Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lurer på hvordan løsning dere har for bolig under studietiden? 

Anonymkode: c3925...1eb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Leide privat.

Anonymkode: f6a96...711

AnonymBruker
Skrevet

Skal pendle fra oslo til fredrikstad. Er cirka 2,5-3k billigere enn å bo i studentbolig der

Anonymkode: 38ff5...363

AnonymBruker
Skrevet

Har kjøpt en liten leilighet jeg skal bo i på studiestedet. Min ordinære leilighet leier jeg ut 

Anonymkode: 5c877...496

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

I huset mitt🤪

Anonymkode: a3a08...363

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Leier privat. Har jobbet noen år og spart opp penger, så har råd til det. Deilig å slippe å bo på en liten studenthybel igjen :)

Anonymkode: 4fead...83e

AnonymBruker
Skrevet

Leier privat midt i Oslo og har gjort det i noen år. Så nå når jeg starter studiet vil ingenting endres. Bor med kjæreste så det blir billigere. 7500kr pr stk i leie

Anonymkode: fb53a...837

AnonymBruker
Skrevet

I båten.

Anonymkode: c5ad8...02e

AnonymBruker
Skrevet

Har jobbet fulltid og starter først å studere som 25-åring, så har kjøpt leilighet utenfor bykjernen jeg kan bo i

Anonymkode: 9bcb0...51c

AnonymBruker
Skrevet

Aner ikke! Skal studere samlingsbasert, og det er skole 4 dager i uka, 1 uke i mnd. Så må finne noe midlertidig. Hotell er jo svindyrt. Håper på en billig hytte eller noe jeg kan leie. 

Planen var å pendle, trodde kanskke det var samling 1 gang i uka eller noe. Litt verre nå. 

Anonymkode: eb511...dc8

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor man skal bo så flott når man er student?

Bo billigst mulig, så har du råd til best mulig mat. Skal jo nesten ikke være hjemme uansett! Du skal være på forelesning, ute i parken, på lesesalen, på byen, på jobb, på biblioteket 🤩 Du skal være med venner på cafe, på kino eller du skal være på trening.

Senk bostandard (grensa går vel ved helseskadelig?), og lev bedre. 

Anonymkode: 8f7ed...7b5

• Nyttig 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

I huset mitt🤪

Anonymkode: a3a08...363

Eget toalett, slippe fellesrengjøringer, slippe brannalarmer som går av på grunn av folk som steker pizza midt på natta og sovner av. Ro og fred til å kunne lese og studere hjemme. 

Endret av Knoot
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Først kollektiv privat sammen med gode venner, deretter liten egen studentbolig (eget kjøkken og bad). Trivdes godt med begge deler. 

Anonymkode: 6728e...a3f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg må betale 17 000kr i korttidsleie🥴Har leilighet og deltidsjobb på hjemstedet. Skal leie 3,5 mnd om gangen, i 3 evt 4 semestre. Finner ingen annen løsning. Har lang reise til studiestedet, så kan heller ikke reise til og fra for å finne hybel. Jeg får ikke leid ut min egen leilighet 3 mnd om gangen(bor ikke på et populært sted). Tar med glede imot tips til rimeligere leie i Oslo🙏😇(ikke kollektiv). Er 43 år.

Anonymkode: 38472...a64

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skal bo hjemme til jeg er ferdig tror jeg. Tar nettstudier gjennom ntnu. Er 21 år. 

Anonymkode: ea83d...3bd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg må betale 17 000kr i korttidsleie🥴Har leilighet og deltidsjobb på hjemstedet. Skal leie 3,5 mnd om gangen, i 3 evt 4 semestre. Finner ingen annen løsning. Har lang reise til studiestedet, så kan heller ikke reise til og fra for å finne hybel. Jeg får ikke leid ut min egen leilighet 3 mnd om gangen(bor ikke på et populært sted). Tar med glede imot tips til rimeligere leie i Oslo🙏😇(ikke kollektiv). Er 43 år.

Kjøp båt, og selg den etter studiene.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Kjøp båt, og selg den etter studiene.

Har tenkt tanken på både båt og campingvogn, men med x antall tusen i leiepris virker det ikke så interessant🥴Men tar gjerne imot tips! Har 300 000kr øremerket bo-utgifter😊

Bogstad camping ser ut til å ta 16 000kr i leie per mnd🤯

AnonymBruker
Skrevet

Kan bli kaldt; pengene strekker til en enmannsjolle og ca 7000kr i mnd leie😜🤣

AnonymBruker
Skrevet

Kjenner du noen du kan ha bobi eller campingbil hos og betale strøm? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Kjenner du noen du kan ha bobi eller campingbil hos og betale strøm? 

Nei, de jeg kjenner bor i blokkleiligheter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...