Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det absolutt ikke lurt? Har hatt lyst på det en stund men latt være fordi jeg prøver å bli gravid, men dette tar jo tydeligvis en evighet :/ tenkte bare den ene i så fall

Anonymkode: e464a...3b7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tok mine ut for mange år siden, men hvis det er amming du tenker på er det ikke noe hinder for det altså. Melka fyker ut gjennom der det skal komme ut, og piercinghullene 😅 vet ikke hvordan det er med smykker i, da.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor i all verden skal du ha noe så stygt? Har din mann en fetisj? 

Dropp det, du skal bli mor nå. Vær bedre. 

Anonymkode: 4c394...0fb

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Slutt å vær så surmaga. Bare fordi du synes noe er stygt, så betyr ikke det at det er stygt. Og hva har å være mor med saken å gjøre?

Anonymkode: 40975...2d5

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

:ler: herre

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Hvorfor liker folk denne kommentaren?

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Åherregud 😂

Anonymkode: 9980b...f5a

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
Fame skrev (16 timer siden):

Hvorfor liker folk denne kommentaren?

Det er vel endel som er enige da.

Anonymkode: 292ef...3d5

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er vel endel som er enige da.

Anonymkode: 292ef...3d5

Folk er enig i at man ikke skal ha piercing som mor?

AnonymBruker
Skrevet

Piercing er Harry, men jeg skjønner ikke argumentet om at hun skal bli mor og må bli bedre. Piercing gjør ikke noen til en dårlig mor. Men harry er det, blodharry. Spesielt i brystvorten. Må være sabla vondt å ta også, auuu. 

Anonymkode: a4212...623

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Piercing er Harry, men jeg skjønner ikke argumentet om at hun skal bli mor og må bli bedre. Piercing gjør ikke noen til en dårlig mor. Men harry er det, blodharry. Spesielt i brystvorten. Må være sabla vondt å ta også, auuu. 

Neida, trenger ikke være vondt.

Synes det er mye mindre harry med en piercing ingen andre enn du selv og partneren ser enn tatoveringer og piercinger alle andre rundt deg ser.

Anonymkode: 2bcfb...92d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Neida, trenger ikke være vondt.

Synes det er mye mindre harry med en piercing ingen andre enn du selv og partneren ser enn tatoveringer og piercinger alle andre rundt deg ser.

Anonymkode: 2bcfb...92d

Mulig jeg bare har ekstra følsomme brystvorter, for mine er ømme bare jeg kommer litt hardt borti dem, så tror noe sånt hadde vært smertedøden for meg 😂 Men en venninne mistet følsomheten i brystvortene da hun tok silikon, så ikke sikkert det hadde vært vondt for henne. Nå mener jeg ikke at man må ha silikon for at det ikke skal gjøre vondt, altså, er vel individuelt hvor følsom man er, silikon eller ikke.

Jeg syns piercinger er Harry uansett jeg, haha. Og i brystvorten syns det jo om man har på seg trang t-skjorte/singlet og tynn/ingen bh. Tatovering syns jeg kan være fint om den er liten, men hele armen tatovert syns jeg ikke er fint. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Mulig jeg bare har ekstra følsomme brystvorter, for mine er ømme bare jeg kommer litt hardt borti dem, så tror noe sånt hadde vært smertedøden for meg 😂 Men en venninne mistet følsomheten i brystvortene da hun tok silikon, så ikke sikkert det hadde vært vondt for henne. Nå mener jeg ikke at man må ha silikon for at det ikke skal gjøre vondt, altså, er vel individuelt hvor følsom man er, silikon eller ikke.

Jeg syns piercinger er Harry uansett jeg, haha. Og i brystvorten syns det jo om man har på seg trang t-skjorte/singlet og tynn/ingen bh. Tatovering syns jeg kan være fint om den er liten, men hele armen tatovert syns jeg ikke er fint. 

Hva andre synes er fint er jo i grunn lite relevant i denne tråden

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.7.2022 den 10.40):

Det var ikke så vondt å ta den, men det svir godt akkurat nå  :ler: heldigvis er det bare jeg og mannen som skal se den og han synes det er fint

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...