AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #1 Skrevet 17. juli 2022 Hei, noen her som har tatt brystreduksjon? Hvordan ble resultatet, er det noenlunde pent? Jeg vet ikke med dere men jeg har myyye vondt i nakken og korsryggen, lurer på om det kommer av de tunge brystene mine.. Var det mye vondt etter operasjonen? Hilsen hu med superschvære pupper i størrelse 85i. Anonymkode: e039d...0e5 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #2 Skrevet 17. juli 2022 Mer enn halverte størrelsen. Gjorde ikke vondt, ikke i det hele tatt. Tok et godt år før jeg begynte å få følelse tilbake, og etter 3 år er den fremdeles ikke helt tilbake. Men det ble veldig pent, ikke angret ett øyeblikk. Anonymkode: 60f90...688
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #3 Skrevet 17. juli 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Mer enn halverte størrelsen. Gjorde ikke vondt, ikke i det hele tatt. Tok et godt år før jeg begynte å få følelse tilbake, og etter 3 år er den fremdeles ikke helt tilbake. Men det ble veldig pent, ikke angret ett øyeblikk. Anonymkode: 60f90...688 Hadde du vondt i nakken og korsryggen? Tok du privat eller offentlig? Bra at du er fornøyd 😃 Anonymkode: e039d...0e5
Malindalin Skrevet 17. juli 2022 #4 Skrevet 17. juli 2022 Fjernet 1.2 kg i 2016. Veldig fornøyd med størrelsen som nå er B, men de er ikke akkurat pene å se på. 190 sting, dårlig «håndtverk», brystvorter de ikke fikk satt på skikkelig, ikke noe fettsuging under armene så der har jeg «vinger». Fortsatt litt ubehagelig og få press på arrene, vet ikke om det er normalt. Men de fungerer, har mye følelse i de og kunne også delamme mitt minste barn. Kunne glatt gjort det igjen! 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #5 Skrevet 17. juli 2022 Tok reduksjon i 2020 mener jeg det var. Veldig fine, minimale arr og full følelse. Nå gjenstår det å se om de duger til amming 🤪 Anonymkode: e1289...21c 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #6 Skrevet 17. juli 2022 Fikk dekket reduksjon i 2006, da var jeg 18 år gammel. Slet med nakke og rygg, samt dårlig holdning. Hadde str.75G/80F, og tok ut 1,1 kg tilsammen da den ene puppen var større enn den andre. Fikk sånn noenlunde lik størrelse på begge, og endte opp med en perfekt 75C. Storfornøyd, og brydde meg ikke om arrene. Var vondt og var støl de første døgnene, og holdt på å svime av første gangen jeg fikk ta en dusj og bytte plaster. Men etter de første to-tre ukene så var jeg fit for fight igjen med min "nye" kropp 🥰 Fikk knapt til å del-amme barna i en måneds tid pga sikkert avkuttede melkeganger, og nå har jeg gått svært mye ned i vekt pga sykdom, så nå har jeg to tomme erteposer som resultat 🥺 Anonymkode: 6ef36...ce7
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #7 Skrevet 17. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Fikk dekket reduksjon i 2006, da var jeg 18 år gammel. Slet med nakke og rygg, samt dårlig holdning. Hadde str.75G/80F, og tok ut 1,1 kg tilsammen da den ene puppen var større enn den andre. Fikk sånn noenlunde lik størrelse på begge, og endte opp med en perfekt 75C. Storfornøyd, og brydde meg ikke om arrene. Var vondt og var støl de første døgnene, og holdt på å svime av første gangen jeg fikk ta en dusj og bytte plaster. Men etter de første to-tre ukene så var jeg fit for fight igjen med min "nye" kropp 🥰 Fikk knapt til å del-amme barna i en måneds tid pga sikkert avkuttede melkeganger, og nå har jeg gått svært mye ned i vekt pga sykdom, så nå har jeg to tomme erteposer som resultat 🥺 Anonymkode: 6ef36...ce7 Uff så leit at det har blitt sånn. Er ikke lett å gå gjennom en operasjon og tiden etterpå heller. Har lest om muligheten til å fettsuge feks mage og sette inn fettet i brystene. Vet ikke om det kan være et alternativ, håper du blir fornøyd til slutt ❤️ Anonymkode: e039d...0e5
Kath H. Skrevet 6. april 2023 #8 Skrevet 6. april 2023 Malindalin skrev (På 17.7.2022 den 17.06): Fjernet 1.2 kg i 2016. Veldig fornøyd med størrelsen som nå er B, men de er ikke akkurat pene å se på. 190 sting, dårlig «håndtverk», brystvorter de ikke fikk satt på skikkelig, ikke noe fettsuging under armene så der har jeg «vinger». Fortsatt litt ubehagelig og få press på arrene, vet ikke om det er normalt. Men de fungerer, har mye følelse i de og kunne også delamme mitt minste barn. Kunne glatt gjort det igjen! hva slags sykehus ble du operert på?
Malindalin Skrevet 7. april 2023 #9 Skrevet 7. april 2023 Kath H. skrev (15 timer siden): hva slags sykehus ble du operert på? Levanger
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #10 Skrevet 7. april 2023 Jeg har nettopp fått det godkjent via et av sykehusene i Agder. Men har ikke lyst til å opereres her. Er det slik at man etter godkjenning kan velge sykehus? (så lenge det ikke er privat og uten offentlig støtte) Lurer også på, til dere som har gjort dette, om dere fikk opplevelse av brystløft i tillegg til litt mindre bryster? Og jeg får antagelig operasjon i juni. Men er det lite lurt mtp sommeren og soling /bading? Anonymkode: 627ee...544
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå