Gå til innhold

Hvordan skal en mann få et seksuelt forhold. En mann som bare vil ha litt sex.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, dette kan man jo reflektere over.

Markedsverdien til en mann er jo veldig lav.

Som kvinne vil du alltid få sex, nesten uansett hvordan du ser ut. Kan registrere deg på en datingside, då er det MANGE fler menn pr kvinne enn motsatt. Null problem å finne seg noe.

Men som mann har du nesten ingen muligheter, svært få.

Hvordan skal en mann egentlig løse dette? En som ser helt gjennomsnittlig ut.

:) 

Anonymkode: f875d...b64

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Som kvinne vil du alltid få sex, nesten uansett hvordan du ser ut. Kan registrere deg på en datingside, då er det MANGE fler menn pr kvinne enn motsatt. Null problem å finne seg noe.

Sex er ikke problem å få for damer men det er utrolig overfladisk og gir meg null så velger å avstå fra sex hvis det ikke er mulig med kjæreste.  

Anonymkode: 09121...8c9

• Liker 10
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Menn som gruppe må slutte å tøse så mye rundt, og begynne å bli litt mer hard to get. Spesielt de populære mennene må ta en for laget og slutte å være så lett å få til sengs. Det er menneskelig å helst ville ha det man ikke kan få eller har lite tilgang til, så når menn er billig vare, blir det selvsagt lett for damer å få seg noe. Hvis alle menn blir mer picky og går for kvalitet over kvantitet, vil denne "urettferdigheten" som alltid klages over, helt naturlig rette seg opp av seg selv.

Anonymkode: 35363...4be

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Det får du ikke løst, med mindre du betaler for det.

Anonymkode: f4a4d...371

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det får du ikke løst, med mindre du betaler for det.

Anonymkode: f4a4d...371

Er jo nok de som gjør det ja. Da er det jo kvinner som utnytter menn på den måten også.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Spesielt de populære mennene må ta en for laget og slutte å være så lett å få til sengs

Men hvorfor skulle de gjøre det? De kan jo ha sex med alle damene i byen, få ei ny hver helg om de vil. De attraktive mennene er fornøyde, og alle damer er fornøyde. Menn flest er taperne, men det driter jo de i

Anonymkode: 48d4e...8e8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

En gjennomsnittlig fyr kan fint få sex. Men det krever at man er en spennende og interessant fyr det er morsomt å være rundt. Ikke en usikker og lavselvtillits dott som klager over det på et nettforum for kvinner

Anonymkode: dd5f2...8a2

• Liker 10
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Menn som gruppe må slutte å tøse så mye rundt, og begynne å bli litt mer hard to get. Spesielt de populære mennene må ta en for laget og slutte å være så lett å få til sengs. Det er menneskelig å helst ville ha det man ikke kan få eller har lite tilgang til, så når menn er billig vare, blir det selvsagt lett for damer å få seg noe. Hvis alle menn blir mer picky og går for kvalitet over kvantitet, vil denne "urettferdigheten" som alltid klages over, helt naturlig rette seg opp av seg selv.

Yes! Dette er svaret. De burde tenke mer på sine medmenn.

Anonymkode: 1392d...e52

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Yes! Dette er svaret. De burde tenke mer på sine medmenn.

Anonymkode: 1392d...e52

Godt poeng , men vi må huske at dette ligger i vår biologi også. Kvinner har instinktivt «ansvar» for å skaffe menn med gode gener , slik at avkommet blir overlevelsesdyktig og sterkt. Derfor kvalitet over kvantitet. 

Menn derimot har instinktivt «ansvar» for å gjøre flest mulig kvinner gravide , slik at verden går rundt 

om du skjønner 😅

Anonymkode: 019bb...212

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er bare å lage Tinder profil og skrive hva du ønsker, er flere kvinner som er drittlei leie forhold som kun vil ha seg noe når det passer dem

Anonymkode: 47754...872

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Er bare å lage Tinder profil og skrive hva du ønsker, er flere kvinner som er drittlei leie forhold som kun vil ha seg noe når det passer dem

Anonymkode: 47754...872

Dette kan ikke en mann med gjennomsnittlig utseende gjøre nei. Ikke sjans i havet

Anonymkode: 48d4e...8e8

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Problemet er jo at menn generelt og kvinner generelt vil to forskjellige ting. Kvinner håper ofte å oppnå et fast kjæresteforhold når de har sex med en fyr. Men mennene på sin side vil bare ha sexen og stikker gjerne av etterpå. 

TS, du får skaffe deg en kjæreste. Men det er vel ikke bra nok for deg? Du vil bare ha sex med mange tilfeldige kvinner, og ikke en fast partner?

Anonymkode: 5c73b...2b0

• Liker 9
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Problemet er jo at menn generelt og kvinner generelt vil to forskjellige ting. Kvinner håper ofte å oppnå et fast kjæresteforhold når de har sex med en fyr. Men mennene på sin side vil bare ha sexen og stikker gjerne av etterpå. 

TS, du får skaffe deg en kjæreste. Men det er vel ikke bra nok for deg? Du vil bare ha sex med mange tilfeldige kvinner, og ikke en fast partner?

Det er vel ikke lett å skaffe en kjæreste heller da. Du får det til å høres lett ut.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er vel ikke lett å skaffe en kjæreste heller da. Du får det til å høres lett ut.

Det er ikke så vanskelig. Se deg rundt på gata, overalt i samfunnet der du ferdes. Helt gjennomsnittlige mennesker, som du hevder at du selv er en av, går og leier kjæresten sin hånd i hånd, eller triller barnevogn sammen, eller sitter på en benk i parken og har et romantisk øyeblikk.

Det kryr av helt gjennomsnittlige folk overalt som faktisk har kjærester. 

Jeg tror problemet ditt er det du skriver om i overskriften og hovedinnlegget ditt. Du vil bare ha én ting, og det skinner antageligvis gjennom og kvinner unngår deg. De færreste kvinner vil bli brukt og forkastet.

Du får lage deg en profil rundt om på diverse datingsider og skrive tydelig at du kun er ute etter sex eller et rent seksuelt opplegg, ikke noe annet. Da kan i alle fall ikke kvinnene skylde på at du har misledet dem, og de som tar kontakt eventuelt, er ute etter det samme som deg. Det finnes vel noen kvinner som er det også, selv om jeg tror de er sjeldnere.

• Liker 8
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Det er ikke så vanskelig. Se deg rundt på gata, overalt i samfunnet der du ferdes. Helt gjennomsnittlige mennesker, som du hevder at du selv er en av, går og leier kjæresten sin hånd i hånd, eller triller barnevogn sammen, eller sitter på en benk i parken og har et romantisk øyeblikk.

Det kryr av helt gjennomsnittlige folk overalt som faktisk har kjærester. 

Jeg tror problemet ditt er det du skriver om i overskriften og hovedinnlegget ditt. Du vil bare ha én ting, og det skinner antageligvis gjennom og kvinner unngår deg. De færreste kvinner vil bli brukt og forkastet.

Du får lage deg en profil rundt om på diverse datingsider og skrive tydelig at du kun er ute etter sex eller et rent seksuelt opplegg, ikke noe annet. Da kan i alle fall ikke kvinnene skylde på at du har misledet dem, og de som tar kontakt eventuelt, er ute etter det samme som deg. Det finnes vel noen kvinner som er det også, selv om jeg tror de er sjeldnere.

Veldig sant dette. Kunne ikke vært mer enig. Hvis du som gjennomsnittlig mann ønsker sex må du finne deg en kjæreste. Og hvorfor er det så fælt å ha kjæreste egentlig? Hvorfor vil du ikke det heller enn å knulle en masse forskjellige damer? Hva er grunnen til at du bare vil ha sex og ikke et forhold?

Anonymkode: 29035...41e

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Det kryr av helt.....

Det du ser er midlertidige forhold. Veldig mange av de havarerer. Menneskets historie de siste hundre årene i det minste, er ikke bygd for å bytte på verken 30 eller 40 kvinner og vice versa.

Kvinner gnåler om patriarkatet og annen babling i forhold til dette, men samtidig drømmer de fortsatt om et bryllup i den kristne kirka, men driter hardt i å følge det den tradisjonen sier i forhold til ekteskapet. Kvinner har for lengst glemt at man skal stå i "onde dager" også og ikke bare kose seg hver eneste dag, resten av livet. Det er ikke sånn livet er for vanlige folk. 

Litt som med jul. Vi er helt ville når det gjelder julefeiring, men det veldig få som følger de 10 bud eller som synger Jesus Greatest Hits på full guffe. Den feiringen er blitt så materialistisk og patetisk at det ikke går an. 

Anonymkode: 82e37...697

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Spesielt de populære mennene må ta en for laget og slutte å være så lett å få til sengs. Det er menneskelig å helst ville ha det man ikke kan få eller har lite tilgang til, så når menn er billig vare, blir det selvsagt lett for damer å få seg noe. Hvis alle menn blir mer picky og går for kvalitet over kvantitet, vil denne "urettferdigheten" som alltid klages over, helt naturlig rette seg opp av seg selv.

Det er dere kvinner som har gjort disse mennene attraktive slik at de kan gjøre som de vil. Jeg tror ikke at Chad-istene tar en for "laget" (for alle andre menn), så alle vi andre menn vil måtte etterhvert samle opp politisk og slå tilbake via stemmeseddelen. 

Slik mennene har gjort i Polen, USA, Malta og ikke minst Sør-Korea, for å nevne noen viktige land fra Vesten, som også er OECD-medlemmer. 

Dette ekstreme feministtullet må stoppes, for alle vi menn som har støttet feminismen før, trodde aldri (og ble aldri fortalt) at det ultimate målet til kvinnene er å bli en gjeng med kuer som ønsker å spermes av Chad-Bulls. Når feminismen har nådd dette punktet slik det har gjort her i Skandinavia, så har vi et ekstremt stort problem samfunnsmessig, og dermed også politisk, som etter hvert vil være stadig mer fremtredende.

Menn har ikke støttet kvinner i sin tid (på 1970-, 1980- og 1990-tallet frem til i dag) for å så finne ut at feminisme nå til dags betyr at kvinner skal hate på alle menn som ikke kvalifiserer seg til de syke kravene kvinner til enhver tid mener at menn skal følge.

Menn har heller ikke støttet kvinner i sin tid når det gjelder feminisme for at feminismen skal føre til at dagens unge menn blir fullstendig pulverisert innenfor høyere utdanning. 

Jeg vet ikke om jeg skammer meg eller ikke for at jeg støttet feminismen før, (og det samme gjelder flere av mine mannlige venner), men jeg ser hva den er blitt og noe må gjøres via stemmeseddelen etter hvert for at dette tullet skal bremses opp. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er dere kvinner som har gjort disse mennene attraktive slik at de kan gjøre som de vil. Jeg tror ikke at Chad-istene tar en for "laget" (for alle andre menn), så alle vi andre menn vil måtte etterhvert samle opp politisk og slå tilbake via stemmeseddelen. 

Slik mennene har gjort i Polen, USA, Malta og ikke minst Sør-Korea, for å nevne noen viktige land fra Vesten, som også er OECD-medlemmer. 

Dette ekstreme feministtullet må stoppes, for alle vi menn som har støttet feminismen før, trodde aldri (og ble aldri fortalt) at det ultimate målet til kvinnene er å bli en gjeng med kuer som ønsker å spermes av Chad-Bulls. Når feminismen har nådd dette punktet slik det har gjort her i Skandinavia, så har vi et ekstremt stort problem samfunnsmessig, og dermed også politisk, som etter hvert vil være stadig mer fremtredende.

Menn har ikke støttet kvinner i sin tid (på 1970-, 1980- og 1990-tallet frem til i dag) for å så finne ut at feminisme nå til dags betyr at kvinner skal hate på alle menn som ikke kvalifiserer seg til de syke kravene kvinner til enhver tid mener at menn skal følge.

Menn har heller ikke støttet kvinner i sin tid når det gjelder feminisme for at feminismen skal føre til at dagens unge menn blir fullstendig pulverisert innenfor høyere utdanning. 

Jeg vet ikke om jeg skammer meg eller ikke for at jeg støttet feminismen før, (og det samme gjelder flere av mine mannlige venner), men jeg ser hva den er blitt og noe må gjøres via stemmeseddelen etter hvert for at dette tullet skal bremses opp. 

Taliban viste vei i fjor

Anonymkode: 98423...e4c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Dra på sex treff / klubb

Anonymkode: f78d3...f7d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hva kan du tilby en kvinne? Og hvordan tenker du formidle det? 
For en kvinne velger seg ikke en mann for sex fordi han er pen. Hun velger han fordi det er høy sannsynlighet for at han duger til oppgaven. (Og ikke vil myrde henne i et mørkt smug). Velger hun ikke deg? Da er hun usikker på om du duger, eller på om du vil myrde henne.

Anonymkode: 5168e...e1c

• Liker 7
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...