AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #1 Del Skrevet 17. juli 2022 En kompis mistet nylig faren sin. Det skjedde brått og uventet, og jeg vet det har gått sterkt inn på han. Jeg tenker å gi han noe for å vise omtanke. Men hva kan jeg gi? Er blomster det vanligste? Og når gir man blomster? Like etter dødsfall eller etter begravelsen? Anonymkode: bc934...a6d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ti10 Skrevet 17. juli 2022 #2 Del Skrevet 17. juli 2022 Jeg hadde gått for blomster, med mindre du vet om noe som kan gjøre ting lettere for ham nå, praktisk hjelp eller noe konkret han trenger. Du kan godt sende blomster hjem til ham nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Khloe P.T Skrevet 17. juli 2022 #3 Del Skrevet 17. juli 2022 Jeg ville gitt blomster til han like etter dødsfallet. Om du også kjente faren godt kan du gi blomster i begravelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 17. juli 2022 #4 Del Skrevet 17. juli 2022 Å vise omtanke på den måten handler mye mer om at man gjør det enn når man gjør det - han vil nok sette like stor pris på det om det kommer før eller etter begravelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå