Gå til innhold

Er det mer som går nå?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært småsyk en ukes tid, men koronatester er negative. Er det mer som går nå? Forkjølelse, influensa?

Anonymkode: 62fb9...8ad

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Masse. Vannkopper, rhino, adeno, metapneumo (er vel litt på retur), parainfluensa, andre korona enn covid...

Anonymkode: f8632...6c1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har vært småsyk en ukes tid, men koronatester er negative. Er det mer som går nå? Forkjølelse, influensa?

Anonymkode: 62fb9...8ad

Jeg opplevde det samme som deg. Men testa positivt på dag 10 😷 er visst sånn med de nye variantene, ba5? 

Anonymkode: ddcc2...cda

Skrevet

Jeg opplevde det samme som deg. Men testa positivt på dag 10 😷 er visst sånn med de nye variantene, ba5? 

Anonymkode: ddcc2...cda

Jeg testet knallrødt positivt i dag, på dag 3. Går ut fra at det er ba5.

Ellers så hadde jeg en kraftig forkjølelse som startet for rundt fem uker siden. Det tok to og en halv uke før jeg var bra igjen. 

AnonymBruker
Skrevet

Er masse virus ute å går for tiden så.

Anonymkode: bc1cc...975

AnonymBruker
Skrevet

Ja, vaksineskader 

Anonymkode: c959e...a86

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner minst 5 stk som ligger rett ut med kraftig bihulebetennelse. 

Anonymkode: 23d6e...bd9

AnonymBruker
Skrevet

Her er vi rammet av streptokokker, kraftig langvarig halsbetennelse- uvanlig til å være midt på sommern.. men er visst mye som går nå har jeg hørt, uvanlig mye til å være midtsommers, så jeg mistenker at folk har latt det meste av smittevernråd gå i glemmeboka når samfunnet åpnet igjen etter pandemi..😤

Anonymkode: 2c2b3...410

AnonymBruker
Skrevet

jeg mistenker at folk har latt det meste av smittevernråd gå i glemmeboka når samfunnet åpnet igjen etter pandemi..😤

Anonymkode: 2c2b3...410

Var det så mye fokus på smittevernråd før pandemien? Jeg kan ikke minnes at smittevernråd noengang har vært tema før covid kom på banen. Likevel holdt de fleste av oss seg friske gjennom sommeren. Hals- og bihulebetennelse, influensa og forkjølelse var såvidt jeg husker vinterfenomen før pandemien. Eller husker jeg feil?

Anonymkode: 974ca...b3a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...