AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #1 Skrevet 17. juli 2022 Hei! Hadde fly fra Oslo til Stavanger i morgen den 18 juli, og fikk nettopp vite at det ble kansellert. Har allerede bestilt togbilletter nå, så er ikke nødvendig at de skal ombooke oss, men i mailen jeg fikk står det at de "prøver å finne nytt fly" til oss, må jeg vente til de liksom har prøvd på dette eller kan jeg søke om refusjon med en gang? Jeg har prøvd å gå inn i chat via kundeservice som ikke går (sikkert stor pågang) og å ringe så må jeg vente i kø i mange timer, så vil "helst" finne ut av dette på egenhånd. Jeg har prøvd å logge inn på SAS og gå på Mine bestillinger også reisen, men det går ikke an å trykke på noe kanseller. Hvordan er det man sørger for å søke om refusjon samt at de ikke finner nytt fly?? Er det bare å søke om refusjon med en gang eller MÅ man kansellere hele (selvom de allerede har kansellert) slik at jeg kan søke om refusjon? Anonymkode: 0d729...c30
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #2 Skrevet 17. juli 2022 Du skal ikke «søke» om refusjon, du skal kreve den. Send en e-post til kundeservice hvor du refererer til bookingnummeret og flight nummeret og krever full refusjon pga. kansellert flygning. Anonymkode: f9712...948
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå