AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #1 Skrevet 17. juli 2022 Hun begynner i august, og har såvidt begynt å ta noen skritt her hjemme, men hun er langt ifra å kunne gå mer enn hun krabber. Fått utstyrsliste av bhg, hvor det står gummistøvler. Men barnet mitt har ingen sjans til å klare å gå med tunge støvler på en stund. Er det ok med fotposer foreløpig til regndager, og lette sommersko til dagene med pent vær? Anonymkode: 49698...601
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #2 Skrevet 17. juli 2022 Ja, det går selvfølgelig helt fint. Minste her har ikke begynt å gå enda, så her blir det fotoposer frem til hun kan gå. Om en måneds tid har det sikkert skjedd mye med gåingen siden din går litt nå, så det er jo bare for en kort periode 😊 Anonymkode: f2057...f9b 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #3 Skrevet 17. juli 2022 Støvler er ikke vits så lenge de krabber. De vil krabbe av seg støvlene. Fotposer er topp! De kommer nok ikke til å være så lenge ute i regnvær med de aller minste som ikke går enda. jobber selv i barnehage og det er min erfaring Anonymkode: 99f4e...0d4 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #4 Skrevet 18. juli 2022 Ta fotposer. Går fint å ta en pose utenpå👌😊 Anonymkode: 3d85e...a0f
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #5 Skrevet 18. juli 2022 Mine krabbet ut av fotposer.... gode støvler som tåler vann. Ikke gummistøvler Anonymkode: 7a773...060
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå