Gjest Bhsiltsk Skrevet 18. november 2005 #1 Skrevet 18. november 2005 Dette er en nyoppstartet butikk på Bryne som selger sports- og fritidsklær. Er det noen som har vært der og som kan fortelle om hvordan utvalget er, og prisnivået?
Gjest uri Skrevet 18. november 2005 #2 Skrevet 18. november 2005 Vi har vært der flere ganger!! Mannen kjøpte seg sko der for ikke så lenge siden.. De var billigere enn slike tursko koster i de vanlige skobutikkene.. Han er kjempefornøyd med dem.. Man merker jo at det er jakt og fiske butikk.. Mye sånnt utstyr/klær.. Har du fått reklamen??
Gjest Bhsiltsk Skrevet 18. november 2005 #3 Skrevet 18. november 2005 Vel, en slags reklame har jeg vel fått... Som medlem av NRH skulle vi få 30% avslag i kveld mellom 1800 og 2200, og da tenkte vi å ta en tur til Bryne.
Gjest uri Skrevet 18. november 2005 #4 Skrevet 18. november 2005 Ok.. Det kan være verdt turen da.. Vi fikk nettopp reklame.. Om supertilbud.. hehe. Billig superundertøy i polydakron. Og undertøysett i fleece.. Billige turbukser.. Og så var der noen billige sko og.. Så hvis dere får 30% itillgegg til tilbudsprisene, kan det jo bli noen gode kjøp for dere da..
Gjest Bhsiltsk Skrevet 18. november 2005 #5 Skrevet 18. november 2005 Hva er billige turbukser? Står det noe om hvilke merker det er? Hva er prisene på turskoene, f.eks? Jada, skal jo dit i kveld, men er såååå nysgjerrig likevel.
Gjest uri Skrevet 18. november 2005 #6 Skrevet 18. november 2005 Turbuksa koster nå 399.. Før 549.. Står ikke hvilke merke.. Ikke på noen av klærna.. Så er der tur og fritidsdress, som har teipet sømmer og er sterkt vannavisende (3000 mm vannsøyle) Før 1598 nå 798.. Det har jeg lyst på!! Det SER bra ut på bildet hvertfall. De turskoene mannen kjøpte, kostet 400... Tror jeg... Er ikke heeelt sikker.. De kosta ikke over 500 hvertfall.. De skoene som er i reklamebladet, koster 149.. KJEMPEFLOTTE SKINNSKO hehe.. Disse er til mannfolk da..
Gjest Bhsiltsk Skrevet 18. november 2005 #7 Skrevet 18. november 2005 Juhuu!! Det høres jo nesten ut som om vi kan ha råd til noe, da, jo! Kredittkort er kjekt å ha...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå