flusa Skrevet 17. juli 2022 #1 Skrevet 17. juli 2022 Har du ett eller flere skjønhetstips du vil dele med deg? Selv bruker jeg Elixabeth Arden eight hour cream protectant til så mye. Alt ifra til tørre lepper,hæler,tørr hud,på sår,insektsbitt,brannsår. Bruker også Nuxe tørrolje som ansiktsserum,den jevner ut hudtonen,demper tidlige rynker jeg allerede har fått og gir masse deilig fukt&glød til huden♡supergod å smøre inn på fuktig hud etter ett bad eller en dusj også. Bruker ofte en vaselin før jeg påfører parfyme,for å forlenge duften. 2 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #2 Skrevet 17. juli 2022 Bio Oil, bruker den til både ansikt og tørr hud, har også brukt den på arr etter keisersnitt, og nå er arret borte, nesten umulig å se😀 Anonymkode: b4306...008 3
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #3 Skrevet 17. juli 2022 Mitt beste tips er å kutte ut så mye produkter som mulig. La huden din være ren for kjemikaler. Vask deg med en såpe som har minst mulig stoffer, så bruke en fuktighetskrem som også har minst mulig lurium. Parfyme og deo er heller ikke noe man trenger, samme med shampoo/balsam etc...vi lures trill rundt. Anonymkode: 93265...fe4 8
flusa Skrevet 17. juli 2022 Forfatter #4 Skrevet 17. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Bio Oil, bruker den til både ansikt og tørr hud, har også brukt den på arr etter keisersnitt, og nå er arret borte, nesten umulig å se😀 Anonymkode: b4306...008 Den har jeg hørt mye positivt om hva lukter den,forressten?
flusa Skrevet 17. juli 2022 Forfatter #5 Skrevet 17. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Mitt beste tips er å kutte ut så mye produkter som mulig. La huden din være ren for kjemikaler. Vask deg med en såpe som har minst mulig stoffer, så bruke en fuktighetskrem som også har minst mulig lurium. Parfyme og deo er heller ikke noe man trenger, samme med shampoo/balsam etc...vi lures trill rundt. Anonymkode: 93265...fe4 Jeg liker å lukte godt😅 Og liker å bruke masse forskjellige hudpleieprodukter for å føle meg vel,og for å rense huden min skikkelig.🤗 føler ikke ansiktet blir skikkelig rent fra sminke og smuss uten en god rens🤗men godt vi er forskjellige🤗 6
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #6 Skrevet 17. juli 2022 flusa skrev (1 minutt siden): Jeg liker å lukte godt😅 Og liker å bruke masse forskjellige hudpleieprodukter for å føle meg vel,og for å rense huden min skikkelig.🤗 føler ikke ansiktet blir skikkelig rent fra sminke og smuss uten en god rens🤗men godt vi er forskjellige🤗 Sminke trenger man jo ikke da Såpe renser huden bra nok. Anonymkode: 93265...fe4
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #7 Skrevet 17. juli 2022 flusa skrev (2 minutter siden): Den har jeg hørt mye positivt om hva lukter den,forressten? Den lukter ikke i det hele tatt😀 blir ikke klissete heller. Men bruker den bare i ansiktet på kvelden, ikke på dagen under dagkrem og sminke. Brukte eight hour oljen før, men den lukter grusomt. Anonymkode: b4306...008 2
Callisto83 Skrevet 17. juli 2022 #8 Skrevet 17. juli 2022 Velstelte og velformede øyebryn kan virkelig "løfte" et ansikt. Gjelder både kvinner og menn. 10 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #9 Skrevet 17. juli 2022 flusa skrev (4 minutter siden): Den har jeg hørt mye positivt om hva lukter den,forressten? Den lukter veldig parfyme, bruker den selv på ansiktet noen ganger men kan ikke bruke den for ofte for den har så sterk lukt. Skulle ønske de ikke puttet parfyme i den men men Anonymkode: 50422...9b1 2 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #10 Skrevet 17. juli 2022 Callisto83 skrev (4 minutter siden): Velstelte og velformede øyebryn kan virkelig "løfte" et ansikt. Gjelder både kvinner og menn. ja, velstelte negler UTEN lakk og jukseri også.. Så naturlig som mulig tenker jeg. Fake øyevipper er jo helt grusomt, utrolig jalla og harry. Anonymkode: 93265...fe4 5
flusa Skrevet 17. juli 2022 Forfatter #11 Skrevet 17. juli 2022 Oriflame sin Tender care er helt super mot munnsår👍 Har sluttet å kjøpe disse spesialsalvene etter jeg testet denne🤗 1 1
flusa Skrevet 17. juli 2022 Forfatter #12 Skrevet 17. juli 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Sminke trenger man jo ikke da Såpe renser huden bra nok. Anonymkode: 93265...fe4 Jeg sminker meg for å føle meg vel👍 11
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #13 Skrevet 17. juli 2022 Huden min har blitt mye finere etter at jeg sluttet med sminke. Og så mye dillete hudpleie. Jeg har sensitiv hud, og har hørt andre si det samme. Bruker dagkrem, øyekrem, rens og iblant en maske og skrubb, men ikke ofte. Anonymkode: 20081...ad2 2 1
flusa Skrevet 17. juli 2022 Forfatter #14 Skrevet 17. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Huden min har blitt mye finere etter at jeg sluttet med sminke. Og så mye dillete hudpleie. Jeg har sensitiv hud, og har hørt andre si det samme. Bruker dagkrem, øyekrem, rens og iblant en maske og skrubb, men ikke ofte. Anonymkode: 20081...ad2 Jeg har blitt sløv til å bruke ansiktsmaske,men det er jo så deilig 🤗 Prøver å bruke det 1 gang i uka,men blir som oftest 1-2 ggr i måneden.
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #15 Skrevet 17. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Huden min har blitt mye finere etter at jeg sluttet med sminke. Og så mye dillete hudpleie. Jeg har sensitiv hud, og har hørt andre si det samme. Bruker dagkrem, øyekrem, rens og iblant en maske og skrubb, men ikke ofte. Anonymkode: 20081...ad2 Samme her, til slutt endte jeg opp med kun skånsom såpe og fuktighetskrem. Det er alt jeg bruker nå Såpen til håret også, deo sluttet jeg med. Kroppen endret seg med svettelukten etter ca 2mnd. Så ikke noe poeng i å bruke kjemikaler da. Anonymkode: 93265...fe4
Gjest Suzanne Skrevet 17. juli 2022 #16 Skrevet 17. juli 2022 flusa skrev (24 minutter siden): Jeg sminker meg for å føle meg vel👍 Å føle seg vel er veldig viktig👍. Det skinner dessuten gjennom, og synes på utsiden😀. Jeg bruker sjelden sminke selv, men det er nok fordi jeg bruker linser (mascara uaktuelt), og har jevnt over hatt god hud og farge. Når flinke venninner har piffet meg opp, ser jeg jo at jeg ser litt bedre ut. Hurra for velvære!
Gjest Suzanne Skrevet 17. juli 2022 #17 Skrevet 17. juli 2022 Jeg bruker denne som dagkrem. Kan anbefales. Drøy i bruk, god lukt og litt gel- aktig i konsistensen.
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #18 Skrevet 17. juli 2022 Jeg har problematisk hud så jeg har fint lite valg, jeg må bruke produkter. Men jeg hadde et intenst kløende utslett som hudlegen gav meg en hestkur med antihistaminer for, i alle mulige kombinasjoner, i tillegg til noen sprøyter en gang i måneden, pluss kortisonkremer. Klarte å hindre det fra å bli verre, men ikke noe mer, og klødde gjorde det fortsatt. Så kutta ut sprøytene og kremene, og trappet ned antihistaminene(sov jo hele tiden!), og så begynte jeg å smøre meg med canoderm fra apoteket. Innen flaska var tom var utslettet borte 🙄 Så har dere hudkløe av noe slag, prøv den:P Fotbad med olivenolje. Babyføtter! Og om noen plages med med frizzy hår, prøv denne. Brukt den fast og har mye mindre frizz, jeg kan tilogmed FØNE håret uten at jeg ser ut som en sau etterpå! Og så blir det så mykt og lukter digg:) Anonymkode: 4d6ec...811 2 1 2
Capazitet Skrevet 17. juli 2022 #19 Skrevet 17. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har problematisk hud så jeg har fint lite valg, jeg må bruke produkter. Men jeg hadde et intenst kløende utslett som hudlegen gav meg en hestkur med antihistaminer for, i alle mulige kombinasjoner, i tillegg til noen sprøyter en gang i måneden, pluss kortisonkremer. Klarte å hindre det fra å bli verre, men ikke noe mer, og klødde gjorde det fortsatt. Så kutta ut sprøytene og kremene, og trappet ned antihistaminene(sov jo hele tiden!), og så begynte jeg å smøre meg med canoderm fra apoteket. Innen flaska var tom var utslettet borte 🙄 Så har dere hudkløe av noe slag, prøv den:P Fotbad med olivenolje. Babyføtter! Og om noen plages med med frizzy hår, prøv denne. Brukt den fast og har mye mindre frizz, jeg kan tilogmed FØNE håret uten at jeg ser ut som en sau etterpå! Og så blir det så mykt og lukter digg:) Anonymkode: 4d6ec...811 Takk for tips om Canoderm! Må prøvast, slit med kløe på armar og bein
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #20 Skrevet 17. juli 2022 Capazitet skrev (3 timer siden): Takk for tips om Canoderm! Må prøvast, slit med kløe på armar og bein Definitivt verdt et forsøk da ja! Denne jeg brukte ganske tynn i konsistensen og trekker godt inn. Kommer også i stor pumpeflaske som er mer kremete som typisk fuktighetskrem. Anonymkode: 4d6ec...811 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå