AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #1 Skrevet 17. juli 2022 Tittelen på dette innlegget er ikke for å virke spydig eller overlegen, men kun for å fremheve fakta. Jeg har nå pratet med en fyr i snart 2 uker, og vi har avtalt å møtes neste uke. Det eneste problemet mitt er at han gir meg altfor mange komplimenter, og virker nesten litt desperat (?) Vi har snakket om hva vi skal gjøre (som ble tilslutt å ta en drink sammen) men under hver melding, slenger han på med et kompliment. For det meste går det i utseendet, men også klesstil, stemmen min osv. Jeg har ikke noe problemer med å få komplimenter, og synes det er koselig så lenge det er genuint, samt i moderasjon. Her er det absolutt null kontroll, og jeg kjenner jeg blir turned off. Han driver å beklager seg for hvordan han ser ut når han sender bilder, og jeg vet ikke om det er fordi han er usikker på seg selv eller om han fisker etter et kompliment fra meg. Jeg har selv gitt han et kompliment, men liker ikke å slenge de rundt dersom jeg ikke kjenner personen ordentlig. Utseendemessig ser han helt gjennomsnittlig ut. Kanskje litt over, og det har jeg ikke noe problem med. Vi har felles interesser, og jeg har aldri vært en som går etter utseendet uansett. Selv om jeg ser bra ut, har lange krøller, bra kropp, bra klesstil, personlighet og hele den regla. Det finnes svært attraktive jenter der ute som faktisk dater «ned» utseendetmessig, men ikke på en nedlatende måte. Jeg lurer bare på om dette er en form for lovebombing, eller om han er genuint interessert men virker usikker på seg selv. Hilsen ei veldig turned off jente på 20. Anonymkode: 88ce0...475 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #2 Skrevet 17. juli 2022 Kan love deg at du ikke er en 10 er 🤭 Anonymkode: 071a9...53a 28 12
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #3 Skrevet 17. juli 2022 Du burde helt klart gå for en på samme nivå som deg 10'er. En lavere vil selvsagt syns du er toppen av cup cake'n... og klarer ikke å la være å komplimentere en slik skjønnhet. Helt normalt. HIlsen 1'er dame som dater en 7'er. Enklere andre veien. Jeg gidder ikke gi komplimenter. Anonymkode: 5dba2...780 2
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #4 Skrevet 17. juli 2022 Jeg holdt på med en sånn fyr og orket det til slutt ikke mer, han klarte ikke la vær å snakke om utseende mitt og selv klage over eget at han burde vært kjekkere som datet meg. Og han var faktisk godt over snittet. Det ga seg liksom aldri, datet i flere måneder og ikke èn gang møttes vi eller sendte meldinger som ikke omhandlet utseende mitt. Får se hvor lenge du orker at han skal ha deg på en pidestall. Anonymkode: 10260...aa4 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #5 Skrevet 17. juli 2022 Jeg klarte heller ikke holde på med en sånn fyr. Det er utrolig slitsomt i lengden å bli bombardert med komplimenter. Man vet ikke hva man skal si til slutt og "takk, du og" blir liksom ikke så hyggelig. Og man får aldri sjansen til å gi et kompliment først så det føles som at man må gi et bare så det ikke skal bli så skjevfordelt. Anonymkode: a1f0b...f13 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #6 Skrevet 17. juli 2022 Nei, du har et feil syn på mennesker. Anonymkode: c853a...d66 5
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #8 Skrevet 17. juli 2022 Jeg tenker du kommer til å brenne deg mye på dette om du ikke lærer deg å tolke forskjellen på «synes du er pen» og «interessert i DEG som person». Så jeg hadde ikke fortsatt med ham om det ikke gir seg etter et par dates. Dress ned, still med lite/ingen sminke osv. Null utringning, ta håret i strikk. Anonymkode: 1653d...688
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #9 Skrevet 17. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg tenker du kommer til å brenne deg mye på dette om du ikke lærer deg å tolke forskjellen på «synes du er pen» og «interessert i DEG som person». Så jeg hadde ikke fortsatt med ham om det ikke gir seg etter et par dates. Dress ned, still med lite/ingen sminke osv. Null utringning, ta håret i strikk. Anonymkode: 1653d...688 Jeg er ikke ts. Jeg prøvde det siste der. Han syns jeg var enda penere da. Anonymkode: a1f0b...f13
Kipling Skrevet 17. juli 2022 #10 Skrevet 17. juli 2022 Gjetter at han er usikker og syns du er for bra for ham, og når han syns det er det vanskelig for deg å ikke plukke det opp og ende opp med å tro at han har rett, derav turnoffen. Skjer ofte når menn dater kvinner som er hottere enn de er vant til. Han kan være mr cool med mindre digge damer fordi han vet han fortjener dem, men blir beta så fort dama er deiligere enn hva han har hatt før. Er ikke så mye å gjøre med det enn å enten droppe det eller gi ham en sjangs og se om han forbedrer seg når han begynner å venne seg mer til å date deg. Du får se an hvor turnoff det er og ta et valg.
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #11 Skrevet 17. juli 2022 Har du langt krøllete hår? Eller har du lange krøller, som du skriver?😂 Når du blir eldre kommer du til å forstå at det å sette tall på folk ikke går an. Vi er alle hva vi er, for noen er jeg kanskje -12 men for en annen kan jeg være en tier…. Fint å møte en du er på bølgelengde med, ikke en som sitter å sikler som en hund. Anonymkode: 427fc...5d3 1 3
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #12 Skrevet 17. juli 2022 1. Uten å i det hele tatt ha sett deg/kjenne deg, har jeg litt vanskelig for å se at noen som rangerer seg selv med «toppscore», faktisk er det (i den grad man kan rangere mennesker slik). I en sånn kalkyle bør personlighet vær en stor faktor, det innebærer også selvinnsikt og syn på andre mennesker. I hvert fall i mitt hode 2. Hva med å bare si det som det er. Si du synes det er veldig hyggelig med fine komplimenter, men de er aller best når de kommer en gang i blant? Og, du trenger ikke snakke deg selv ned, jeg synes du er en flott kar så bare vær deg selv. Vi menn kan nok bli veldig gira av ei flott jente, særlig om vi ikke er av den irriterende cocky typen Anonymkode: 758d0...05d 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #13 Skrevet 17. juli 2022 (endret) Hvem i all verdens snakker om mennesker å denne måten? Setter på tall?! Anonymkode: 078dc...a45 Endret 26. juli 2022 av Matas Innlegget er ryddet for krenkende utsagn. Matas, mod. 5
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #14 Skrevet 17. juli 2022 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Kan love deg at du ikke er en 10 er 🤭 Anonymkode: 071a9...53a Brukte det som tittel fordi det er der jeg konstant får høre. Det hadde vært noe annet om jeg selv hadde kommet opp med denne teorien. Virker som du er bitter. Oppmerksomheten og hvordan jeg blir behandlet på, samt kommentarene jeg får tilsvarer en 10er. Takk for meg. TS 😊 Anonymkode: 88ce0...475
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #15 Skrevet 17. juli 2022 Er vel ingen som er en 10er. De som går rundt å tror det har lite kontakt med virkeligheten. AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Brukte det som tittel fordi det er der jeg konstant får høre. Det hadde vært noe annet om jeg selv hadde kommet opp med denne teorien. Virker som du er bitter. Oppmerksomheten og hvordan jeg blir behandlet på, samt kommentarene jeg får tilsvarer en 10er. Takk for meg. TS 😊 Anonymkode: 88ce0...475 Ikke sant Anonymkode: f8968...97d 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #16 Skrevet 17. juli 2022 Athena Catalina skrev (15 minutter siden): Du høres innbilsk ut. AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Nei, du har et feil syn på mennesker. Anonymkode: c853a...d66 Fordi jeg ikke ønsker komplimenter hvert 3 sekund? Merkelig. TS Anonymkode: 88ce0...475
Callisto83 Skrevet 17. juli 2022 #17 Skrevet 17. juli 2022 Sammen blir dere 16 ❤️ Men sånn helt seriøst, så høres det ikke ut som du er helt interessert. Det er vel lov å føle, uten og sette et tall på det. 2
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #18 Skrevet 17. juli 2022 10 er jenter har litt maskuline transetrekk? Er du sånn? Anonymkode: a6a24...e86
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #19 Skrevet 17. juli 2022 (endret) AnonymBruker skrev (På 17.7.2022 den 16.25): 1. Uten å i det hele tatt ha sett deg/kjenne deg, har jeg litt vanskelig for å se at noen som rangerer seg selv med «toppscore», faktisk er det (i den grad man kan rangere mennesker slik). I en sånn kalkyle bør personlighet vær en stor faktor, det innebærer også selvinnsikt og syn på andre mennesker. I hvert fall i mitt hode 2. Hva med å bare si det som det er. Si du synes det er veldig hyggelig med fine komplimenter, men de er aller best når de kommer en gang i blant? Og, du trenger ikke snakke deg selv ned, jeg synes du er en flott kar så bare vær deg selv. Vi menn kan nok bli veldig gira av ei flott jente, særlig om vi ikke er av den irriterende cocky typen Anonymkode: 758d0...05d Det er ikke en teori jeg har basert på min egen mening eller vrangforestillinger. Det er rett og slett det jeg har fått hørt av både venninner, tidligere kjærester som også har vært attraktive, fremmede osv. Jeg tror noen av dere tar det litt for bokstavelig talt. En tier tilsvarer jo bare (i dette tilfellet siden han ikke kjenner meg ordentlig) som en svært attraktiv jente. AnonymBruker skrev (På 17.7.2022 den 16.26): Hvem i all verdens snakker om mennesker å denne måten? Setter på tall?! Anonymkode: 078dc...a45 Jeg har aldri kommet i kontakt med simons på nettet, så dette kan jeg dessverre ikke svare på. Anonymkode: 88ce0...475 Endret 26. juli 2022 av Matas Innlegget er ryddet for sitering av slettet innhold. - Matas, mod.
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #20 Skrevet 17. juli 2022 Jevner seg nok ut med alderen Anonymkode: fe552...78f 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå