Gå til innhold

Dere som også er alene i ferien; hva finner dere på?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! 

Jeg har ferie nå og blir trolig alene det meste av de tre ukene. Er i et nytt forhold, han skal ha barna i tre uker sammenhengende. Forholdet er for ferskt til at jeg kan bli med dem. Desverre har jeg også få venner og de tilbringer naturligvis ferien med sine. 

Så, nå driver jeg å tenker på hva jeg kan finne på. Noen som kan dele litt hva dere bruker tiden til? 

Takk😊

Anonymkode: df254...19a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg reiser til utlandet. Har allerede vært i Portugal og Hellas. Ferie i Norge  blir kun hjemme. For dyrt å dra på egenhånd. 

Anonymkode: e96b4...f90

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg nyter været ute med god vin og gode bøker og bare stresser maks ned. Elsker det! Heldigvis stort sett ferdig med planene for ferien, så da bruker jeg resten av tiden kun på meg selv

Anonymkode: bac11...2ae

AnonymBruker
Skrevet

Siden det ikke ble planlagt noe i år, er jeg bare hjemme og sparer til neste ferie 😜 Tenker å reise til syden alene til vinteren 😊

Venninna mi kjøpte inn telt og tur kokke utstyr, og kjører Norge rundt med 0 plan 😅 Hun er veldig spontan og liker bli overrasket på veien 😜 

Anonymkode: 6a64a...e0f

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for svar dere❤️ 

Reise alene har jeg prøvd før og det er ikke helt for meg. Jeg føler meg fort veldig ensom og alene og klarer ikke å kose meg. 

Lese er jeg glad i og har kjøpt noen nye bøker😊 Det ser jeg frem til😊

Ts 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tusen takk for svar dere❤️ 

Reise alene har jeg prøvd før og det er ikke helt for meg. Jeg føler meg fort veldig ensom og alene og klarer ikke å kose meg. 

Lese er jeg glad i og har kjøpt noen nye bøker😊 Det ser jeg frem til😊

Ts 

Hva med å be noen på besøk? 😊 hyggelig middag eller en vinkveld på verandaen? 

Eller dyrke en ny eller etterlengtet hobby? 😄

Skrevet

Jeg skal en liten tur til utlandet på besøk til en venninne. Uten om det har jeg planer om å ta med madrass i bilen, ta med sekk, stormkjøkken, sovepose telt/hengekøye osv og dra på tur. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hva med å be noen på besøk? 😊 hyggelig middag eller en vinkveld på verandaen? 

Eller dyrke en ny eller etterlengtet hobby? 😄

Takk for svar❤️

Jeg har nesten ikke kontakt med familien min så anser ikke det som alternativ😔 Har noen få venninner, men de er opptatt med sitt og sine. Desverre😕

Har tenkt lenge på en ny hobby, må undersøke det litt nærmere og hva jeg da kan finne på😊

Ts 

AnonymBruker
Skrevet
Curiousine skrev (3 minutter siden):

Jeg skal en liten tur til utlandet på besøk til en venninne. Uten om det har jeg planer om å ta med madrass i bilen, ta med sekk, stormkjøkken, sovepose telt/hengekøye osv og dra på tur. 

Takk for svar😊

Håper du får noen veldig fine turer og koser deg.

Ts 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg går mye tur i marka, ellers tar jeg med meg en bok og tar en kaffe/et glass vin, går i botanisk hage, museer, drar og bader osv. 

Anonymkode: 7a0ff...9f5

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Takk for svar❤️

Jeg har nesten ikke kontakt med familien min så anser ikke det som alternativ😔 Har noen få venninner, men de er opptatt med sitt og sine. Desverre😕

Har tenkt lenge på en ny hobby, må undersøke det litt nærmere og hva jeg da kan finne på😊

Ts 

Jeg vil anbefale deg appen hey vina. Jeg har venninner osv, men er i en gjeng der de fleste har familie osv. Ble med på hey vina å fått noen venninner der. 

AnonymBruker
Skrevet
Curiousine skrev (3 minutter siden):

Jeg vil anbefale deg appen hey vina. Jeg har venninner osv, men er i en gjeng der de fleste har familie osv. Ble med på hey vina å fått noen venninner der. 

Takk❤️

Den appen har jeg aldri hørt om. Den skal jeg undersøke. 

Ts

Gjest Ghostface
Skrevet

Ingenting. Har ikke gjort noe spesielt de siste årene på grunn av sykdom og har heller ingen kjæreste som kan holde meg med selskap.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hei! 

Jeg har ferie nå og blir trolig alene det meste av de tre ukene. Er i et nytt forhold, han skal ha barna i tre uker sammenhengende. Forholdet er for ferskt til at jeg kan bli med dem. Desverre har jeg også få venner og de tilbringer naturligvis ferien med sine. 

Så, nå driver jeg å tenker på hva jeg kan finne på. Noen som kan dele litt hva dere bruker tiden til? 

Takk😊

Får du ikke tilbrakt noe tid med kjæresten hele ferien? 

Hvor gamle er barna?

Håper du får en fin ferie likevel😊

Anonymkode: 03b0f...78d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Får du ikke tilbrakt noe tid med kjæresten hele ferien? 

Hvor gamle er barna?

Håper du får en fin ferie likevel😊

Anonymkode: 03b0f...78d

Takk for svar❤️

Han skal ha barna tre uker sammenhengende. I tillegg var de hjemme hos han noen ekstra dager før ferien. Jeg håper det blir mer tid til oss når barna er tilbake hos moren. 

Vil helst ikke legge ut for mye detaljer som kan gjenkjennes. Begge er under 10. 

Takk for omtanken😊

Ts 

AnonymBruker
Skrevet
Ghostface skrev (32 minutter siden):

Ingenting. Har ikke gjort noe spesielt de siste årene på grunn av sykdom og har heller ingen kjæreste som kan holde meg med selskap.

Takk for svar❤️

Leit å høre at du har en sykdom som holder deg tilbake😔 Håper du klarer å lage noen fine dager for deg selv og at du har andre mennesker i livet ditt å sosialisere deg med om du ønsker. 

Ts 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg:
Går ut på byen, løper, går turer, trener i treningsapparater ute, besøker foreldre og søsken, SOVER, rydder, lytte til podcast, et par dager på hotell i en annen by - løpe i nye områder, drikke vin og snakke med folk 

Anonymkode: f1be6...c3f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...