AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #1 Skrevet 17. juli 2022 Hver gang jeg ser en dame beskrive seg selv så står stort sett likt: jeg er slank, smart, trener jevnlig og spiser sunt og venner sier jeg er hyggelig og empatisk og snill. Har vanskelig for å tro at alle damer er slik? De jeg har møtt er langt fra slik. Damer generelt for meg er falske, liker drama og intriger og baksnakking ikke minst. Og kan de ta fra deg noe så gjør de det bare for å føle seg bedre enn deg. Dvs mannfolk f.eks enda de vet du liker dem. Det har jeg opplevd mange ganger. Jeg gidder ikke konkurrer med idiot kvinnfolk så da får mannfolka bare ta dem. kvinne Anonymkode: 5fdd4...f9f
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #2 Skrevet 17. juli 2022 Det ene utelukker ikke det andre. Man kan gjøre alle de positive tingene du nevner, og bli beskrevet i positive ordlag av venner, samtidig som man er en drittkjerring på mange områder. Når det er sagt, dersom du har problemer med et helt kjønn så kan det lønne seg å gå litt i seg selv. Det er lite sannsynlig at alle andre kvinner enn deg er problemet her. Anonymkode: a9c89...7e4 3
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #3 Skrevet 17. juli 2022 Just now, AnonymBruker said: Hver gang jeg ser en dame beskrive seg selv så står stort sett likt: jeg er slank, smart, trener jevnlig og spiser sunt og venner sier jeg er hyggelig og empatisk og snill. Har vanskelig for å tro at alle damer er slik? De jeg har møtt er langt fra slik. Damer generelt for meg er falske, liker drama og intriger og baksnakking ikke minst. Og kan de ta fra deg noe så gjør de det bare for å føle seg bedre enn deg. Dvs mannfolk f.eks enda de vet du liker dem. Det har jeg opplevd mange ganger. Jeg gidder ikke konkurrer med idiot kvinnfolk så da får mannfolka bare ta dem. kvinne Anonymkode: 5fdd4...f9f Jeg kjenner noen kvinner av den "falske, liker drama osv."-typen som du beskriver her, men jeg kjenner mange flere som ikke er sånn. Heller enn å droppe alt som heter venninner, velger jeg hvem jeg vil omgås. Anonymkode: 58801...032 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #4 Skrevet 17. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det ene utelukker ikke det andre. Man kan gjøre alle de positive tingene du nevner, og bli beskrevet i positive ordlag av venner, samtidig som man er en drittkjerring på mange områder. Når det er sagt, dersom du har problemer med et helt kjønn så kan det lønne seg å gå litt i seg selv. Det er lite sannsynlig at alle andre kvinner enn deg er problemet her. Anonymkode: a9c89...7e4 Ja det er nok meg så derfor holder meg unna kvinner..trenger dem ikke i livet mitt. Anonymkode: 5fdd4...f9f
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #5 Skrevet 17. juli 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: Ja det er nok meg så derfor holder meg unna kvinner..trenger dem ikke i livet mitt. Anonymkode: 5fdd4...f9f Det er sikkert gjensidig Hva ville du diskutere egentlig? At kvinner er teite? Anonymkode: a9c89...7e4
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #6 Skrevet 17. juli 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det er sikkert gjensidig Hva ville du diskutere egentlig? At kvinner er teite? Anonymkode: a9c89...7e4 nei at kvinner hver gang på kg beskriver seg som miss perfekt når vi alle vet at ikke alle kan være det??? Blir så kleint og ser ut som de har kopiert teksten fra hverandre. Anonymkode: 5fdd4...f9f
Portia Catonis Skrevet 18. juli 2022 #7 Skrevet 18. juli 2022 De fleste liker vel å se på seg selv som sunne, vennlige, omgjengelige mennesker? De som er gjennomført negative, klager på alt, baksnakker, lyver og skryter tror jeg ikke ser det selv. Selvinnsikt er ikke alle forunt.
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #8 Skrevet 19. juli 2022 Portia Catonis skrev (På 18.7.2022 den 2.57): De fleste liker vel å se på seg selv som sunne, vennlige, omgjengelige mennesker? De som er gjennomført negative, klager på alt, baksnakker, lyver og skryter tror jeg ikke ser det selv. Selvinnsikt er ikke alle forunt. Ja det tror jeg og.. pluss at jeg kjenner jeg blir litt oppgitt når det er 5 dama på single liv og dating som beskriver seg som akkruat likedan som de 4 forrige som ikke lyktes på kjærlighetsfronten... blir jo så en ikke tror på det. Ikke rart det er kjedelig for mannfolk lissom hvis alle er kliss like. Anonymkode: 5fdd4...f9f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå