Gå til innhold

Hvordan søker jeg om refusjon?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Hadde fly fra Oslo til Stavanger i morgen den 18 juli, og fikk nettopp vite at det ble kansellert. Har allerede bestilt togbilletter nå, så er ikke nødvendig at de skal ombooke oss, men i mailen jeg fikk står det at de "prøver å finne nytt fly" til oss, må jeg vente til de liksom har prøvd på dette eller kan jeg søke om refusjon med en gang? Jeg har prøvd å gå inn i chat via kundeservice som ikke går (sikkert stor pågang) og å  ringe så må jeg vente i kø i mange timer, så vil "helst" finne ut av dette på egenhånd. Jeg har prøvd å logge inn på SAS og gå på Mine bestillinger også reisen, men det går ikke an å trykke på noe kanseller. Hvordan er det man sørger for å søke om refusjon samt at de ikke finner nytt fly?? Er det bare å søke om refusjon med en gang eller MÅ man kansellere hele (selvom de allerede har kansellert) slik at jeg kan søke om refusjon?

Anonymkode: 0d729...c30

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du skal ikke «søke» om refusjon, du skal kreve den.

Send en e-post til kundeservice hvor du refererer til bookingnummeret og flight nummeret og krever full refusjon pga. kansellert flygning.

Anonymkode: f9712...948

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...