AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #1 Skrevet 17. juli 2022 Det ble slutt med kjæresten for ett par måneder siden. Han som gjorde det slutt. Han ville være fri og treffe andre. Men jeg er så lei av at han sender snap hver gang han er ute å koser seg. Han tror at vi er venner, men jeg kan ikke være venn med han og det har jeg sagt. Best å slette han fra snap og sosiale medier? Anonymkode: 58f3a...f09
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #2 Skrevet 17. juli 2022 Slett, slett, slett! Anonymkode: 7a503...fc4 3 2
Mezzosoprena Skrevet 17. juli 2022 #3 Skrevet 17. juli 2022 Du sletter ham vel hvis du ikke er interesser i det han snap'er om... Hvorfor må du spørre?
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #4 Skrevet 17. juli 2022 Jeg blokkerte han. Får han beskjed om det? Hva skjer hvis han sender meg snap nå? Blir den sendt sol vanlig men at jeg får den ikke? Anonymkode: 58f3a...f09
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #5 Skrevet 17. juli 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Det ble slutt med kjæresten for ett par måneder siden. Han som gjorde det slutt. Han ville være fri og treffe andre. Men jeg er så lei av at han sender snap hver gang han er ute å koser seg. Han tror at vi er venner, men jeg kan ikke være venn med han og det har jeg sagt. Best å slette han fra snap og sosiale medier? Anonymkode: 58f3a...f09 Jepp Anonymkode: b1345...e09
Løvejenten Skrevet 17. juli 2022 #6 Skrevet 17. juli 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg blokkerte han. Får han beskjed om det? Hva skjer hvis han sender meg snap nå? Blir den sendt sol vanlig men at jeg får den ikke? Anonymkode: 58f3a...f09 Om du blokkerer, så forsvinner du fra vennelisten hannes også, så han kan ikke sende deg snap med mindre du har åpen snapbruker.
McMary Skrevet 17. juli 2022 #7 Skrevet 17. juli 2022 (endret) AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg blokkerte han. Får han beskjed om det? Hva skjer hvis han sender meg snap nå? Blir den sendt sol vanlig men at jeg får den ikke? Anonymkode: 58f3a...f09 Bra, det er tøft nok med brudd om han ikke skal gni det inn. Den blir stående som ulest hos han, og om han går inn på deg står det at han kan sende deg en venneforespørsel. Hvis han prøvde å gjøre deg sjalu med disse snapene, vil han sjekke om du har åpnet de og finne det ut. Kanskje han forstår at han er en idiot, hvem vet med slike folk. (Dette var hvert fall det som skjedde da ei venninne av eksen blokkerte han sånn plutselig..) Endret 17. juli 2022 av McMary
Million Skrevet 17. juli 2022 #8 Skrevet 17. juli 2022 Det er nok best for ditt eget velbefinnende å slette han og blokkere på sosiale medier, ja. Sånn selvpining som å se på alle tingene han gjør uten deg på sosiale medier er ikke bra for noen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå