Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest StellaNova
Skrevet

Kokosolje i stedet for barber skum, da særlig på vinteren, redder tørre legger 😄 Og så bruker jeg the ordinary sin glycolic acid tonere på leggene for inngrodde hår, og overarmene siden jeg blir "nuppete" der og det hjelper på de også.

Når jeg bruker sminke så bruker jeg en olje rens først, og så en mild såpe. Dobbel rens endret huden min helt. Trodde sminke fjerner servietter gjorde susen men det gjør d ikke for meg.

Rengjør svamper, koster og utstyr skikkelig. Det gjør en forskjell på kviser for min del i alle fall. Lett å glemme. 

Sove med flette eller oppsatt hår/silke putetrekk. Klipper bare håret for å vedlikeholde lengden nå, ikke på grunn av slitte tupper. Og en sjampo børste (usikker på hva det heter) som du maserer hodebunnen med når du vasker håret. Bra for blodtilførselen i hodebunnen. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fikse øyenbryn hos Lise i Bergen. Ingen er flinkere enn henne. Fine bryn åpner blikket. 

Smil masse, og ha det bra med deg selv. Da vises det på utsiden også. Også tror jeg man blir flottere om man godtar seg selv som man er, og ikke prøver å endre på alt med for mye sminke, falske vipper, selvbruning osv. 

Anonymkode: d4f09...060

• Hjerte 4
AnonymBruker
Skrevet

Dette er en veldig fin tråd 😍 Lært mye og lærer enda. Takk TS som startet en slik tråd og til dere damer som kommer med mye nyttige tips og bilder, ikke minst. 💚

Anonymkode: a6427...b4f

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.7.2022 den 0.28):

Fikse øyenbryn hos Lise i Bergen. Ingen er flinkere enn henne. Fine bryn åpner blikket. 

Smil masse, og ha det bra med deg selv. Da vises det på utsiden også. Også tror jeg man blir flottere om man godtar seg selv som man er, og ikke prøver å endre på alt med for mye sminke, falske vipper, selvbruning osv. 

Anonymkode: d4f09...060

Hvor holder Lise i Bergen til? 

Anonymkode: a649d...6e6

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Botox er det mest effektive jeg har gjort!

Anonymkode: 20f7e...193

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Søvn og vann. 

Øyemasker flere ganger i uken gjør susen for oss med poser under øynene. Deretter en god corrector før en litt lysere concealer. Åpner blikket veldig 

Mye fukt til hud. Hyaluron syre er gull. 

Velpleide øyebryn. 

Shaver ansiktet. På den måten ser og føles hud glattere og sminken ser penere ut. 

Lysning av tenner. God tannkrem som gjør det den hevder. Min favoritt etter å ha lett i årevis: oral b white. Kjører og på med whitening munnskyll. 

Håret har alt å si.etter jeg gikk over til olaplex er mitt stripete og tørre hår blitt fullt av liv og fukt igjen. Bruker et serum som virkelig har endret håret mitt. Dyrt men verdt det og varer lenge. Har også aldri for lang ettervekst. Det ser slumsete ut. 

Andre skjønnhets tips:smil, vær vennlig og kle deg rent og pent. 

Anonymkode: 217e9...c6f

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Lite/ingen alkohol. Alkohol er den største synderen for huden min. Tar jeg en skikkelig fest får jeg skikkelig kviseutbrudd minst en uke i etterkant. Jeg kan drikke en enhet inn i mellom, men ikke noe mer. Dersom jeg fester en sjelden gang tar jeg ansiktsmaske ofte for å få kontroll på kviseutbruddet. 

Botox. Jeg har fått et nytt liv etter jeg startet med botox. Jeg har stramme muskler i pannen og fikk rynker allerede tidlig i 20 årene. Jeg startet med botox ble rynkene helt borte, i tillegg som en bonus forsvant hodepinen jeg har slitt med siden jeg har vært tenåring. 

Gode rutiner rundt tannhygiene. Et pent smil er viktig. Jeg pusser tennene mine og polerer de regelmessig hos tannlege. Har alltid tatt godt vare på tennene mine, så de er fortsatt naturlig hvite nå i midten av 30 årene. Jeg hadde nok bleket de dersom de var gulere. 

Gode hudpleierutiner. Jeg bruker en del tid på å ta vare på huden min, renser huden, bruker serum, peeling, ansiktsmasker og gode kremer. Viktigste er å finne produkter som huden liker og ikke overdrive. 

Jeg har lyse bryn og vipper, farger disse regelmessig. Dette gjør jeg selv med depend sin hjemmefarge. 

Bruker også litt selvbruning i ansiktet. 

Alltid solkrem 50 i ansiktet når jeg skal være lenge ute, f.eks båttur, fjelltur osv. 

Nok søvn og vann. 

Anonymkode: 2c0eb...0e7

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Turer i naturen (!)

Høres helt sprøtt ut, men huden og håret får en helt annen glød leenge etter enn når jeg svetter på et treningssenter. Må bruke treningssenter om vinteren da, men vår/sommer/høst ->🌳🌲

Anonymkode: aec1a...3d6

• Liker 2
Skrevet

Permanent farge på øyenbryna. For meg som har lyse og tilnærmet usynlige vipper og bryn, har det stor effekt. Jeg farger bryna hjemme med  Refectocil i fargen kastanje, og blander eventuelt også i litt ekstra med rød farge. 

blush-P-55535.jpg

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Perelandra skrev (1 time siden):

Permanent farge på øyenbryna. For meg som har lyse og tilnærmet usynlige vipper og bryn, har det stor effekt. Jeg farger bryna hjemme med  Refectocil i fargen kastanje, og blander eventuelt også i litt ekstra med rød farge. 

blush-P-55535.jpg

Bruker også denne fast og er storfornøyd 😍 Kan jeg spørre hvor ofte du bruker den?

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Bruker også denne fast og er storfornøyd 😍 Kan jeg spørre hvor ofte du bruker den?

Det går vanligvis 2-3 uker mellom hver gang. Fargen sitter ikke så lenge som jeg kunne ønske. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Koreansk og japansk hudpleie. Dobbelrensing og høy solfaktor hele året. 

Anonymkode: 49dc7...81d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Perelandra skrev (10 timer siden):

blush-P-55535.jpg

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Samme her! Har prøvd mange merker opp gjennom, og ingen slår denne! Jeg bruker den hver 3.-4. uke, men burde gjort det hver 14 dag sannsynligvis.

Anonymkode: d1a85...c1b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Redken all soft/mega soft-serien redder mitt brusete hår. Har prøvd ca. alle frisørserier og brukt mye tid og penger på å temme håret. Denne er gull!

Screenshot_20220724-001902_Chrome.jpg

Anonymkode: d1a85...c1b

• Liker 1
Skrevet

Solfaktor 50 på sommer, 30 på vinter. Peeling er et stor nei i ansiktet. Lengre vipper med vippe serum. Retanol og retinoid på resept på kveld og c vitamin serum på dag har gjort huden min enda finere. 

Et mega godt tips mot munnherpes er antibak så fort du merker at det dukker opp noe. Borte mye fortere med det 

• Liker 1
Skrevet

Fin tråd! 🖤

AnonymBruker
Skrevet

Exuviance faktor 50 er som en tynn foundation og gir perfekt dekkevne for meg. 

Arganolje i håret hindrer at det knekker. 

Være sosial og le masse 🥰

Anonymkode: 81817...977

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.7.2022 den 10.21):

Søvn og vann. 

Øyemasker flere ganger i uken gjør susen for oss med poser under øynene. Deretter en god corrector før en litt lysere concealer. Åpner blikket veldig 

Velpleide øyebryn. 

Shaver ansiktet. På den måten ser og føles hud glattere og sminken ser penere ut. 

Lysning av tenner. God tannkrem som gjør det den hevder. Min favoritt etter å ha lett i årevis: oral b white. Kjører og på med whitening munnskyll. 

Håret har alt å si.etter jeg gikk over til olaplex er mitt stripete og tørre hår blitt fullt av liv og fukt igjen. Bruker et serum som virkelig har endret håret mitt. Dyrt men verdt det og varer lenge. Har også aldri for lang ettervekst. Det ser slumsete ut. 

Hvilket serum? 

Anonymkode: 414f2...3ee

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.7.2022 den 15.20):

Sminke trenger man jo ikke da :) Såpe renser huden bra nok.

Anonymkode: 93265...fe4

Man må ikke ha såpe heller. De brukte ikke såpe for 200 år siden og overlevde fint uten.  Dropp tannkrem, tannbørste og deo også.  Helt unødvendig. Kroppslukt er helt naturlig.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.7.2022 den 10.21):

Søvn og vann. 

Velpleide øyebryn. 

Hva slags øyemaske bruker du??  :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...