AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #1 Skrevet 17. juli 2022 Hei. Jeg har flere venninner og kompiser som drikker veldig mye mer enn meg, men som verken kaster opp eller blir noe særlig dårlig. Jeg derimot, de dagene jeg drikker litt mer enn feks bare en flaske vin og kommer hjem for å legge hodet på puta, så blir jeg så ekstremt kvalm av at alt spinner rundt at jeg må kaste opp. Det er hver eneste gang, og jeg lurer på om det er fler enn meg som har det sånn? Jeg synes det er merkelig iåm at jeg verken er kvalm på vei hjem eller noe som helst, men det skjer først når jeg lukker øyne og legger meg ned. Anonymkode: 73492...20a
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #2 Skrevet 17. juli 2022 Du må drikke vann, og spise litt nattmat. Vi er alle forskjellige, og det er ikke sikkert kroppen din klarer å bryte ned alkoholen ordentlig, så da blir man lett fyllesyk og dårlig. Derfor er det viktig at du drikker mye vann og spiser litt. Det vil hjelpe deg veldig. Anonymkode: 63ea3...a82 4
Mezzosoprena Skrevet 17. juli 2022 #3 Skrevet 17. juli 2022 Som vedkommende over her sier, ikke legg det med en gang - spis mat og drikk vann. Jeg blir også supersvimmel og kvalm hvis jeg legger meg uten å ha ventet litt oppe og spist (masse).
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #4 Skrevet 17. juli 2022 Tror du legger deg på stigende rus. Trikset er å gi seg en times tid før man skal hjem og heller drikke vann istedet for alkohol. Samt spise noe før senga. Anonymkode: 0ed85...891 4
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #5 Skrevet 17. juli 2022 Kan også hjelpe å sove i mer sittestilling enn helt flat. Anonymkode: 56c42...e0e
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #6 Skrevet 17. juli 2022 Kan hende de du sammenligner mengde med drikker hyppigere enn deg, derav har de mer toleranse og tåler mer alkohol. At selv om du drikker minst, så får du høyere promille enn de.. Anonymkode: e1a4c...906
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #7 Skrevet 17. juli 2022 Jeg hadde samme problem. Sluttet rett og slett å drikke/feste. Orker ikke å spy. Anonymkode: 4ee42...ede
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå