Gå til innhold

Noen andre som tenker å leve alene resten av livet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kvinne i 30-årene her. Er en smule pessimist til at jeg noen sinne ka  finne en livspartner. Den ene eksen saborterte virkelig alt av selvfølelse og tillit til andre, og eks nr 2 ødela sexlivet mitt og jeg fikk vaginisme. Så gikk det 6 år, og endelig skulle jeg prøve meg på markedet igjen, men etter å ha datet 3 menn i kort tid, hvor jeg attpåtil blir voldtatt av den ene og tvungen til å delta i en helt obskur sex fantasi med de to andre så orker jeg ikke mer. Alle virket totalt normale, og jeg møtte dem før vi hadde sex tilslutt men det bare skar seg totalt. 

Jeg skjønner at ikke alle mennesker er sånn, men jeg skjønner ikke hvorfor jeg skal igjen utsette meg for mer dritt. 

Anonymkode: 63c84...9a6

• Hjerte 15
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

K42 her, vært alene noen år, blir vel alene og resten av livet.

Anonymkode: 9ecdb...c1b

• Liker 5
  • Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg får ikke inntrykk av at du oppriktig ønsker å være single resten av livet, derfor bør ikke det være et mål for deg

Anonymkode: 92e53...9b2

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Når unger er ute av hus, stikker jeg fra alt og rømmer til en øy

Anonymkode: 66fd9...775

• Liker 7
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg får ikke inntrykk av at du oppriktig ønsker å være single resten av livet, derfor bør ikke det være et mål for deg

Anonymkode: 92e53...9b2

Det var ikke sånn jeg hadde sett for meg livet mitt. Det er bare sånn det får bli.

Ts

• Liker 3
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Med mindre noe aldeles fantastisk reker forbi helt tilfeldig,  så ser jeg med glede fram til singeltilværelse resten av livet. 

Har forsøksvis vært på leting siste året, inkludert en kort periode på tinder. Men konkluderer med at jeg faktisk ikke gidder kaste bort tid på dating/chatting og lignende mer.  Jeg har mye mer givende ting å bruke tiden min på ! Og det mener jeg! Hobbyer, venner, barna mine! 

Er det virkelig verdt det?. Jeg føler sjelen min er fått hakk, skader og bulker siste året. Jeg er ganske sjokkert hvor kjipe menn kan være.  

Anonymkode: d641c...874

• Liker 7
  • Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja, fordi jeg trives med det. K43. 

Anonymkode: 3f82b...af4

• Liker 3
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Det var ikke sånn jeg hadde sett for meg livet mitt. Det er bare sånn det får bli.

Ts

Hvordan hadde du sett for deg det da? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvordan hadde du sett for deg det da? 

Jeg så jo for meg at jeg skulle trives i et forhold og ha en person som man ønsket å dele alt og livet med, og en som ville det samme med meg. Veldig klisje

• Liker 5
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker å leve alene resten av livet. Har ikke lykkes spesielt godt i livet, har alltid vært alene. I tillegg har jeg falt utenfor arbeidslivet og sviktet meg selv får jeg si. Således har jeg bestemt meg å leve alene, er godt vandt med det, er nok ikke det smarteste, eller det som er best for meg, men det er straffen jeg tar.

Anonymkode: 90c6e...ef0

• Liker 2
  • Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 48 år og har vært sammen mannen siden jeg var 18. Skulle jeg bli alene en dag, så skal jeg ikke finne en ny 

Anonymkode: f1075...efb

• Liker 8
Skrevet

Neggu. Samlivet er gull verdt. Slutt å gå etter badboys! 

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Morpheus skrev (Akkurat nå):

Neggu. Samlivet er gull verdt. Slutt å gå etter badboys! 

Jeg har aldri gått etter "badboys" eller funnet dem attraktive. 

• Liker 9
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Med mindre noe aldeles fantastisk reker forbi helt tilfeldig,  så ser jeg med glede fram til singeltilværelse resten av livet. 

Har forsøksvis vært på leting siste året, inkludert en kort periode på tinder. Men konkluderer med at jeg faktisk ikke gidder kaste bort tid på dating/chatting og lignende mer.  Jeg har mye mer givende ting å bruke tiden min på ! Og det mener jeg! Hobbyer, venner, barna mine! 

Er det virkelig verdt det?. Jeg føler sjelen min er fått hakk, skader og bulker siste året. Jeg er ganske sjokkert hvor kjipe menn kan være.  

Du skrev akkurat det jeg tenkte å skrive

Anonymkode: 81fc9...86f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Litt av  en "bagasje" du har fått...det vil føre til problemer med andre forhold. kanskje det er en av grunnene til at noen menn med "pedofile trekk" prøver seg på uskyldige unge jenter eller unge kvinner uten bagasje og negative erfaringer med andre menn...siden det skaper minst problemer for dem. 

Selv ønsker jeg ikke forhold pga mishandling fra syk mor som selv har opplevd overgrep og ønsker ikke å bringe vidre dysfunkjsonelle opplevelser eller dårlige gener.

Anonymkode: a8283...5b8

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trodde ikke det, trodde jeg hadde funnet "min" og at vi skulle dele resten av livet sammen. Nå ser det ut som at det blir singeltilværelse likevel.

Man kan jo ha det bra uansett, men jeg savner fellesskapet, det å ha en som er på "mitt lag", og en å dele småting med, dette med å ha en som det er en selvfølge å reise på ferie med osv. Det er klart man kan reise alene eller gjøre ting med venner, men da blir det å sjekke rundt om folk vil og kan. Og det er ikke alle typer turer man er komfortabel med å ta alene. Savner "selvfølgeligheten" med at det var vi to som skulle gjøre ting sammen.

Anonymkode: 4f4ed...579

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det var planen min. Eller, planen var å iallfall være alene til ungene var ute av huset. Jeg datet litt ja, men ikke noe seriøst, og hadde noen knullevenner her og der. Men det var helt uaktuelt med noe mer.

Nå har jeg vært sammen med kjæresten i snart 4 år, samboer i 2 år eller noe, og kunne ikke tenkt meg noe annet. Han kom seilende forbi når jeg ikke var på utkikk, og jeg fatter enda ikke den dag i dag hvor heldig jeg var som fant han. Haha.

Litt skadeskutt (veldig) begge to, men vi er et supert team, som sjonglerer mine og dine barn, hus og hjem helt uten problemer. 

Anonymkode: c04f4...af4

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Helt enig med deg! Stortrives for det meste som singel. Har jobben, venner og barna mine. Prøver innimellom å date litt, men det er virkelig ikke verdt det! Jeg blir bare oppgitt og frustrert over nåtidens bruk og kast mentalitet. 

Anonymkode: b7a4b...296

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har planer om et liv alene, er i 30 årene jeg også.. Hatt et par ekser, felles for de er at alle har vært utro, men det har ikke gitt meg noen traumer sånn sett. Grunnen min er bare rett og slett at jeg aldri har møtt en mann som har vært bedre for meg enn å være alene. Det tar mer enn det gir. Jeg trives så godt som singel at jeg ikke ser for meg at en mann kan gjøre det bedre. Da er det bedre å ha litt korte greier her og der hvis man skulle ha behov.  De fleste forhold nå til dags ender jo med brudd uansett. 

Å være singel er kun trist og kjipt hvis man selv ønsker å faktisk være i et forhold, hvis du vil det ville jeg anbefalt deg å gå til psykolog og prøve så godt du kan å ta ting sakte. 

Anonymkode: db5b2...867

• Liker 6
  • Hjerte 1
Skrevet

Kan se for meg at jeg kanskje ender opp alene, mye er mest sannsynligvis på min kappe. Jeg er nok  litt for kresen, men jeg faller ikke for hvem som helst som passerer radaren min heller. 

Har vært singel i snart 10 år. Jeg trives heldigvis med å være alene også, så jeg lider ikke noen nød av den grunn.

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...