Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Merkelig tankegang, synes jeg. Er det liksom bortkastet hvis han rekker å bli slank og veltrent før jeg blir det? Litt smålig, eller? Litt sånn "du skal ikke få være tjukk og ha fin kjæreste". Han kunne jo ha tenkt at nå skal han gå foran med et godt eksempel og inspirere til et sunnere liv, osv.

Er det flere her som tenker som han? Er det jeg som er rar?

Anonymkode: f9ec5...8cc

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Merkelig tankegang, synes jeg. Er det liksom bortkastet hvis han rekker å bli slank og veltrent før jeg blir det? Litt smålig, eller? Litt sånn "du skal ikke få være tjukk og ha fin kjæreste". Han kunne jo ha tenkt at nå skal han gå foran med et godt eksempel og inspirere til et sunnere liv, osv.

Hvis begge uansett vil ned i vekt må det jo være mye lettere å gjøre det sammen? Ja, jeg synes du er litt rar. 

• Liker 41
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Ja det er flere som tenker som han. Han vil også ha en veltrent kjærste, så hvis han skal legge arbeidet i det hvorfor skal ikke du også?

Hvorfor skal han gå foran med et godt eksempel før du gidder?

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Men hvorfor skal han, hvis du ikke gidder? Kanskje han ikke har lyst? Kanskje han tenker det er greit om dere gjør det sammen?

Anonymkode: 178e6...5a4

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Menn kan godt være feite, men da må han ha penger og god jobb.

Damer må være slanke. Uansett. Sånn er det bare. 

Anonymkode: 492a4...419

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor kan ikke du gå forran med et godt eksempel og inspirere til et sunnere liv først? Eller sittet dere begge og venter på hverandre?

Å gå ned i vekt og endre livsstil er noe man selv må ønske, og godt mulig det er umotiverende å bli mast på. 

Forøvrig, kan man fint være en tjukk og fin kjæreste samtidig. Slank er ikke det samme som fin, altså. 

Anonymkode: 7bf42...6f9

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hva er problemet med å gjøre det sammen? Jeg er enig med han, det er vanskelig å være den som slanker seg mens den andre lever som normalt.

Anonymkode: c8e3c...d7f

• Liker 7
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor dere ikke kan gjøre det sammen? Livsstilsendring er da mye enklere (og gøyere) å gjøre i fellesskap!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det beste må jo være å gjøre det sammen.

Anonymkode: e4b90...5b4

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Merkelig tankegang av begge , syns jeg. Gjør det sammen da vel , tipp topp kjæreste - prosjekt dette 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Ratched skrev (16 minutter siden):

Hvis begge uansett vil ned i vekt må det jo være mye lettere å gjøre det sammen? Ja, jeg synes du er litt rar. 

Hæ, det er jo det jeg mener. Det er han som ikke vil gjøre noe med mindre jeg gjør det også.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hæ, det er jo det jeg mener. Det er han som ikke vil gjøre noe med mindre jeg gjør det også.

Gå foran med et godt eksempel eller gjør d sammen . Bli litt sandkasse -diskusjon at ingen vil begynne . 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor gidder ikke du å slanke deg da TS?

Anonymkode: b24c9...f4a

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Unnskyldninger unnskyldninger unnskyldninger. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Altså, hvem he bedt ham om å slanke seg?

Anonymkode: cb611...df1

AnonymBruker
Skrevet
Kipling skrev (18 minutter siden):

Ja det er flere som tenker som han. Han vil også ha en veltrent kjærste, så hvis han skal legge arbeidet i det hvorfor skal ikke du også?

Hvorfor skal han gå foran med et godt eksempel før du gidder?

Jeg holder på, har gått ned noen kg allerede. Det burde jeg jo nevnt i HI.

Men det er det jeg mener, det blir jo en ond sirkel det her? Hvis jeg også ønsker en veltrent kjæreste men ikke gidder å legge meg så veldig i selen før jeg ser at han også gjør det. Da kommer vi jo ingen vei😆

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Altså, hvem he bedt ham om å slanke seg?

Anonymkode: cb611...df1

Ingen, jeg har aldri sagt et ord om det. Men han sier stadig at han er feit så det er jo noe han vil selv. Han har derimot bedt meg ta tak i vekta mi. Men ja, han gidder ikke før jeg gjør det. 

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvorfor gidder ikke du å slanke deg da TS?

Anonymkode: b24c9...f4a

Jeg gjør det :) Litt sommerstemning akkurat nå må jeg innrømme, så fokus er bare på å vedlikeholde de kg jeg har gått ned til nå. 

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg holder på, har gått ned noen kg allerede. Det burde jeg jo nevnt i HI.

Men det er det jeg mener, det blir jo en ond sirkel det her? Hvis jeg også ønsker en veltrent kjæreste men ikke gidder å legge meg så veldig i selen før jeg ser at han også gjør det. Da kommer vi jo ingen vei😆

Så lenge begge holder på samtidig så er det en bra greie, og da blir det rart om man skal "vente" for at den andre skal ta en igjen fordi man ikke vil "lede" med for mye, men det kommer litt an på intensitetsnivået. Hvis jeg trodde vi skulle gjøre det intensivt og få store resultater og så gidder dama bare å ta små grep og går ned 500gr i mnden, så ville jeg kanskje tenkt at jeg ikke ville legge like mye i det som jeg ville dersom vi begge gjorde det intenst.

AnonymBruker
Skrevet
Kipling skrev (7 minutter siden):

Så lenge begge holder på samtidig så er det en bra greie, og da blir det rart om man skal "vente" for at den andre skal ta en igjen fordi man ikke vil "lede" med for mye, men det kommer litt an på intensitetsnivået. Hvis jeg trodde vi skulle gjøre det intensivt og få store resultater og så gidder dama bare å ta små grep og går ned 500gr i mnden, så ville jeg kanskje tenkt at jeg ikke ville legge like mye i det som jeg ville dersom vi begge gjorde det intenst.

Joa, ser den. Men man burde jo gjøre det for egen del, for egen helses skyld. Han også har helsemessige årsaker til at han burde ta tak. Vet ikke mye jeg må gå ned før han tenker at nå er tiden inne.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner han. Det er ikke lett å være den eneste i huset som skal ned i vekt. Jeg har en veldig støttende partner, og likevel var det vanskelig når han fant noe godteri når jeg ikke skulle ha. Han passet på å ikke spise det rett foran nesa mi og tilbydde meg ikke, så det gikk greit. Hadde vært enklere om vi kunne hjelpe hverandre og spise det samme.

Slanke seg er ikke bare for å "få en fin kropp", det handler mer om å holde kroppen i gang og forhåpentligvis i god helse. Syns det er ratt dere er så utseendefikserte.

Anonymkode: 47988...d53

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...