Gå til innhold

Makeup-artist


Gjest Mzfire

Anbefalte innlegg

Den siste tiden har jeg tenkt veldig på å begynne på skolen igjen. Så lenge jeg kan huske har jeg alltid lurt på hva jeg skal bli når jeg blir stor :roll: Plutselig som et lynnedslag slo det ned i meg. Jeg vil bli makeup-artist. Det var for ikke så lenge siden :D

Er det noen som er utdannet den veien som kan fortelle hvordan jobben er og hva den innebærer? Skolen jeg vil gå på,Art Complexion er ganske dyr og da vil jeg være sikker på at det er det jeg vil. :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Ta deg en tur på skolen du. Om du har anledning. Så får du sikkert en omvisning :-)

Det aktuelle jobbmarkedet ditt er trangt og tøfft, men er du flink er det alltid en åpning.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått på modelakademiets make- up artist skole og er IKKe fornøyd i det hele tatt! Riktignok vet jeg ikke hvordan den skolen du skal gå på er... men sjekk NØYE før du begynner... jeg kastet over 60000 kr rett ut av vinduet... Det står forresten flere innlegg om dette i dette forumet.. let så finner du, jeg har ikke tid til å lete og lege ut linker akkurat nå!

Lykke til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk på MakeupArtist skolen i Oslo og er veldig fornøyd.

Jeg lærte mye, og har jobbet som freelanse i tre år nå.

Det er veldig gøy!!

Skolen jeg gikk på kostet 45 000 og du går i et semester.

Når man skal ut i arbeidslivet må man finne jobb selv og skape kontakter.

Veldig ofte må man jobbe som assistent o.l. i begynnelsen, men dette har ikke jeg gjort.

Jeg fikk meg et par gode kontakter som jeg bruker fortsatt.

Du kan jo også jobbe i en salong, eller i tv.

Det er masse valg, men man må stå på selv for å finne jobb.

Det er veldig viktig å lage en god portfolio som du kan vise frem til fotografer o.l.

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...