Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg holder på å bli sprø av meg selv! Jeg craver sjokolade, kake, snop, boller, burger og pølse konstant!! Sliter skikkelig med å holde meg unna, blir så desperat til slutt at jeg finner frem f.eks nugatti hvis jeg ikke finner noe annet usunt 😕 kan tilogmed finne på å snike meg på butikken når samboer ikke får det med seg for å kjøpe diverse snop!

Blir seriøst redd for at det blir for mye sukker for babyen, og det er fortsatt 6 uker igjen til termin!

Hva gjør dere andre for å tøyle cravings?

Anonymkode: 93abe...c52

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også sukkercraving, men heldigvis klarer å kontrollere meg. Spiser frukt jogurt uten sukker og nektariner og vannmelon istedenfor. Tillater meg selv å spise sjokolade og kjeks rett etter et ordentlig måltid slik at sukkeret lettere kan reguleres. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg slet en god del mot slutten selv med datteren min.  Vil ikke

Anonymkode: 36460...c08

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg slet en god del mot slutten selv med datteren min.  Vil ikke

*Fikk ikke skrevet ferdig.*

Vil ikke si at det  at var cravings, men mer stresspising. Jeg grudde meg så fælt til fødsel så jeg spiste for det  meste pga.stress. Befant meg bokstaveligtalt boende rett over meny. Det gikk mye i søtsaker hos meg. For det meste bakevarer. Men  var preget av en ekstrem trang til å spise burgere med henne i 1 og 2 trimester. Bodde langt unna så det ble ikke mange burgere på meg. 

AnonymBruker
Skrevet
Småkaker skrev (1 time siden):

Jeg har også sukkercraving, men heldigvis klarer å kontrollere meg. Spiser frukt jogurt uten sukker og nektariner og vannmelon istedenfor. Tillater meg selv å spise sjokolade og kjeks rett etter et ordentlig måltid slik at sukkeret lettere kan reguleres. 

Veldig lurt med yoghurt og frukt! Jeg skal kjøpe epler i morgen, håper det hjelper 😊 Godt poeng med å ta sukkerbombene etter måltid, da er man jo kanskje mett og orker ikke like mye i tillegg! 

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

*Fikk ikke skrevet ferdig.*

Vil ikke si at det  at var cravings, men mer stresspising. Jeg grudde meg så fælt til fødsel så jeg spiste for det  meste pga.stress. Befant meg bokstaveligtalt boende rett over meny. Det gikk mye i søtsaker hos meg. For det meste bakevarer. Men  var preget av en ekstrem trang til å spise burgere med henne i 1 og 2 trimester. Bodde langt unna så det ble ikke mange burgere på meg. 

Jeg bor rett over veien for en bensinstasjon - det går mye boller med sjokolade 🙈 

Kan jo være noe i at det er en slags trøstespising i og med at det har dukket opp så sent? Har ikke hatt denne vanvittige cravingen tidligere i svangerskapet, men gruer meg ikke til fødsel da. Bare venter helt sykt på å komme til termin, vil bare ha babyen min nå og føler at dagene går i saktefilm!

ts

Anonymkode: 93abe...c52

AnonymBruker
Skrevet

Uke 39 her🙋‍♀️ Stappa i meg en hel kjekspakke.. Hadde ikke lyst på kjeks engang. Har bare angst for fødselen, og medisinerer meg selv med sukker. I morgen, DA er det null sukker.

Anonymkode: 5c993...0f1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...