helgelaen94 Skrevet 17. juli 2022 #1 Skrevet 17. juli 2022 Noen andre som slet mye med tretthet første trimester? Jeg kan sove hele natten rundt + 2 powernap på dagen men jeg er og forblir så utrolig trøtt! Har ikke energi til noenting om dagen! Når jeg ikke sover så ligger jeg strekk ut på sofaen å orker ingenting…. Andre som kjenner seg igjen eller har tips/råd til å komme over det?
Fiora Skrevet 17. juli 2022 #2 Skrevet 17. juli 2022 Ja, husker den trøttheten var helt fascinerende rundt den tiden! Tror faktisk ikke det finnes noen annen form for trøtt som kan sammenlignes med gravid trøtt 🙈 Jeg forholdt meg til å lytte til kroppen og sov mye, resten lå jeg på sofaen. Orket ikke annet. Husk at det bare er for en kort periode i livet, vær snill med gravidkroppen! 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #3 Skrevet 17. juli 2022 Gled deg til trøttheten i 3. Trimester med svær og vond mage i tilegg 🙈 Anonymkode: 3b5ae...b01
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #4 Skrevet 17. juli 2022 Var stuptrøtt. Nå i 3 trimester er jeg også trøtt, men ikke på langt nær på samme måten. Nå klarer jeg å holde meg våken hele dagen hvis det skjer noe, i 1. Trimester hadde jeg ikke sjans. Sovnet tvert bare jeg så på sofaen eller senga Anonymkode: 7c6c4...a4a
Fiora Skrevet 17. juli 2022 #5 Skrevet 17. juli 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: Var stuptrøtt. Nå i 3 trimester er jeg også trøtt, men ikke på langt nær på samme måten. Nå klarer jeg å holde meg våken hele dagen hvis det skjer noe, i 1. Trimester hadde jeg ikke sjans. Sovnet tvert bare jeg så på sofaen eller senga Anonymkode: 7c6c4...a4a Enig, synes også 3. trimester trøtthet er enklere å håndtere, selv om kroppen er tyngre og jeg blir fortere sliten. Den trøttheten i 1. trimester var som å konstant gå rundt å svime i tåka, kun med det mål å kunne sove for øyet 🙈 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå