Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre som slet mye med tretthet første trimester? Jeg kan sove hele natten rundt + 2 powernap på dagen men jeg er og forblir så utrolig trøtt! Har ikke energi til noenting om dagen! Når jeg ikke sover så ligger jeg strekk ut på sofaen å orker ingenting…. 

Andre som kjenner seg igjen eller har tips/råd til å komme over det? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, husker den trøttheten var helt fascinerende rundt den tiden! Tror faktisk ikke det finnes noen annen form for trøtt som kan sammenlignes med gravid trøtt 🙈

Jeg forholdt meg til å lytte til kroppen og sov mye, resten lå jeg på sofaen. Orket ikke annet. 

Husk at det bare er for en kort periode i livet, vær snill med gravidkroppen! 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Gled deg til trøttheten i 3. Trimester med svær og vond mage i tilegg 🙈

Anonymkode: 3b5ae...b01

AnonymBruker
Skrevet

Var stuptrøtt. Nå i 3 trimester er jeg også trøtt, men ikke på langt nær på samme måten. Nå klarer jeg å holde meg våken hele dagen hvis det skjer noe, i 1. Trimester hadde jeg ikke sjans. Sovnet tvert bare jeg så på sofaen eller senga

Anonymkode: 7c6c4...a4a

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Var stuptrøtt. Nå i 3 trimester er jeg også trøtt, men ikke på langt nær på samme måten. Nå klarer jeg å holde meg våken hele dagen hvis det skjer noe, i 1. Trimester hadde jeg ikke sjans. Sovnet tvert bare jeg så på sofaen eller senga

Anonymkode: 7c6c4...a4a

Enig, synes også 3. trimester trøtthet er enklere å håndtere, selv om kroppen er tyngre og jeg blir fortere sliten.

Den trøttheten i 1. trimester var som å konstant gå rundt å svime i tåka, kun med det mål å kunne sove for øyet 🙈

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...