Gå til innhold

Aldersforskjell

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest In Love

Hei!

Jeg er en gutt på 18 år. Og jeg har et veldig godt øye til ei jente som ble 15 år dette året. Men jeg vet ikke helt om aldersforskjellen er for stor, men jeg føler at hvis jeg har lyst, så blir det noe mellom oss, et fast forhold altså, vi har det bra sammen, og jeg er ganske sikker på at det er noe på gang. Hun er godt utviklet både fysisk og psykisk :) For meg er det ingen problem med 3 år, oki så er hun under den seksuelle lavalder, men for min del kan jeg godt vente med sexen til hun fyller 16, hvis hun også vil det :) Men jeg vet ikke helt hvordan moren hennes vil ta det. Jeg kjenner moren godt og jeg tror hun har et godt intrykk av meg.

Men hvis det er noen damer/jenter her, som er på min alder, eller som har en datter på min alder, så kan dere kanskje skrive og fortelle hva dere tror, hvis det var datteren deres, eller hvis det var deg :)

Hun er bare helt nydelig, og kjmpesnill :)

Blir glad for alle svar :)

Klem Gutt 18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Uansett om det bare er 3år, hun er under den seksuelle lavalderen og det er faktisk straffbart å ha sex med henne! Blir dere sammen, vent med sex til hun er gammel nok til det! Og hvordan vet du forresten at hun er så godt utviklet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge du behandler denne jenta pent og tar vare på henne, tror jeg mor vil synes det er greit.

Ethvert snev av respektløshet, ansvarsløshet eller annen dårlig oppførsel vil få mamma til å tørne fullstendig.

Her er det viktig å tenke på at hun er under 16; vent med sex til dere begge er klare og har lov. Samt husk skikkelig prevensjon; dere er vel unge til å bli foreldre allerede om dere først har sex!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig enig med Vibeke på dette.

Behandle henne godt, og vent med sexen til hun er lovlig.

Da jeg var 16 var jeg selv sammen med en mann som var 15 år eldre, så i ekte kjærlighet - som jeg trodde da - er alder uvesentlig.

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Jeg ble sammen med kjæresten min da jeg var 15 og han var 20. Dette ble ikke helt godt mottatt hos mine eller hans venner, noe som heldigvis har endret seg nå!

Tre år er ikke den store forskjellen, men jeg vil råde deg til å gi henne så mye tid og rom som hun trenger. Ikke tving henne til å ha sex, og til dere som preker den seksuelle lavalderens sak: la hun få gjøre som hun vil. En vet selv når en er klar for sex eller ikke, i alle fall hvis en har fått tid til å tenke litt over det. Kjæresten min begynte å studere den sommeren vi ble sammen, og jeg fikk derfor oseaner med tid for meg selv til å tenke og pønske på alt mulig. Å holde en åpen dialog dere i mellom er alfa og omega!

Merkelige tider i 15-årsalderen. Veldig liten, men likevel veldig stor. Tror de fleste ønsker å være så mye eldre enn det de er i den alderen, uten å helt få det til. Husker at jeg var villig til å rive ut jekslene mine med tang for å bli et par år eldre på den tiden. Er 17 nå, og er fornøyd med det. Har av en eller annen grunn klart å gro litt inn i meg selv, noe du som startet tråden og vil merke. Hvis dere holder sammen over lengre tid, vil dere få noen kjekke og innholdsrike år sammen. Ikke godt å vite hva en finner på i de glade gymnasdager!

Ta vare på kjærligheten, og kos deg så masse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var 15 var det da helt normalt å ha kjærester som var 18. Regner da med at dette er ganske vanlig i dag også.

Men støtter opp under at dere bør vente med sex til hun selv føler seg klar. Du sier jo at det er helt ok for deg å vente til hun er 16, så jeg ser ikke noe problem i at dere skulle kunne være sammen.

Lykke til !

Lilly

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...