Kløna94 Skrevet 17. juli 2022 #1 Skrevet 17. juli 2022 Her sitter jeg og føler meg som 15 år, men er for lengst bikket 30, fortvilt over hvordan jeg skal løse situasjonen med han jeg dater. vi har datet i 3+ mnd nå, vi er begge sjenerte typer og sliter vel litt med å vær sårbar begge to. Vi har det så fint i lag og liker han ordentlig godt. Men jeg blir fort usikker i slike situasjoner og det skal ikke mye som skal til før jeg begynner å tvile på alt. Han er utrolig vanskelig å lese og er ekstremt usikker på hva han tenker om det vi holder på med. Dårlig selvtillit, traume og usikkerhet gjør det vanskelig for meg å i det hele tatt ta opp temaet, men nå må jeg vite. Så er det noen som har et forslag på måten jeg kan spør om dette? Trenger spesifikke forslag. Prøvd å tenke og skrive en åpning settning å begynne med fordi jeg tenker at det kan gjør det lettere å få i gang samtalen. Klarer bare ikke å finne noe som ikke gjør det her så kleint. Slike samtaler skal jo ikke være spesielt gøy å ha, mtp avslag og alt det der, men trenger noe som ikke er så kleint. Blir det kleint er jeg redd jeg ikke klarer/tørr å ta det opp. 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #2 Skrevet 17. juli 2022 Da jeg og min kjære tok samtalen var det som følge av at en kompis av han spurte rett ut om vi var sammen. Da vi ikke hadde noe svar å servere falt det litt naturlig å ta det opp når vi senere var på tomannshånd. Kanskje du kan avtale med en venninne at hun spør, så har dere en fin inngangsport? 😊 Anonymkode: 00deb...f3c 3
Kløna94 Skrevet 17. juli 2022 Forfatter #3 Skrevet 17. juli 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Da jeg og min kjære tok samtalen var det som følge av at en kompis av han spurte rett ut om vi var sammen. Da vi ikke hadde noe svar å servere falt det litt naturlig å ta det opp når vi senere var på tomannshånd. Kanskje du kan avtale med en venninne at hun spør, så har dere en fin inngangsport? 😊 Anonymkode: 00deb...f3c Ja det er jo en mulighet, nå er det en stund til noe slikt sosialt skjer igjen da.. det er kanskje ulempen, men likte forslaget da!
Overaltalltid Skrevet 17. juli 2022 #4 Skrevet 17. juli 2022 Du kan si , "hei jeg snakket med ei veninne og hun lurte på om jeg hadde fått kjæreste ". Og da begynte jeg tenke er vi egentlig det sånn offisielt? Hvor står vi. 😉? så kan du si at du ser på han som kjæreste ,så ser du hva han sier 😉 5
Kløna94 Skrevet 17. juli 2022 Forfatter #5 Skrevet 17. juli 2022 Overaltalltid skrev (Akkurat nå): Du kan si , "hei jeg snakket med ei veninne og hun lurte på om jeg hadde fått kjæreste ". Og da begynte jeg tenke er vi egentlig det sånn offisielt? Hvor står vi. 😉? så kan du si at du ser på han som kjæreste ,så ser du hva han sier 😉 Det er jo ikke akkurat løgn heller for å si det slik! Føler jeg har vært igjennom forhør med alle i slekten snart😄 men det var fint forslag da😊 takk!
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #6 Skrevet 17. juli 2022 Gud så komplisert alt har blitt. Ville bare gå ut i fra at dere er sammen. Anonymkode: 9aefd...e4f
Kløna94 Skrevet 17. juli 2022 Forfatter #7 Skrevet 17. juli 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Gud så komplisert alt har blitt. Ville bare gå ut i fra at dere er sammen. Anonymkode: 9aefd...e4f Ja, hadde ikke gjort noe om det var så enkelt man skulle ønske det var😄
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #8 Skrevet 17. juli 2022 Kløna94 skrev (2 minutter siden): Ja, hadde ikke gjort noe om det var så enkelt man skulle ønske det var😄 Men hvorfor ikke? Anonymkode: 9aefd...e4f
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #9 Skrevet 17. juli 2022 For å være helt ærlig så satte jeg meg selv som "i et forhold med ...." Med min nåværende mann den gangen det var et tema 🙈🙈 fryktelig romantisk.. Anonymkode: 9c155...ce7
Kløna94 Skrevet 17. juli 2022 Forfatter #10 Skrevet 17. juli 2022 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Men hvorfor ikke? Anonymkode: 9aefd...e4f Nei, som jeg skrev lengre oppe her så er det mye som gjør meg usikker i slike situasjoner og av mange årsaker så er slike ting vanskelig for meg. Men selvfølgelig kunne jeg ønske ting ikke var så komplisert😅
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå