Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Du møter en på tinder og skal på date. Har du flere møter på en gang, eller holder du deg til en person?

Feks du skriver med 3 personer og liker alle 3, du avtaler møte med den ene første uken, og den andre neste. 

Eller har du kun 1 person og ser om dette matcher, før du går til neste person? 

Hilsen ny på date fronten.

Anonymkode: 2b71f...cd3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er lite på dating fronten altså, er typisk en manns kvinne.  Men om jeg skulle nå være, og prater med flere hyggelige så kunne jeg absolutt ha truffet de alle sammen og ser ikke noe galt i det. Men.. Jeg hadde ikke ligget med de. 

Anonymkode: c1552...8ab

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg har aldri datet mer enn en om gangen.

Anonymkode: 1ea56...743

AnonymBruker
Skrevet

Nei dater bare en om gangen. Gidder ikke noe surr

Anonymkode: 81d45...47e

AnonymBruker
Skrevet

På det meste datet og lå jeg med 7 personer samtidig. Det er ikke å anbefale. Aldri vært så stresset i mitt liv før. 

Anonymkode: 174df...e07

AnonymBruker
Skrevet

Nordmenn as, 

Anonymkode: 28f23...a6d

AnonymBruker
Skrevet

Går det ikke an å ha en person på en gang?

Anonymkode: 28f23...a6d

AnonymBruker
Skrevet

Nei, dater ikke flere hvis jeg har funnet en jeg kan tenke meg å treffe flere ganger. Og i alle fall ikke noe ligging med flere samtidig, det er bare ekkelt. 

Anonymkode: edd3b...880

AnonymBruker
Skrevet

Kan godt date flere på en gang, men da er det snakk om engangs. Hvis jeg finner en jeg får kjemi med og ønsker å treffe flere ganger, så går jeg ikke videre med andre dater :) 

Anonymkode: 8ab15...966

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Dater flere på en gang frem til jeg finner en som jeg vil satse på. 

Anonymkode: 75ede...a01

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Kan godt date flere på en gang, men da er det snakk om engangs. Hvis jeg finner en jeg får kjemi med og ønsker å treffe flere ganger, så går jeg ikke videre med andre dater :)

Anonymkode: 8ab15...966

samme her

Anonymkode: 0113a...d3a

Skrevet

Dater bare 1 om gangen.Holder for meg det😅

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

nei tror de som sier de dater en om gangen via tinder er uærlige.

du swiper på den du liker men de som liker deg er et hav og du får gjerne hundrevis av matcher.

man blir fristet til å prøve flere om gangen.

Anonymkode: a3693...8e9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.7.2022 den 18.14):

Dater flere på en gang frem til jeg finner en som jeg vil satse på. 

Anonymkode: 75ede...a01

Og nå er du sambo og alt på stell? Fungerte taktikken?

Anonymkode: c228e...9fa

AnonymBruker
Skrevet

Ligger ikke med flere samtidig, men har mange samtaler gående og har avtalt flere dater i den nærmeste fremtid med fire forskjellige. 

Har tidligere gått for en av gangen, men det har vist seg å være bortkastet tid da det stort sett ikke ender med forhold likevel. Bare et "situationship" der vi ikke er kjærester, men samtidig ikke kan snakke med eller gå på date med noen andre. 

Nå dater jeg flere frem til vi avtaler å være eksklusive/ligge med hverandre/bli kjærester. Først da avslutter jeg med alle de andre.

Anonymkode: ff3e3...19f

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.7.2022 den 18.02):

Du møter en på tinder og skal på date. Har du flere møter på en gang, eller holder du deg til en person?

Feks du skriver med 3 personer og liker alle 3, du avtaler møte med den ene første uken, og den andre neste. 

Eller har du kun 1 person og ser om dette matcher, før du går til neste person? 

Hilsen ny på date fronten.

Anonymkode: 2b71f...cd3

Dater selvfølgelig kun 1 om gangen. 

Typisk 2022 " æ date i snitt fire ulike mæænfolk i uka parallelt og overlappende, men ææ sliter med å finne the One truuuue løve, ka gjær æ galt? Og æ ønska også tips mot herpes utbrudda mine om nokon har. Dont juuudge me". 

AnonymBruker
Skrevet

Hadde vært interessant om de som svarer kunne supplert med egen alder og attraktivitetsnivå. Hadde vært gøy å korrelert 😅

Såklart dater man flere om gangen. 

Anonymkode: dbbe6...997

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...