jeg galt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

K52, Oslo, her, registrerte meg på Tinder for en måneds tid siden.  Første dagen sveipet jeg masse, og rundt fem stykker til høyre. Siden den gang har jeg stort sett bare fått opp de samme mennene når jeg sveiper, er dette vanlig? Alle de jeg sveiper til venstre kommer tilbake igjen, pluss noen få nye 🤷‍♀️ Skjønner ikke dette, det må da være mer enn ca 100 menn i Oslo i min aldersgruppe? Tilsammen siden jeg begynte, har jeg sveipet kanskje 15 stykker til høyre (ble litt mindre kresen etterhvert :ler: ). Til venstre går: uten bilde, hvilket som helst bilde der du ikke ser personen, uten profiltekst, tydelig player/bare ute etter sex, utlendinger, tydelig overvektig (noen kilo er greit), de som bor langt fra Oslo. Jeg syns ikke det er spesielt kresent... 😕 Er ikke fryktelig opptatt av utseende, han trenger bare å se normal ut, så jeg trodde egentlig ikke Tinder var noe for meg. Var på en annen datingside først, der jeg nesten med en gang fikk to matcher. Gikk på date med begge, og kuttet den ene etter første date, den andre ghostet meg etter andre. Avsluttet appen da jeg ikke gidder å betale.

Selv har jeg et portrettbilde og ett helfigur. En profiltekst jeg tror er ok, mest om meg og bare litt om han jeg søker, men skriver at jeg ikke er interessert i ONS. Ut fra tilbakemeldinger fra andre, er jeg en 6-7 uten sminke, kanskje en 8 med sminke, og 170/65. Bildene er uten sminke (kommer ikke til å legge ut bilde her, det er folk jeg kjenner her, og jeg er litt flau over dette).

Jeg har ikke fått en eneste like, men vet ikke helt hvordan man ser det (siden jeg ikke har fått noen... :ler: ) og ingen matcher. Jeg har lest her før at jenter blir nedrent på Tinder, så jeg skjønner jo at jeg gjør noe galt... 🤪

Hjelp! 

Anonymkode: e802c...b30

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Med Tinder gold kan du se hvem som liker deg, kan jo være greit å ha det i en måned for å teste?

Anonymkode: 9c382...7d3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

K52, Oslo, her, registrerte meg på Tinder for en måneds tid siden.  Første dagen sveipet jeg masse, og rundt fem stykker til høyre. Siden den gang har jeg stort sett bare fått opp de samme mennene når jeg sveiper, er dette vanlig? Alle de jeg sveiper til venstre kommer tilbake igjen, pluss noen få nye 🤷‍♀️ Skjønner ikke dette, det må da være mer enn ca 100 menn i Oslo i min aldersgruppe? Tilsammen siden jeg begynte, har jeg sveipet kanskje 15 stykker til høyre (ble litt mindre kresen etterhvert :ler: ). Til venstre går: uten bilde, hvilket som helst bilde der du ikke ser personen, uten profiltekst, tydelig player/bare ute etter sex, utlendinger, tydelig overvektig (noen kilo er greit), de som bor langt fra Oslo. Jeg syns ikke det er spesielt kresent... 😕 Er ikke fryktelig opptatt av utseende, han trenger bare å se normal ut, så jeg trodde egentlig ikke Tinder var noe for meg. Var på en annen datingside først, der jeg nesten med en gang fikk to matcher. Gikk på date med begge, og kuttet den ene etter første date, den andre ghostet meg etter andre. Avsluttet appen da jeg ikke gidder å betale.

Selv har jeg et portrettbilde og ett helfigur. En profiltekst jeg tror er ok, mest om meg og bare litt om han jeg søker, men skriver at jeg ikke er interessert i ONS. Ut fra tilbakemeldinger fra andre, er jeg en 6-7 uten sminke, kanskje en 8 med sminke, og 170/65. Bildene er uten sminke (kommer ikke til å legge ut bilde her, det er folk jeg kjenner her, og jeg er litt flau over dette).

Jeg har ikke fått en eneste like, men vet ikke helt hvordan man ser det (siden jeg ikke har fått noen... :ler: ) og ingen matcher. Jeg har lest her før at jenter blir nedrent på Tinder, så jeg skjønner jo at jeg gjør noe galt... 🤪

Hjelp! 

Du har for få bilder. Du bør ideelt sett ha 4-6 stk. slik får folk et mer variert bilde av deg i ulike settinger. 

Hva har du som avstand og alder i preferansene? Sveiper du kun på toppmenn bør du forvente lavere respons. 

Anonymkode: 56ad7...e42

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du må betale for å se hvor mange og hvem som liker deg. Kan hende at du har flere likes enn du tror.

Jeg kunne fort få over 700 likes på 2-3 dager, da jeg brukte Tinder. 

Anonymkode: fed65...b35

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Med Tinder gold kan du se hvem som liker deg, kan jo være greit å ha det i en måned for å teste?

Anonymkode: 9c382...7d3

Gidder ikke betale :nigo:

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du har for få bilder. Du bør ideelt sett ha 4-6 stk. slik får folk et mer variert bilde av deg i ulike settinger. 

Hva har du som avstand og alder i preferansene? Sveiper du kun på toppmenn bør du forvente lavere respons. 

Alder har jeg 48-55, avstand husker jeg ikke, men Oslo er jo markedet. Kjenner at jeg må inn og sjekke litt :ler: Og må få kanskje få noen til å ta noen flere bilder av meg. Jeg er alltid familiens fotograf, så har forsvinnende få bilder av meg selv.

Fint kanskje om de som svarer kan skrive alder og kjønn, jeg tror det vil være til hjelp. Så går jeg inn og ser på profilen min om det er noe mer jeg kan gjøre...

TS

AnonymBruker
Skrevet

Det har skjedd meg meg flere ganger! Har slettet kontoen og lagde ny. Er en bug. Når de samme kommer om og om igjen så er det fordi appen ikke har registrert ditt valg.

Anonymkode: 06c78...349

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil råde de til å også bruke andre sider i tillegg 😊 Nå er det en stund siden jeg brukte tinder, men hvor stor avstand har du på søke funksjonen? Eller er det kanskje bare noe man kan styre med tinder+ abo?

Anonymkode: 99663...a07

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du må betale for å se hvor mange og hvem som liker deg. Kan hende at du har flere likes enn du tror.

Jeg kunne fort få over 700 likes på 2-3 dager, da jeg brukte Tinder. 

Anonymkode: fed65...b35

Men spiller det egentlig hvor mange likes jeg får hvis det ikke blir matcher av det? Jeg gidder virkelig ikke betale...

TS

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det har skjedd meg meg flere ganger! Har slettet kontoen og lagde ny. Er en bug. Når de samme kommer om og om igjen så er det fordi appen ikke har registrert ditt valg.

Ah, det tenkte jeg ikke på. Syns det virker rart, ja, både at de samme kommer om og om igjen, og at det er så få. Oslo, lsm.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ah, det tenkte jeg ikke på. Syns det virker rart, ja, både at de samme kommer om og om igjen, og at det er så få. Oslo, lsm.

TS

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg husker jeg fikk mer likes om jeg bevegde på meg 😅 ta deg en lang gå tur!

Eller last ned Happn 😄 Den fungerer bra ift hvor mange mennesker man har rundt seg, og da må den funke gull i Oslo! 

Anonymkode: 99663...a07

AnonymBruker
Skrevet

TS her. Jeg ser nå at jeg har avstand på 40 km, det må vel holde i Oslo?

Profilen min står på 49 % fullført, har det noe å si? Er ikke alt jeg har lyst til å opplyse om, og ser at mange andre (av de få mennene jeg får se :ler: ) også har det sånn.

Er det noen andre som har vært borti det med de samme mennene om igjen, og så få? Prøver å vurdere om jeg faktisk må slette profilen min og lage ny.

Fint om de som svarer gidder å skrive kjønn og alder, så jeg kan vurdere hvor relevant det er for meg (gidder ikke gå på Happn hvis det er der alle 20-åringene er).

Tusen takk til dere som gidder å svare! :blomst:

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

TS her. Jeg ser nå at jeg har avstand på 40 km, det må vel holde i Oslo?

Profilen min står på 49 % fullført, har det noe å si? Er ikke alt jeg har lyst til å opplyse om, og ser at mange andre (av de få mennene jeg får se :ler: ) også har det sånn.

Er det noen andre som har vært borti det med de samme mennene om igjen, og så få? Prøver å vurdere om jeg faktisk må slette profilen min og lage ny.

Fint om de som svarer gidder å skrive kjønn og alder, så jeg kan vurdere hvor relevant det er for meg (gidder ikke gå på Happn hvis det er der alle 20-åringene er).

Tusen takk til dere som gidder å svare! :blomst:

Ja, som sagt. Jeg slettet profilen og lagde en ny = kvitt problemet.

AnonymBruker
Skrevet

Ok, så hvis jeg sletter profilen min, må jeg også slette appen og laste den ned på nytt?

TS

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Ok, så hvis jeg sletter profilen min, må jeg også slette appen og laste den ned på nytt?

TS

Ja

AnonymBruker
Skrevet

Du ser med det samme om du får likes, også uten å betale.  Du får derimot bare blurrede bilder, og ikke navn på dem. 

Jeg tror det må være en feil et sted, for du burde ha fått mer respons.  Du kan gjøre profilen "useriøs" og se om det skjer noe.  Fjern bioen, og ha bare et bilde med litt kløft elns. 

Anonymkode: 09e54...308

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du ser med det samme om du får likes, også uten å betale.  Du får derimot bare blurrede bilder, og ikke navn på dem. 

Jeg tror det må være en feil et sted, for du burde ha fått mer respons.  Du kan gjøre profilen "useriøs" og se om det skjer noe.  Fjern bioen, og ha bare et bilde med litt kløft elns. 

Anonymkode: 09e54...308

Syns også det er rart at jeg ikke får noe respons... Men nå har jeg prøvd å slette kontoen min, men får bare en feilmelding 🤪 Jeg blir seriøst sprø her!  

AnonymBruker
Skrevet

Vil tro det er en teknisk svikt at du får de sammen mennene om og om igjen. Jeg er 47, bor like utenfor Oslo og har kanskje fått 250 likes siden jeg opprettet profil for en drøy uke siden. Jeg betalte en måned for å se hvem som liker meg, for jeg syns det er så kjedelig å bla. Sletter de jeg ikke er interessert i fortløpende, matcher med de mest aktuelle og lar de siste ligge der i listen. Det er vel noen tusen menn på Tinder, så om du bare har sveipet 15 stykker til høyre skal det jo litt til at disse har

1. brukt Tinder i ferien
2. sett deg i bunken blant alle andre damer
3. likt deg

Siden du ikke vil betale, er det bare å smøre seg med tålmodighet. Jeg matchet og startet chat med et par menn av gangen de første dagene. Matchet med nye ettersom de falt fra og har nå to hyggelige menn å chatte med. De er på ferie, men antar å treffe dem senere. 

K47

Anonymkode: 995ae...a97

Skrevet

Tips til hvordan man skal få sett dem som liker deg men du enda ikke har matchet med uten å betale for det. 
Først la det samle seg opp kandidater som liker deg, la det gå en dag eller 2 slik at listen fyller seg opp.
Så gjør du følgende:

1) Start appen på nytt. Dvs du må sørge for at den ikke ligger å kjører i bakgrunnen. Da vil den starte opp på nytt når du åpner appen igjen i stedet for å fortsette der du slapp forrige gang.

2) Første profil du får opp er sannsynligvis en du ikke har matchet med som har høy attraktivitetsscore (oh yes, Tinder gir deg en attraktivitetsscore)

3) Andre profilen du får opp er som regel en av de som har likt deg og ligger i listen med blurrete bilder. Match eller venstresveip

4) Gå tilbake til punkt 1. Det er viktig at appen blir slått av og restartet ellers så fungerer ikke trikset. 

Funket fjell når jeg fant ut av hvordan Tinder fungerer.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
13 hours ago, AnonymBruker said:

Trenger ikke være veldig ulike settinger heller, men ser jeg en "minimal" profil med 1-2 bilder og lite tekst, går den til venstre. Antar brukeren har laget profilen for å drepe litt tid og egentlig ikke bruker appen.

Anonymkode: ef24f...c37

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...