AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #1 Skrevet 17. juli 2022 Jeg skal prøve å gjøre dette kort. Jeg sliter med psyken, det har jeg forstått. Ren angst har jeg av og til f.eks når jeg gruer meg til ting. Men dette som er vanskelig å kategorisere er ikke typisk angst - for meg. Det er som om noen har lagt et filter over meg. Alt jeg ser og opplever er prega av det og jeg får gjerne mørkt dystert tankekjør. For omgivelsene virker jeg skrekkelig irritabel så om jeg har mulighet trekker jeg meg unna andre mennesker. Det er forferdelig å være i denne "bobla". Jeg føler meg helt knust, både fysisk og psykisk. Dette kan vare fra noen timer til på det lengste (kun en gang) flere måneder. Vanligvis 1-3 dager. Er det noen som kjenner seg igjen eller vet hva dette kan være? Noen som har tips til hva jeg kan gjøre for å få det bedre? Anonymkode: 9714d...541
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #2 Skrevet 17. juli 2022 Søk hjelp i kommunen for psykisk helse eller be fastlegen om henvisning til dos eller psykolog ❤️ De kan hjelpe deg med å sette ord på/diagnose på det du føler, og hjelpe deg med å bli bedre. Anonymkode: 0bf9a...d15 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #3 Skrevet 17. juli 2022 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Søk hjelp i kommunen for psykisk helse eller be fastlegen om henvisning til dos eller psykolog ❤️ De kan hjelpe deg med å sette ord på/diagnose på det du føler, og hjelpe deg med å bli bedre. Anonymkode: 0bf9a...d15 Takk for svar. Det vil jeg nok gjøre etter hvert. Men var også interessert i å høre om andre opplever lignende. Anonymkode: 9714d...541
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå